Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Μεγάλο αφιέρωμα αυστριακής εφημερίδας για την Κάρπαθο
Μεγάλο αφιέρωμα αυστριακής εφημερίδας για την Κάρπαθο
Τουριστικό αφιέρωμα στην Κάρπαθο, «στο αγαπημένο νησί των Αυστριακών, όπου όλα λειτουργούν άψογα και τίποτε δεν αληθεύει από τις ειδήσεις τρόμου για δήθεν διακοπές ρεύματος ή για δήθεν άδεια σούπερμαρκετ
UPD:
Τουριστικό αφιέρωμα στην Κάρπαθο, «στο αγαπημένο νησί των Αυστριακών, όπου όλα λειτουργούν άψογα και τίποτε δεν αληθεύει από τις ειδήσεις τρόμου για δήθεν διακοπές ρεύματος ή για δήθεν άδεια σούπερμαρκετ», δημοσιεύει στο Κυριακάτικο φύλλο της η μεγάλης κυκλοφορίας αυστριακή εφημερίδα «Κουρίρ», υπογραμμίζοντας στον υπότιτλο, πως όποιος κάνει αυτή την εποχή διακοπές στην Κάρπαθο «τον κουβαλούν στα χέρια». Ούτε που μπορεί να γίνει λόγος για κρίση, η οποία ίσως υπάρχει στην Αθήνα, αλλά όχι στην Κάρπαθο, τονίζεται στο δημοσίευμα, που όπως αναφέρει, όλοι, από τον ιδιοκτήτη ταβέρνας, τον δήμαρχο και τους τουρίστες, συμφωνούν στο ότι «τίποτε δεν μαρτυρά πως ενδεχόμενα μπορεί να είναι μετρημένες οι ημέρες του ευρώ για την Ελλάδα».
Όπως επισημαίνει ο συντάκτης του αφιερώματος, όποιος περνά τις διακοπές του σε ένα από τα αμέτρητα ελληνικά νησιά, βιώνει, ακόμη και στους πολυσύχναστους τουριστικούς προορισμούς, ένα κομμάτι αυθεντικής Ελλάδας και μια αντιμετώπιση από τους κατοίκους τους, ως «ένας Δίας σε διακοπές». «Είμαστε έντιμοι πολίτες, πληρώνουμε τους φόρους μας και είναι εξοργιστικό που σε όλο τον κόσμο γίνεται λόγος για χάος στην Ελλάδα», εκφράζει το παράπονό της ιδιοκτήτρια ταβέρνας, ενώ ο ιδιοκτήτης καφετέριας στο Μεσοχώρι, Μανόλης Νουαράκης, που δίνει κάθε χρόνο το «παρών» στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Βιέννης, διαφημίζοντας εκεί την Κάρπαθο, καταγγέλλει πως τις μεγάλες εκπτώσεις που έκαναν οι ξενοδόχοι του νησιού στους τουριστικούς πράκτορες, αυτοί δεν τις μετέφεραν στους τουρίστες- πελάτες τους.
Στην πραγματικότητα, η ζωή στο νησί είναι πολύ χαλαρή, χαλαρότερη από ό,τι στο παρελθόν την εποχή της υψηλής τουριστικής κίνησης, σημειώνει ο συντάκτης, προσθέτοντας πως τη λιγότερη κίνηση στις ταβέρνες, ο δήμαρχος του νησιού Μιχαήλ Χανιώτης, αποδίδει στο γεγονός της ύπαρξης δύο επιχειρήσεων που προσφέρουν πακέτα «All inclusive». Ο ίδιος εμφανίζεται αισιόδοξος πως «το ευρώ θα υπάρχει πάντα στην Κάρπαθο».
Αξίζει να σημειωθεί, πως σε πρόσφατο δημοσίευμά της η εφημερίδα «Κουρίρ» έκανε λόγο για θετική τροπή στον ελληνικό τουρισμό, επικαλούμενη τα στοιχεία του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων, σύμφωνα με τα οποία ο αριθμός των τουριστών από το εξωτερικό, τον Ιούλιο ήταν μειωμένος μόνο κατά 3,4% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2011, κάτι που οφείλεται και στη μείωση των τιμών των ξενοδοχείων.
Όπως αναφερόταν σχετικά, από την Κρήτη μέχρι και την Κέρκυρα οι παραλίες είναι γεμάτες, ενώ και οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία είναι και πάλι αυξημένες και αυτό που, μέχρι πρότινος, διαγραφόταν ως ένα καταστροφικό καλοκαίρι για τον ελληνικό τουρισμό, φαίνεται να έχει πάρει θετική τροπή.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα