Πρόστιμο ύψους σχεδόν 15.000 ευρώ επιβλήθηκε στη γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas στην Τουρκίαεπειδή η εταιρεία δεν ενημέρωσε τους πελάτες ότι η μύτη ενός από τα κορυφαία παπούτσια της ήταν από δέρμα χοίρου.
Σε απόφαση που περιήλθε σε γνώση του Γαλλικού Πρακτορείου, η τουρκική ρυθμιστική αρχή διαφημίσεων επέκρινε τη γερμανική μάρκα για τη χρήση του όρου «γνήσιο δέρμα» στην περιγραφή στον τουρκικό ιστότοπό της για το εξωτερικό μέρος του μοντέλου παπουτσιού «Samba OG», χωρίς να διευκρινίσει ότι ήταν δέρμα χοίρου.
Η ρυθμιστική αρχή τονίζει ότι η χρήση ενός «υλικού αντίθετου με τις θρησκευτικές ευαισθησίες της πλειοψηφίας της κοινωνίας πρέπει να αναφέρεται ξεκάθαρα στις διαφημίσεις» για αυτά τα αθλητικά παπούτσια, που τα φορούν σε εμφανίσεις τους τα μοντέλα Κένταλ Τζένερ και Μπέλα Χαντίντ. Συνεπώς, επιβλήθηκε στην Adidas πρόστιμο 550.059 τουρκικών λιρών ή 14.600 ευρώ.
Σε ερώτηση του Γαλλικού Πρακτορείου, η γερμανική εταιρεία δεν απάντησε αμέσως. Σε μια γνωμοδότησή της το 2020, η Διεύθυνση Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας (Diyanet) τόνισε ότι «είναι αποδεκτό από όλους σχεδόν τους μουσουλμάνους μελετητές ότι το δέρμα χοίρου δεν μπορεί να καθαριστεί κατά την βυρσοδεψία ή με παρόμοιες διαδικασίες» και ότι επομένως «δεν επιτρέπεται η κατασκευή παπουτσιών ή ρούχων από δέρμα χοίρου ή τρίχες».
Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς International Baccalaureate, με την καθοδήγηση και τη μεθοδικότητα των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.