Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Εσείς είστε πιο έξυπνοι από ένα οχτάχρονο;
Εσείς είστε πιο έξυπνοι από ένα οχτάχρονο;
Μπορεί ο θυμόσοφος λαός να χρησιμοποιεί μάλλον ειρωνικά την παροιμία με την αλεπού και το αλεπουδάκι, όπου φαίνεται πως η γνώση και η εξυπνάδα είναι ανάλογη της ηλικίας, όμως τελικά μια πρόσφατη έρευνα έρχεται να το αντιστρέψει.
Μπορεί ο θυμόσοφος λαός να χρησιμοποιεί μάλλον ειρωνικά την παροιμία με την αλεπού και το αλεπουδάκι, όπου φαίνεται πως η γνώση και η εξυπνάδα είναι ανάλογη της ηλικίας, όμως τελικά μια πρόσφατη έρευνα έρχεται να το αντιστρέψει.
Από την έρευνα προκύπτει ότι μόνο ένας στους είκοσι γονείς είναι σε θέση να βοηθήσει το παιδί του ηλικίας 8 έως 12 ετών στην επίλυση κάποιου μαθηματικού προβλήματος.
Μόνο το 5% των 2000 εθελοντών που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν σε θέση να απαντήσουν σωστά στις 10 ερωτήσεις που τους είχαν δοθεί και ήταν ασκήσεις μέσα από την ύλη των μαθηματικών για παιδιά δημοτικού.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των γονιών που συμμετείχαν δήλωσαν ότι διστάζουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους με τις ασκήσεις τους στο σπίτι, φοβούμενοι ότι θα τα μπερδέψουν, μιας και οι μέθοδοι διδασκαλίας όταν ήταν εκείνοι μαθητές και τώρα είναι εντελώς διαφορετικές. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι, μάλιστα, που δήλωσαν ότι «τα χάνουν» με τις νέες μεθόδους.
Μια άλλη έρευνα έρχεται να συμπληρώσει ότι η έλλειψη αυτοπεποίθησης των γονιών στις μαθηματικές τους δεξιότητες τους απωθεί από το να βοηθάνε τα παιδιά τους, παρόλο που έχει γενικά αποδειχθεί ότι η γονική παρέμβαση βοηθάει στην επιτυχία στο σχολείο.
Έτσι, οι γνώσεις των γονιών αποδεικνύονται ελλιπείς όταν το επίπεδο των ασκήσεων αρχίζει να ανεβαίνει.
Από την έρευνα προκύπτει ότι μόνο ένας στους είκοσι γονείς είναι σε θέση να βοηθήσει το παιδί του ηλικίας 8 έως 12 ετών στην επίλυση κάποιου μαθηματικού προβλήματος.
Μόνο το 5% των 2000 εθελοντών που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν σε θέση να απαντήσουν σωστά στις 10 ερωτήσεις που τους είχαν δοθεί και ήταν ασκήσεις μέσα από την ύλη των μαθηματικών για παιδιά δημοτικού.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των γονιών που συμμετείχαν δήλωσαν ότι διστάζουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους με τις ασκήσεις τους στο σπίτι, φοβούμενοι ότι θα τα μπερδέψουν, μιας και οι μέθοδοι διδασκαλίας όταν ήταν εκείνοι μαθητές και τώρα είναι εντελώς διαφορετικές. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι, μάλιστα, που δήλωσαν ότι «τα χάνουν» με τις νέες μεθόδους.
Μια άλλη έρευνα έρχεται να συμπληρώσει ότι η έλλειψη αυτοπεποίθησης των γονιών στις μαθηματικές τους δεξιότητες τους απωθεί από το να βοηθάνε τα παιδιά τους, παρόλο που έχει γενικά αποδειχθεί ότι η γονική παρέμβαση βοηθάει στην επιτυχία στο σχολείο.
Έτσι, οι γνώσεις των γονιών αποδεικνύονται ελλιπείς όταν το επίπεδο των ασκήσεων αρχίζει να ανεβαίνει.
Σχεδόν ένα 39% δεν ήταν σε θέση να απαντήσει μια απλή ερώτηση με πράξεις που προοριζόταν για οκτάχρονα. Επίσης, ένα 73% «κόλλησε» και δεν κατάφερε να ολοκληρώσει μια πράξη που μπορεί εύκολα να λύσει ένα 11χρονο ή 12χρονο.
Μια άλλη έρευνα, συμπληρωματική, έδειξε ότι το 65% των γονέων ανησυχεί ότι αν προσπαθήσει να βοηθήσει το μόνο που θα καταφέρει είναι να μπερδέψει το παιδί του, αντί να του προσφέρει κάποια βοήθεια ή λύση.
Μια άλλη έρευνα, συμπληρωματική, έδειξε ότι το 65% των γονέων ανησυχεί ότι αν προσπαθήσει να βοηθήσει το μόνο που θα καταφέρει είναι να μπερδέψει το παιδί του, αντί να του προσφέρει κάποια βοήθεια ή λύση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα