Το πιο δυνατό τουριστικό brand name της Ρουμανίας, ο μύθος του «κόμη Δράκουλα»

Το πιο δυνατό τουριστικό brand name της Ρουμανίας, ο μύθος του «κόμη Δράκουλα»

Ο μύθος του Κόμη Δράκουλα εξακολουθεί να συναρπάζει και αντιπροσωπεύει τον καλύτερο “όχημα” για την προώθηση του τουρισμού στην Τρανσυλβανία, τονίζεται στην ανακοίνωση της FPTS

Το πιο δυνατό τουριστικό brand name της Ρουμανίας, ο μύθος του «κόμη Δράκουλα»
Ο μύθος του Κόμη Δράκουλα που ενέπνευσε κινηματογραφικούς παραγωγούς να τον “μεταφέρουν” στη μεγάλη οθόνη και συνεχίζει να προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων ανθρώπων, εξακολουθεί να παραμένει το πιο δυνατό τουριστικό brand name της Ρουμανίας, που αξιοποιείται για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, ανακοίνωσε η Συνομοσπονδία Τουρισμού και Υπαλλήλων Υπηρεσιών (FPTS) της Ρουμανίας.

Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι, ο μύθος του Κόμη Δράκουλα εξακολουθεί να συναρπάζει και αντιπροσωπεύει τον καλύτερο “όχημα” για την προώθηση του τουρισμού στην Τρανσυλβανία.

Η αξιοποίηση του μύθου του Κόμη Δράκουλα που προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών, μπορεί να αποτελέσει και κινητήρια δύναμη για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας, τονίζεται στην ανακοίνωση της FPTS.

Πρόκειται για το πιο πολύτιμο brand name της χώρας (ο μύθος του Κόμη Δράκουλα) δήλωσε ο επικεφαλής της FPTS, Νταν Ματέι Αγάθων (Dan Matei Agathon) και πρόσθεσε ότι όλα τα μέρη στην Τρανσυλβανία που είναι “γεμάτα ιστορία, μπορούν να γίνουν, επιτέλους τουριστικοί προορισμοί με διεθνή αναγνωρισιμότητα, με όφελος όχι μόνο για τον τουρισμό στην περιοχή, αλλά και για την οικονομία”.

Οι τοπικές αρχές σε έξι περιφέρειες της Τρανσυλβανίας μπορούν να αναπτύξουν -με την αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων- ένα περιφερειακό έργο που έχει τίτλο “Δράκουλα” και αποτελεί πρόταση του δημάρχου του Τάργκου Μούρες (κεντρική Ρουμανία). Ο δήμαρχος Ντόριν Φλορέα συναντήθηκε πρόσφατα με αξιωματούχους της τοπικής αυτοδιοίκησης, προκειμένου να βρουν κοινό και βιώσιμο τρόπο ανάπτυξης του έργου, μέσω της προσέλκυσης ευρωπαϊκών κονδυλίων.
Κλείσιμο

Το έργο “Δράκουλα” για την προώθηση της Τρανσυλβανίας ως τουριστικού προορισμού αποτελεί την πιο κερδοφόρα αναπτυξιακή στρατηγική που -εφόσον αναπτυχθεί κατάλληλα- θα αποφέρει θετικά αποτελέσματα για την ευρύτερη περιοχή, προστίθεται στην ανακοίνωση της FPTS.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης