Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Αποζημίωση από τον Καλατράβα για γυάλινη γέφυρα στη Βενετία ζητά η Ιταλία
Αποζημίωση από τον Καλατράβα για γυάλινη γέφυρα στη Βενετία ζητά η Ιταλία
Το Ελεγκτικό Συνέδριο όρισε την αποζημίωση στα 3,8 εκατομμύρια ευρώ λόγω σφαλμάτων στο σχεδιασμό
Αποζημίωση ύψους 3,8 εκατομμυρίων ευρώ από τον διάσημο Καταλανό αρχιτέκτονα Σαντιάγο Καλατράβα για σφάλματα στο σχεδιασμό γυάλινης γέφυρας στο Μεγάλο Κανάλι της Βενετίας ζητά το Ιταλικό Ελεγκτικό Συνέδριο.
Την κλήση παρέδωσε σήμερα δικαστικός επιμελητής, ύστερα από δυο άκαρπες προσπάθειες και η πρώτη δικάσιμος ορίσθηκε για την 13η Νοεμβρίου.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο της Ιταλίας υπολογίζει ότι οι κακοτεχνίες, ο ελλιπής σχεδιασμός και οι διάφορες καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου κόστισαν συνολικά στους ιταλούς φορολογούμενους 7,6 εκατομμύρια ευρώ.
Τα έργα ξεκίνησαν το 2001 και η γέφυρα παραδόθηκε στην «Πόλη των Δόγηδων» επτά χρόνια αργότερα – το 2008. Η «γέφυρα Καλατράβα» έχει μήκος ενενήντα τεσσάρων μέτρων και κάθε μέρα κατά μέσο όρο την χρησιμοποιούν 24.000 ντόπιοι και τουρίστες.
Από την έρευνα που διέταξε το Ελεγκτικό Συνέδριο προέκυψε ότι η γέφυρα έχει πολλά προβλήματα και αστοχίες ενώ «απαιτεί διαρκώς παρεμβάσεις, συνεχή παρακολούθηση και επισκευές».
Ένα από τα πιο «αδύνατα σημεία» της θεωρούνται τα γυάλινα σκαλιά της, τα οποία σπάνε πολύ εύκολα και χρειάζονται συχνά αντικατάσταση. Πολλοί πεζοί, κυρίως το χειμώνα όταν στα σκαλοπάτια σχηματίζεται πάγος, καταλήγουν στο νοσοκομείο έχοντας υποστεί θλάσεις ή κατάγματα.
Την κλήση παρέδωσε σήμερα δικαστικός επιμελητής, ύστερα από δυο άκαρπες προσπάθειες και η πρώτη δικάσιμος ορίσθηκε για την 13η Νοεμβρίου.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο της Ιταλίας υπολογίζει ότι οι κακοτεχνίες, ο ελλιπής σχεδιασμός και οι διάφορες καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου κόστισαν συνολικά στους ιταλούς φορολογούμενους 7,6 εκατομμύρια ευρώ.
Τα έργα ξεκίνησαν το 2001 και η γέφυρα παραδόθηκε στην «Πόλη των Δόγηδων» επτά χρόνια αργότερα – το 2008. Η «γέφυρα Καλατράβα» έχει μήκος ενενήντα τεσσάρων μέτρων και κάθε μέρα κατά μέσο όρο την χρησιμοποιούν 24.000 ντόπιοι και τουρίστες.
Από την έρευνα που διέταξε το Ελεγκτικό Συνέδριο προέκυψε ότι η γέφυρα έχει πολλά προβλήματα και αστοχίες ενώ «απαιτεί διαρκώς παρεμβάσεις, συνεχή παρακολούθηση και επισκευές».
Ένα από τα πιο «αδύνατα σημεία» της θεωρούνται τα γυάλινα σκαλιά της, τα οποία σπάνε πολύ εύκολα και χρειάζονται συχνά αντικατάσταση. Πολλοί πεζοί, κυρίως το χειμώνα όταν στα σκαλοπάτια σχηματίζεται πάγος, καταλήγουν στο νοσοκομείο έχοντας υποστεί θλάσεις ή κατάγματα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα