Ιταλία: Έκαναν «happening» την πρόσληψη εργαζομένων

Ιταλία: Έκαναν «happening» την πρόσληψη εργαζομένων

Στη βιτρίνα κεντρικού καταστήματος στο Μιλάνο έδιναν συνέντευξη οι υποψήφιοι

Ιταλία: Έκαναν «happening» την πρόσληψη εργαζομένων
Καλσόν, εσώρουχα, μπλούζες, πιζάμες, όλα όσα μπορεί να επιθυμεί μία γυναίκα συγκεντρώνονται στη σειρά καταστημάτων του ομίλου Calzedonia που υποδέχονται τις διψασμένες για μόδα πελάτισσές τους να ανακαλύψουν νέες καλόγουστες σειρές. Στην έδρα της εταιρίας την Ιταλία, όμως, η εταιρία δεν προσφέρει μόνο ποιοτικά ρούχα και αξεσουάρ, αλλά και εργασιακές ευκαιρίες με πρωτοποριακό τρόπο.

Έτσι, στην καρδιά του Μιλάνου στο corso Vittorio Emanuele όλοι οι ενδιαφερόμενοι για μία θέση στον επιτυχημένο παγκοσμίως όμιλο, σχημάτισαν ουρά μέτρων για μία συνέντευξη.
Ωστόσο, η διαδικασία διέφερε από κάθε άλλη, καθώς η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε στη βιτρίνα του καταστήματος Tezenis, με την αρμόδια να συνομιλεί με τους υποψηφίους σε κοινή θέα, ενώ οι υπόλοιποι περίμεναν στωικά τη σειρά τους.

Από τις 11.00 μέχρι τις 17.00 την Πέμπτη, λοιπόν, όλοι οι ενδιαφερόμενοι έδωσαν ραντεβού έξω από το κατάστημα και πήραν τη σειρά τους για μία ευκαιρία στη βιτρίνα και από εκεί για ένα εργασιακό μέλλον ως βοηθός πωλήσεων, υπεύθυνος καταστήματος, διευθυντής και αρμόδιος για την επιτυχημένη προώθηση των προϊόντων για τις τέσσερις εταιρίες του ομίλου.

«Θέλουμε νέους και νέες με δυναμισμό, με συγκέντρωση, που να είναι εξωστρεφείς, ταπεινοί και στοχεύουν για το αποτέλεσμα, με πάθος και όρεξη για δουλειά», δήλωσε ο Σιμόνε Γκρίφινι, επικεφαλής της εταιρίας Tezenis για το εξωτερικό.

Κλείσιμο
Το μήνυμά του φαίνεται πως έφτασε στα αυτιά των αποφοίτων και νέων άνεργων που κατέφθασαν μαζικά έξω από το κατάστημα και παρά την πρώτη αμηχανία για τη συνέντευξη στη βιτρίνα, δοκίμασαν τις ικανότητές τους.

Βέβαια, ο διαφορετικός τρόπος να γνωρίσει τους υποψηφίους η εταιρία, δεν έγινε αποδεκτός από αρκετούς χρήστες του Διαδικτύου, οι οποίοι σχολίασαν μάλλον αρνητικά την καινοτομία, υποστηρίζοντας πως ο υποψήφιος δεν έχει την ιδιωτικότητα που είναι απαραίτητη, ενώ άλλοι εστίασαν στην διαφημιστική απόπειρα του ομίλου. Από την άλλη, δεν ήταν λίγοι όσοι υποστήριξαν την προσπάθεια και όσοι δήλωσαν πως θα περνούσαν ευχάριστα στη βιτρίνα αρκεί η συνέντευξη να συνοδευόταν από έναν ζεστό espresso.

















Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης