Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Σάλος στην Χιλή με σποτ για τον καρκίνο του μαστού
Σάλος στην Χιλή με σποτ για τον καρκίνο του μαστού
Στήθη που φαίνονται μέσα από εφαρμοστά μπλουζάκια, στήθη εν ώρα γυμναστικής, στήθη που θηλάζουν, στήθη σε ιδιαίτερες στιγμές… αυτό είναι το κεντρικό θέμα της καμπάνιας του υπουργείου Υγείας της Χιλής
Στήθη που φαίνονται μέσα από εφαρμοστά μπλουζάκια, στήθη εν ώρα γυμναστικής, στήθη που θηλάζουν, στήθη σε ιδιαίτερες στιγμές, στήθη, στήθη, στήθη… αυτό είναι το κεντρικό θέμα της καμπάνιας του υπουργείου Υγείας της Χιλής που καλεί τις γυναίκες με ένα διαφορετικό σποτ με τίτλο «Από αγάπη για τα στήθη», να κάνουν τακτικούς ελέγχους για την πρόληψη καρκίνου του μαστού.
«Κάθε οκτώ ώρες μια γυναίκα πεθαίνει από καρκίνο του μαστού στη Χιλή», υπενθυμίζει η επίσημη ιστοσελίδα της καμπάνιας www.poramoralastetas.cl, ενώ το βίντεο 50 δευτερολέπτων που έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου καταλήγει «αφού τα αγαπούμε τόσο πολύ, πρέπει να τα φροντίζουμε.
Παρακινείστε τις γυναίκες να κάνουν μαστογραφία». Παρά την φιλόδοξη όμως προσπάθεια του υπουργείου να δημιουργήσει μια διαφορετική καμπάνια η οποία θα κινητοποιήσει περισσότερες γυναίκες να ενδιαφερθούν για την υγεία τους, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που χαρακτήρισαν το σποτ «πορνογράφημα», κατηγορώντας τους υπευθύνους για τον σέξι χαρακτήρα του.
«Είναι απαράδεκτο που η διαφήμιση χρησιμοποιεί το σεξ για αυτό το σκοπό», «οκ, καταφέρατε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των ανδρών, αλλά σκεφτείτε πόσοι θα είναι εκείνοι που θα αυνανίζονται βλέποντάς το», «γιατί δείχνουν μόνο στήθη νέων γυναικών;», ήταν μερικά από τα αρνητικά σχόλια που συγκέντρωσε η καμπάνια.
Παρά τις όποιες αντιδράσεις όμως οι περισσότεροι καταλήγουν ότι το σημαντικότερο ζήτημα από όλα είναι το ότι τελικά η διαφήμιση κατάφερε να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου ώστε οι γυναίκες και το περιβάλλον τους να κινητοποιηθούν σχετικά με την πρόληψη και την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού.
«Κάθε οκτώ ώρες μια γυναίκα πεθαίνει από καρκίνο του μαστού στη Χιλή», υπενθυμίζει η επίσημη ιστοσελίδα της καμπάνιας www.poramoralastetas.cl, ενώ το βίντεο 50 δευτερολέπτων που έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου καταλήγει «αφού τα αγαπούμε τόσο πολύ, πρέπει να τα φροντίζουμε.
Παρακινείστε τις γυναίκες να κάνουν μαστογραφία». Παρά την φιλόδοξη όμως προσπάθεια του υπουργείου να δημιουργήσει μια διαφορετική καμπάνια η οποία θα κινητοποιήσει περισσότερες γυναίκες να ενδιαφερθούν για την υγεία τους, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που χαρακτήρισαν το σποτ «πορνογράφημα», κατηγορώντας τους υπευθύνους για τον σέξι χαρακτήρα του.
«Είναι απαράδεκτο που η διαφήμιση χρησιμοποιεί το σεξ για αυτό το σκοπό», «οκ, καταφέρατε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των ανδρών, αλλά σκεφτείτε πόσοι θα είναι εκείνοι που θα αυνανίζονται βλέποντάς το», «γιατί δείχνουν μόνο στήθη νέων γυναικών;», ήταν μερικά από τα αρνητικά σχόλια που συγκέντρωσε η καμπάνια.
Παρά τις όποιες αντιδράσεις όμως οι περισσότεροι καταλήγουν ότι το σημαντικότερο ζήτημα από όλα είναι το ότι τελικά η διαφήμιση κατάφερε να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου ώστε οι γυναίκες και το περιβάλλον τους να κινητοποιηθούν σχετικά με την πρόληψη και την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα