Μια διαφορετική καμπάνια με έναν... εθνικό στόχο έβαλε σε εφαρμογή το ταξιδιωτικό γραφείο Spies Travel στη Δανία.
Με αφορμή το γεγονός ότι το ποσοστό γεννήσεων στη χώρα βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 27 ετών, η εταιρεία ξεκίνησε μια καμπάνια που ούτε λίγο, ούτε πολύ καλεί τους Δανούς να πάνε διακοπές, να κάνουν σεξ και να συλλάβουν ένα ή... περισσότερα παιδιά.
Σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται η εταιρεία, το 10% των παιδιών της Δανίας συλλαμβάνεται στις διακοπές καθώς οι Δανοί κάνουν 46% περισσότερο σεξ όταν ξεκουράζονται.
Για να κάνει πιο δελεαστική μάλιστα την πρότασή του το Spies Travel προτείνει ως έπαθλο τις πάνες των πρώτων τριών ετών. Επειδή, όμως, στόχος τους δεν είναι μόνο όσοι βρίσκονται στη γόνιμη περίοδο της ζωής τους, όπως λέει το γραφείο: Είναι η συμμετοχή που έχει αξία...
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.