Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Αύξηση 15%, αν κάνετε το όνομα της εταιρείας τατουάζ!
Αύξηση 15%, αν κάνετε το όνομα της εταιρείας τατουάζ!
Μία φαεινή ιδέα είχε μία εταιρεία real estate στη Νέα Υόρκη για να διαφημιστεί μέσω των εργαζομένων της. Κάνοντάς στους υπαλλήλους της μία δελεαστική προσφορά, δηλαδή να τους αυξήσει τον μισθό κατά 15%, τους ζήτησε να κάνουν τατουάζ με το λογότυπο της εταιρείας.
Μία φαεινή ιδέα είχε μία εταιρεία real estate στη Νέα Υόρκη για να διαφημιστεί μέσω των εργαζομένων της. Κάνοντάς στους υπαλλήλους της μία δελεαστική προσφορά, δηλαδή να τους αυξήσει τον μισθό κατά 15%, τους ζήτησε να κάνουν τατουάζ με το λογότυπο της εταιρείας.
Πρόκειται για την εταιρεία "Rapid Realty" και, σύμφωνα με τον αμερικανικό ιστότοπο "Drudgereport", στο αίτημα της εταιρείας δεν υπήρχαν περιορισμοί ούτε σε ό,τι αφορά το μέγεθος του τατουάζ αλλά ούτε και του σημείου που θα το έκαναν οι εργαζόμενοι.
Η Μπρουκ Κοροπάτνικ, για παράδειγμα, προτίμησε να το κάνει σε κρυφό σημείο, πίσω από το αυτί. Αλλά και η Στέφανι Μπάρι υπέκυψε στον πειρασμό των χρημάτων. Ο ιδιοκτήτης της "Rapid Realty" εμπνεύστηκε, όπως είπε , από έναν υπάλληλό του, ο οποίος είχε κάνει με δική του πρωτοβουλία τατουάζ με το λογότυπο της εταιρείας. Ο Ρόμπερτ Τρέζα πριν από λίγες ημέρες έγινε ο 40ός υπάλληλος της εταιρείας που διαφήμισε στο σώμα του την εταιρεία στην οποία εργάζεται. Υπάρχουν βέβαια και υπάλληλοι που δεν θέλουν ούτε να το σκέφτονται.
Η διεύθυνση της εταιρείας, για να απαλλάξει τους εργαζόμενους από το κόστος του τατουάζ, ανακοίνωσε πως η Rapid Realty είναι αυτή που θα καταβάλει το ποσό των 300.
Πρόκειται για την εταιρεία "Rapid Realty" και, σύμφωνα με τον αμερικανικό ιστότοπο "Drudgereport", στο αίτημα της εταιρείας δεν υπήρχαν περιορισμοί ούτε σε ό,τι αφορά το μέγεθος του τατουάζ αλλά ούτε και του σημείου που θα το έκαναν οι εργαζόμενοι.
Η Μπρουκ Κοροπάτνικ, για παράδειγμα, προτίμησε να το κάνει σε κρυφό σημείο, πίσω από το αυτί. Αλλά και η Στέφανι Μπάρι υπέκυψε στον πειρασμό των χρημάτων. Ο ιδιοκτήτης της "Rapid Realty" εμπνεύστηκε, όπως είπε , από έναν υπάλληλό του, ο οποίος είχε κάνει με δική του πρωτοβουλία τατουάζ με το λογότυπο της εταιρείας. Ο Ρόμπερτ Τρέζα πριν από λίγες ημέρες έγινε ο 40ός υπάλληλος της εταιρείας που διαφήμισε στο σώμα του την εταιρεία στην οποία εργάζεται. Υπάρχουν βέβαια και υπάλληλοι που δεν θέλουν ούτε να το σκέφτονται.
Η διεύθυνση της εταιρείας, για να απαλλάξει τους εργαζόμενους από το κόστος του τατουάζ, ανακοίνωσε πως η Rapid Realty είναι αυτή που θα καταβάλει το ποσό των 300.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα