Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Γαλλία: Μια μεταλλική σφήνα ήταν η αιτία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος
Γαλλία: Μια μεταλλική σφήνα ήταν η αιτία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος
Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την επιθεώρηση των μεταλλικών τμημάτων ιδίου τύπου σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας
Ο εκτροχιασμός του τρένου την Παρασκευή κοντά στο Παρίσι προκλήθηκε από την αποκόλληση μεταλλικού τμήματος που συνέδεε δύο σιδηροτροχιές, επιβεβαίωσε χθες το βράδυ η εταιρεία γαλλικών σιδηροδρόμων.
Οι πρώτες έρευνες που έγιναν στον τόπο του δυστυχήματος στον σιδηροδρομικό σταθμό του Μπρετινί-σιρ-Ορζ επιβεβαιώνουν την αρχική υπόθεση σύμφωνα με την οποία ο εκτροχιασμός οφείλεται στην αποκόλληση μιας μεταλλικής σφήνας, επιβεβαίωσε χθες το βράδυ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος της εταιρείας Γκιγιόμ Πεπί, παρουσιάζοντας φωτογραφικό υλικό από την έρευνα που δείχνει τον μεταλλικό σύνδεσμο που αποσπάσθηκε από τις γραμμές να είναι σφηνωμένος στη διακλάδωση των σιδηροτροχιών εμποδίζοντας τη διέλευση των τροχών.
Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την επιθεώρηση των μεταλλικών αμφιδετών ιδίου τύπου σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας, ενώ παραμένει αναπάντητο πώς η σφήνα, η οποία συγκρατείται στη θέση του με τέσσερα μπουλόνια, αποκολλήθηκε. Η συγκεκριμένη διακλάδωση είχε ελεγχθεί στις 4 Ιουλίου.
Ο πρόεδρος της SNCF ανακοίνωσε ότι τα βαγόνια θα απομακρυνθούν από τον σταθμό εντός της ημέρας, αλλά, «καθώς υπάρχουν 600 μέτρα σιδηροδρομικής γραμμής που πρέπει να αποκατασταθούν», οι εργασίες θα διαρκέσουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Εξι άνθρωποι σκοτώθηκαν από τον εκτροχιασμό του τρένου και 14 εξακολουθούν να νοσηλεύονται, δύο από από τους οποίους βρίσκονται μεταξύ ζωής και θανάτου, σύμφωνα με τις γαλλικές αρχές.
Οι πρώτες έρευνες που έγιναν στον τόπο του δυστυχήματος στον σιδηροδρομικό σταθμό του Μπρετινί-σιρ-Ορζ επιβεβαιώνουν την αρχική υπόθεση σύμφωνα με την οποία ο εκτροχιασμός οφείλεται στην αποκόλληση μιας μεταλλικής σφήνας, επιβεβαίωσε χθες το βράδυ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος της εταιρείας Γκιγιόμ Πεπί, παρουσιάζοντας φωτογραφικό υλικό από την έρευνα που δείχνει τον μεταλλικό σύνδεσμο που αποσπάσθηκε από τις γραμμές να είναι σφηνωμένος στη διακλάδωση των σιδηροτροχιών εμποδίζοντας τη διέλευση των τροχών.
Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την επιθεώρηση των μεταλλικών αμφιδετών ιδίου τύπου σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Γαλλίας, ενώ παραμένει αναπάντητο πώς η σφήνα, η οποία συγκρατείται στη θέση του με τέσσερα μπουλόνια, αποκολλήθηκε. Η συγκεκριμένη διακλάδωση είχε ελεγχθεί στις 4 Ιουλίου.
Ο πρόεδρος της SNCF ανακοίνωσε ότι τα βαγόνια θα απομακρυνθούν από τον σταθμό εντός της ημέρας, αλλά, «καθώς υπάρχουν 600 μέτρα σιδηροδρομικής γραμμής που πρέπει να αποκατασταθούν», οι εργασίες θα διαρκέσουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Εξι άνθρωποι σκοτώθηκαν από τον εκτροχιασμό του τρένου και 14 εξακολουθούν να νοσηλεύονται, δύο από από τους οποίους βρίσκονται μεταξύ ζωής και θανάτου, σύμφωνα με τις γαλλικές αρχές.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα