«Πέθανε στην αγκαλιά μου»: Συγκλονίζει 39χρονος που ανέσυρε νεκρούς από τα ερείπια στη Μιανμάρ
Κάτοικος της περιοχής Μανταλέι περιγράφει τις δραματικές στιγμές που έζησε, προσπαθώντας να διασώσει ανθρώπους παγιδευμένους κάτω από τα ερείπια ενός κατεστραμμένου τζαμιού
Σκηνές φρίκης περιγράφει ένας 39χρονος κάτοικος της περιοχής Μανταλέι, στη Μιανμάρ, ο οποίος επιχείρησε να διασώσει έναν άνδρα παγιδευμένο κάτω από τα ερείπια τζαμιού που κατέρρευσε στο χωριό Σουλέ Κόνε μετά τον ισχυρό σεισμό των 7,7 Ρίχτερ. Όπως δήλωσε στο πρακτορείο Reuters, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια εξαιτίας των ισχυρών μετασεισμών.
«Αναγκάστηκα να τον αφήσω πίσω... Ξαναμπήκα μια δεύτερη φορά για να προσπαθήσω να τον σώσω» ανέφερε ο ίδιος, ζητώντας να διατηρηθεί η ανωνυμία του. «Έβγαλα τέσσερα άτομα με τα ίδια μου τα χέρια. Δυστυχώς, οι τρεις ήταν ήδη νεκροί και ο τέταρτος πέθανε στην αγκαλιά μου».
Ο ίδιος ανέφερε ότι μόνο στο συγκεκριμένο σημείο σκοτώθηκαν δέκα άνθρωποι, ενώ συνολικά 23 άτομα έχασαν τη ζωή τους σε τρία τζαμιά που κατέρρευσαν στο χωριό. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι κρατικοί περιορισμοί εμπόδιζαν την αναβάθμιση των θρησκευτικών αυτών κτηρίων, αφήνοντάς τα ευάλωτα.
Σύμφωνα με έκθεση του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών το 2017, οι Αρχές της Μιανμάρ συστηματικά καθιστούσαν δύσκολη τη χορήγηση αδειών για την επισκευή ή την ανέγερση νέων τζαμιών. Αποτέλεσμα ήταν πολλά ιστορικά τζαμιά να έχουν υποστεί σοβαρές φθορές, καθώς δεν επιτρεπόταν ούτε η στοιχειώδης συντήρησή τους.
Το πρακτορείο Reuters επισημαίνει ότι δεν κατέστη δυνατό να επικοινωνήσει με τα τζαμιά της περιοχής ή να επαληθεύσει ανεξάρτητα τις μαρτυρίες για τις καταρρεύσεις.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.