Ινδονησία: Κανένα σημάδι του υποβρυχίου που χάθηκε χθες - Το πλήρωμα έχει οξυγόνο ως το Σάββατο
Ινδονησία: Κανένα σημάδι του υποβρυχίου που χάθηκε χθες - Το πλήρωμα έχει οξυγόνο ως το Σάββατο
Η Ινδονησία ζήτησε διεθνή βοήθεια για τον εντοπισμό του υποβρυχίου
Τα 53 μέλη του πληρώματος που επιβαίνουν στο υποβρύχιο της Ινδονησίας τα ίχνη του οποίου έχουν χαθεί από χθες Τετάρτη διαθέτουν οξυγόνο μέχρι το Σάββατο, ανακοίνωσε ο επιτελάρχης του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας σήμερα στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
Στο μεταξύ εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας δήλωσε ότι δεν έχουν εντοπιστεί σημάδια από το 44 ετών υποβρύχιο KRI Nanggala-402 με το οποίο οι αρχές έχουν χάσει την επαφή από χθες το πρωί όταν αυτό συμμετείχε σε ασκήσεις στη θαλάσσια ζώνη ανοικτά του Μπαλί.
Στη διάρκεια εναέριας αναζήτησης εντοπίστηκε χθες πετρελαιοκηλίδα κοντά στο σημείο όπου είχε καταδυθεί το υποβρύχιο και δύο πλοία με σόναρ έχουν αναπτυχθεί στην περιοχή για να συμμετάσχουν στις έρευνες, πρόσθεσαν αξιωματούχοι.
Η Ινδονησία ζήτησε διεθνή βοήθεια και πολλές χώρες και η Σιγκαπούρη, η Αυστραλία και η Ινδία, δήλωσαν πρόθυμες να συμμετάσχουν στις έρευνες, σύμφωνα με το υπουργείο Άμυνας.
Όταν ρωτήθηκε για τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες εντοπίστηκε κίνηση κάτω από το νερό, ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού, ναύαρχος Τζούλιους Βιτζοτζόνο απάντησε ότι, με βάση τις πληροφορίες που έχουν μέχρι στιγμής, το υποβρύχιο δεν έχει εντοπιστεί ακόμη, ενώ δεν έχει γίνει καμία επαφή με το πλήρωμά του.
Νωρίτερα ο ίδιος είχε δηλώσει στον τηλεοπτικό σταθμό KompasTV ότι το υποβρύχιο που κινείται με ντίζελ και ηλεκτρικές μπαταρίες μπορεί να παραμείνει σε βάθος 200-250 μέτρων. “Οτιδήποτε άλλο μπορεί να αποβεί μοιραίο, επικίνδυνο”, τόνισε.
Σε ανακοίνωσή του χθες το Πολεμικό Ναυτικό της Ινδονησίας επεσήμανε: “Είναι πιθανό στη διάρκεια της κατάδυσης να σημειώθηκε μπλακ άουτ με συνέπεια να χαθεί ο έλεγχος και να μην μπορούν να γίνουν διαδικασίες αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων και το υποβρύχιο να πέσει σε βάθος 600-700 μέτρων”.
Η θάλασσα στην περιοχή είναι πιο ρηχή σε σχέση με άλλα σημεία του αρχιπελάγους όμως το βάθος της μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 1.500 μέτρα.
Στο μεταξύ εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας δήλωσε ότι δεν έχουν εντοπιστεί σημάδια από το 44 ετών υποβρύχιο KRI Nanggala-402 με το οποίο οι αρχές έχουν χάσει την επαφή από χθες το πρωί όταν αυτό συμμετείχε σε ασκήσεις στη θαλάσσια ζώνη ανοικτά του Μπαλί.
Στη διάρκεια εναέριας αναζήτησης εντοπίστηκε χθες πετρελαιοκηλίδα κοντά στο σημείο όπου είχε καταδυθεί το υποβρύχιο και δύο πλοία με σόναρ έχουν αναπτυχθεί στην περιοχή για να συμμετάσχουν στις έρευνες, πρόσθεσαν αξιωματούχοι.
Η Ινδονησία ζήτησε διεθνή βοήθεια και πολλές χώρες και η Σιγκαπούρη, η Αυστραλία και η Ινδία, δήλωσαν πρόθυμες να συμμετάσχουν στις έρευνες, σύμφωνα με το υπουργείο Άμυνας.
Όταν ρωτήθηκε για τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες εντοπίστηκε κίνηση κάτω από το νερό, ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού, ναύαρχος Τζούλιους Βιτζοτζόνο απάντησε ότι, με βάση τις πληροφορίες που έχουν μέχρι στιγμής, το υποβρύχιο δεν έχει εντοπιστεί ακόμη, ενώ δεν έχει γίνει καμία επαφή με το πλήρωμά του.
Νωρίτερα ο ίδιος είχε δηλώσει στον τηλεοπτικό σταθμό KompasTV ότι το υποβρύχιο που κινείται με ντίζελ και ηλεκτρικές μπαταρίες μπορεί να παραμείνει σε βάθος 200-250 μέτρων. “Οτιδήποτε άλλο μπορεί να αποβεί μοιραίο, επικίνδυνο”, τόνισε.
Σε ανακοίνωσή του χθες το Πολεμικό Ναυτικό της Ινδονησίας επεσήμανε: “Είναι πιθανό στη διάρκεια της κατάδυσης να σημειώθηκε μπλακ άουτ με συνέπεια να χαθεί ο έλεγχος και να μην μπορούν να γίνουν διαδικασίες αντιμετώπισης εκτάκτων καταστάσεων και το υποβρύχιο να πέσει σε βάθος 600-700 μέτρων”.
Η θάλασσα στην περιοχή είναι πιο ρηχή σε σχέση με άλλα σημεία του αρχιπελάγους όμως το βάθος της μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 1.500 μέτρα.
Indonesia seeks help from Australia and Singapore as it continues to search for missing submarine with 53 people on board pic.twitter.com/o3wnGI7SPc
— TRT World Now (@TRTWorldNow) April 21, 2021
Το 1.395 τόνων KRI Nanggala-402 κατασκευάστηκε στη Γερμανία το 1978, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της γραμματείας του ινδονησιακού υπουργικού συμβουλίου, και υποβλήθηκε σε διετή διαδικασία επισκευής στη Νότια Κορέα, η οποία ολοκληρώθηκε το 2012.
Η Ινδονησία είχε στο παρελθόν στόλο 12 υποβρυχίων που αγοράστηκαν από τη Σοβιετική Ένωση για να πραγματοποιεί περιπολίες στο αρχιπέλαγός της. Τώρα διαθέτει στόλο με μόνο πέντε υποβρύχια, μεταξύ των οποίων δύο υποβρύχια γερμανικής κατασκευής Τύπου 209 και τρία νεότερα νοτιοκορεατικά σκάφη.
Η Ινδονησία επιδιώκει να αναβαθμίσει τις αμυντικές της δυνατότητες, αλλά μέρος του εξοπλισμού της, που είναι ακόμα σε διαδικασία συντήρησης και επισκευής, είναι παλαιό και τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί θανατηφόρα δυστυχήματα που αφορούν κυρίως παλαιότερα στρατιωτικά μεταγωγικά αεροσκάφη.
Ειδήσεις σήμερα:
Επίσημο: Εκτός προγράμματος των F-35 η Τουρκία λόγω των ρωσικών S-400
Γεωργιάδης: Πώς θα λειτουργήσει η εστίαση - Σε εξωτερικούς χώρους και με τα μέτρα που ίσχυαν και πέρυσι
Politico: Ευρωπαϊκή Επιτροπή και AstraZeneca θα τα πουν στα... δικαστήρια
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα