Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Σέξι διαφήμιση με... υπογραφή της Αστυνομίας
Σέξι διαφήμιση με... υπογραφή της Αστυνομίας
Σποτ ενημέρωσης του κοινού για τις πρώτες βοήθειες κρίθηκε υπερβολικά τολμηρό – Πρωταγωνιστούν ημίγυμνα μοντέλα σε “καυτές” πόζες
Η ισπανική Αστυνομία εξαναγκάστηκε σε δημόσια απολογία μετά το σάλο που προκάλεσε στην κοινή γνώμη της χώρας η προβολή ενός διαφημιστικού – ενημερωτικού σποτ για την παροχή πρώτων βοηθειών σε περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών. Ένα σποτ που εμπνεύστηκαν οι ιθύνοντες του αστυνομικού σώματος, το κόστος του πληρώθηκε από τα κονδύλια του υπουργείου Δημόσιας Τάξης της χώρας, το τελικό αποτέλεσμα όμως, που μάλιστα προβλήθηκε δημοσίως, περισσότερο έμοιαζε με ταινία για... ενήλικες, με light porno!
Το επίμαχο σποτ προβλήθηκε αρχικώς στην πόλη Χάκα στην Αραγονία, κατά τη διάρκεια ανοικτού για το κοινό σεμιναρίου που διοργάνωσε η αστυνομία σε συνεργασία με την υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας της Ισπανίας. Έκπληκτοι οι παριστάμενοι είδαν ημίγυμνα μοντέλα να επιδεικνύουν τεχνικές παροχής πρώτων βοηθειών, πλην όμως με λίγο... περισσότερο ενθουσιασμό απ' ότι κανείς θα περίμενε. Πρώτη μια γυναίκα αστυνομικός που συμμετείχε στο σεμινάριο κατήγγειλε το... περιεχόμενο του διαφημιστικού ως "σεξιστικό" και "ανάρμοστο".
Η απορία όλων λύθηκε όταν αποκαλύφθηκε πως οι παραγωγοί του σποτ είχαν στην πραγματικότητα χρησιμοποιήσει μοντέλα από μια προηγούμενη διαφημιστική καμπάνια, για την εταιρεία εσωρούχων “Fortnight Lingerie” και με τη βοήθεια του μοντάζ είχαν “προσαρμόσει” τους καυτούς εναγκαλισμούς που προέβλεπε το σενάριο της διαφήμισης για τα εσώρουχα, στο σενάριο του “αστυνομικού” διαφημιστικού που στόχο είχε την εκπαίδευση των στελεχών της Αστυνομίας και των πολιτών σε θέματα πρώτων βοηθειών και τεχνητής αναπνοής...
Πάντως με τέτοια... προώθηση, όλο και κάποιος έμαθε κάτι παραπάνω...
Το επίμαχο σποτ προβλήθηκε αρχικώς στην πόλη Χάκα στην Αραγονία, κατά τη διάρκεια ανοικτού για το κοινό σεμιναρίου που διοργάνωσε η αστυνομία σε συνεργασία με την υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας της Ισπανίας. Έκπληκτοι οι παριστάμενοι είδαν ημίγυμνα μοντέλα να επιδεικνύουν τεχνικές παροχής πρώτων βοηθειών, πλην όμως με λίγο... περισσότερο ενθουσιασμό απ' ότι κανείς θα περίμενε. Πρώτη μια γυναίκα αστυνομικός που συμμετείχε στο σεμινάριο κατήγγειλε το... περιεχόμενο του διαφημιστικού ως "σεξιστικό" και "ανάρμοστο".
Η απορία όλων λύθηκε όταν αποκαλύφθηκε πως οι παραγωγοί του σποτ είχαν στην πραγματικότητα χρησιμοποιήσει μοντέλα από μια προηγούμενη διαφημιστική καμπάνια, για την εταιρεία εσωρούχων “Fortnight Lingerie” και με τη βοήθεια του μοντάζ είχαν “προσαρμόσει” τους καυτούς εναγκαλισμούς που προέβλεπε το σενάριο της διαφήμισης για τα εσώρουχα, στο σενάριο του “αστυνομικού” διαφημιστικού που στόχο είχε την εκπαίδευση των στελεχών της Αστυνομίας και των πολιτών σε θέματα πρώτων βοηθειών και τεχνητής αναπνοής...
Πάντως με τέτοια... προώθηση, όλο και κάποιος έμαθε κάτι παραπάνω...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα