Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Airbus 330: Ανασύρθηκαν 6 νέες σοροί
Ανασύρθηκαν άλλες έξι σοροί
Αλλες έ
Ανασύρθηκαν άλλες έξι σοροί
Αλλες έξι σοροί θυμάτων της συντριβής αεροσκάφους της Air France στον Ατλαντικό Ωκεανό ανασύρθηκαν την Παρασκευή.
Οι σοροί μεταφέρθηκαν σε γαλλικό πολεμικό, όπως δήλωσε ο βραζιλιάνος αντιναύαρχος Έντισον Λώρενς στους δημοσιογράφους σε συνέντευξη Τύπου στη βορειοανατολική πόλη Ρεσίφε.
Τα θύματα δε θα προστεθούν στον επίσημο απολογισμό έως ότου παραδοθούν στο βραζιλιάνικο πολεμικό ναυτικό, πρόσθεσε.
Οι δύσκολες καιρικές συνθήκες κάνουν το έργο τω ειδικών ακόμη πιο δύσκολο εξανεμίζοντας τις ελπίδες να βρεθούν όλα τα πτώματα που επέβαιναν στην μοιραία πτήση, στις 31 Μαϊου.
Το Sky News αποκάλυψε την Τετάρτη ότι άνδρες της μυστικής υπηρεσίας της Γαλλίας διαπίστωσαν, ανατρέχοντας στη λίστα των επιβατών του μοιραίου αεροσκάφους, ότι δύο ονόματα σε αυτή συναντώνται επίσης σε υψηλά διαβαθμισμένα έγγραφα, στα οποία καταγράφονται τα ονόματα εξτρεμιστών μουσουλμάνων, που αποτελούν απειλή για τη Γαλλική Δημοκρατία.
Πηγή, που εργάζεται για τις γαλλικές μυστικές υπηρεσίες, είπε ακόμη ότι ο σύνδεσμος αυτός είναι «εξαιρετικά σημαντικός».
Οι Γάλλοι πράκτορες, που εστάλησαν στη Βραζιλία αμέσως μετά την επιβεβαίωση της τραγωδίας με την πτήση AF 447, προσπαθούν τώρα να επιβεβαιώσουν τις ημερομηνίες γέννησης των δύο νεκρών επιβατών και τους οικογενειακούς τους δεσμούς.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, υπάρχει η πιθανότητα η συνωνυμία να είναι απλά μια «μακάβρια σύμπτωση», αλλά προς το παρόν εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα.
Ωστόσο, ομάδες έρευνας της Βραζιλίας και της Γαλλίας ανέσυραν και άλλες σορούς από τα συντρίμμια του αεροσκάφους της Air France που συνετρίβη στον Ατλαντικό Ωκεανό την περασμένη εβδομάδα παρασύροντας στο θάνατο και τους 228 ανθρώπους που επέβαιναν σε αυτό, δήλωσαν αξιωματούχοι.
Συνολικά 41 πτώματα έχουν ανασυρθεί από τη «θάλασσα συντριμμιών» του αεροσκάφους, όπως την περιέγραψε ένα στέλεχος του Βραζιλιάνικου πολεμικού ναυτικού, σε απόσταση περίπου 1.000 χλμ. από τις βορειοανατολικές ακτές της Βραζιλίας.
Την Τετάρτη ξεκίνησε και
η αναζήτηση για τα λεγόμενα «μαύρα κουτιά» του Airbus A330, με την άφιξη στην περιοχή ενός Γαλλικού πυρηνοκίνητου υποβρυχίου. Αύριο Πέμπτη καταπλέει στην περιοχή σκάφος υποθαλάσσιων ερευνών με τέσσερα μικρά βαθυσκάφη.
Ελπίζεται ότι τα δεδομένα από τα κουτιά και τις συσκευές καταγραφής των συνομιλιών στο πιλοτήριο -που ίσως βρίσκονται σε βάθος ακόμη και 6.000 μέτρων- θα φωτίσουν τα αίτια του δυστυχήματος της 1ης Ιουνίου.
Μια σειρά αυτόματων προειδοποιητικών σημάτων που στάλθηκαν από τα συστήματα του αεροσκάφους κατέδειξαν ότι οι ενδείξεις για την ταχύτητα εδάφους ήταν εσφαλμένες και ότι ο αυτόματος πιλότος του Airbus, που εκτελούσε πτήση από το Ρίο ντε Τζανέιρο προς το Παρίσι, είχε απενεργοποιηθεί, ενώ τα συστήματα πλοήγησης και ισχύος επίσης εμφάνιζαν δυσλειτουργίες.
Τα μηνύματα αυτά οδήγησαν ειδικούς να υποθέσουν ότι η τραγωδία ενδέχεται να οφείλεται στους «προβληματικούς» αισθητήρες μέτρησης της ταχύτητας στο περίβλημα του αεροσκάφους, κάτι που έχει εντοπιστεί και σε άλλα A330 και A340. Εκτιμάται ότι οι αισθητήρες, οι λεγόμενοι σωλήνες Pitot, μπορεί να απενεργοποιήθηκαν εξαιτίας της εμφάνισης πάγου στην διάρκεια σφοδρής καταιγίδας σε μεγάλο υψόμετρο, με αποτέλεσμα οι πιλότοι να μην έχουν ιδέα με ποια ταχύτητα κινούνταν.
Εάν επιβράδυναν πολύ, το αεροσκάφος ενδέχεται να παρουσίασε απώλεια στήριξης και να έπεσε, ενώ εάν επιτάχυναν υπερβολικά, το Airbus μπορεί να μην άντεξε, σύμφωνα με ειδικούς.
Η Air France επιτάχυνε το πρόγραμμα αντικατάστασης των αισθητήρων. Οι πιλότοι της έχουν αρνηθεί να πετάξουν με τα αεροσκάφη μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Πάντως τα αίτια του δυστυχήματος παραμένουν άλυτο μυστήριο.
Η καταστροφή στην πτήση AF 447 υπήρξε η χειρότερη στην 75χρονη ιστορία της εταιρίας και η πιο πολύνεκρη διεθνώς από το 2001.
Οι σοροί μεταφέρονται στην παράκτια πόλη Ρεσίφε της Βραζιλίας για την αναγνώρισή τους. Η διαδικασία θα απαιτήσει και τη συλλογή δειγμάτων DNA από συγγενείς των θυμάτων, με τη βοήθεια της Interpol, λόγω του γεγονότος ότι στο αεροπλάνο επέβαιναν άνθρωποι 32 εθνικοτήτων συνολικά.
Συνεχίζονται οι έρευνες για τα μαύρα κουτιά του Airbus
Ένα γαλλικό πυρηνικό υποβρύχιο που είναι εφοδιασμένο με προηγμένης τεχνολογίας ηχοεντοπιστικά μηχανήματα άρχισε τις έρευνες για τον εντοπισμό των «μαύρων κουτιών» του αεροσκάφους της Air France που συνετρίβη την περασμένη εβδομάδα στον Ατλαντικό, όπως ανακοίνωσε ο γαλλικός στρατός.
Το υποβρύχιο Emeraude εστάλη στην περιοχή με αποστολή τον εντοπισμό των «μαύρων κουτιών», που μπορεί να βοηθήσουν στην προσπάθεια να δοθούν απαντήσεις στο γιατί έγινε αυτή η τραγωδία. Τα «μαύρα κουτιά» πιστεύεται ότι βρίσκονται στον βυθό του ωκεανού. Οι ομάδες έρευνας έχουν αρχίσει από την πρώτη στιγμή να αναζητούν στοιχεία που θα τους οδηγήσουν στις απαντήσεις για το τι δεν πήγε καλά και εξαφανίστηκε το Airbus A330 από τα ραντάρ, καθώς πετούσε από το Ρίο ντε Τζανέιρο προς το Παρίσι, με 228 επιβαίνοντες.
«Μέχρι τώρα το χρονικό πλαίσιο για την έρευνα για θύματα και συντρίμμια ήταν θέμα ημερών ή μίας εβδομάδας. Τώρα πλέον, μιλούμε για εβδομάδες ή μήνες», δήλωσε ο εκπρόσωπος του γαλλικού στρατού, Κριστόφ Πραζούκ.
Το αεροσκάφος πιστεύεται ότι αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα λόγω μίας σφοδρής καταιγίδας καθώς πετούσε πάνω από τον Ατλαντικό και πιθανώς υπήρξαν προβλήματα με τους αισθητήρες ταχύτητας.
Άλλες αιτίες για το δυστύχημα δεν έχουν αποκλειστεί, αλλά το γαλλικό υπουργείο Εσωτερικών, διευκρίνισε ότι δύο επιβάτες, των οποίων τα ονόματα θεωρήθηκαν αρχικώς ύποπτα, αποδείχτηκε ότι δεν είχαν τίποτα που θα δικαιολογούσε αυτές τις υποψίες. Η ιστοσελίδα της εβδομαδιαίας εφημερίδας LExpress ανέφερε -επικαλούμενη πηγή του γαλλικού στρατού- ότι οι συγκεκριμένοι δύο επιβάτες ίσως είχαν διασυνδέσεις με την ισλαμική τρομοκρατία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr