Το πιο διάσημο αυτή τη στιγμή μακό μπλουζάκι στις ΗΠΑ απεικονίζει το λογότυπο της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας με τα συνθήματα: «Το μόνο μέρος της κυβέρνησης που σας ακούει» και «Σε κατασκοπεύουν την ώρα που κοιμάσαι»
Στα δικαστήρια στέλνει τον «Μεγάλο Αδερφό» των ΗΠΑ ένας Αμερικανός καλλιτέχνης κατηγορώντας την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας (NSA) για παραβίαση των ατομικών ελευθεριών και έκφρασης μετά την λογοκρισία ενός T-shirt με το λογότυπο της υπηρεσίας που εμπνεύστηκε ο ίδιος για να σατιρίσει το μέγα σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών.
Σύμφωνα με τα αμερικανικά ΜΜΕ, ο Μακ Κολ ήθελε να διακωμωδήσει τις τηλεφωνικές παρακολουθήσεις της NSA που αποκάλυψε το «βαθύ λαρύγγι» και πρώην Αμερικανός κατάσκοπος, Εντουαρντ Σνόουντεν αλλά και να εκμεταλλευτεί εμπορικά την υπόθεση.
Το πιο διάσημο αυτή τη στιγμή μακό μπλουζάκι στις ΗΠΑ απεικονίζει το λογότυπο της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας με τα συνθήματα: «Το μόνο μέρος της κυβέρνησης που σας ακούει» και «Σε κατασκοπεύουν την ώρα που κοιμάσαι».
Κλείσιμο
Ο Αμερικανός σχεδιαστής έσπευσε να δηλώσει στον αμερικανικό Τύπο ότι στόχος του ήταν να σατιρίσει τις τηλεφωνικές παρακολουθήσεις, όμως οι γραφειοκράτες της NSA φαίνεται πως δεν διαθέτουν το χιούμορ του.
Λίγες ώρες πριν την κυκλοφορία του ρούχου στην αγορά μέσω Διαδικτύου, η NSA απαγόρευσε την πώλησή του.
Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας των ΗΠΑ, σε ανακοίνωσή της, εξηγεί πως είναι παράνομη η αντίγραφή του λογότυπου της NSA και για το λόγο αυτό δεν μπορεί να επιτρέψει την προώθηση του t- shirt στην αγορά. Έξαλλος ο Μακ Κολ, πατέρας τριών παιδιών, αποφάσισε να κινηθεί νομικά προκειμένου να βρει το δίκιο του.
Την υπεράσπιση του Μακ Κολ ανέλαβε το δικηγορικό γραφείο «Public Citizen». O ίδιος, πάντως, υποστήριξε ότι προέβη σε αυτή την κίνηση, γιατί δεν θέλει τα παιδιά του να μεγαλώνουν σε μία χώρα όπου δεν μπορεί κανείς να σατιρίζει την κυβέρνηση.
Από την άλλη πλευρά, η NSA θεωρεί ο Μακ Κολ καταπάτησε την πνευματική ιδιοκτησία της υπηρεσίας.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.