Η Ουγγαρία θα απαγορεύσει πλήρως την πρόσβαση στο έδαφός της για τους μη κατοίκους της χώρας από την προσεχή Τρίτη σε μια προσπάθεια να εξαλείψει την αύξηση του αριθμού των μολύνσεων από τον νέο κορωνοϊό, ανακοίνωσε σήμερα η κυβέρνηση κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
"Από 1ης Σεπτεμβρίου, οι ξένοι πολίτες δεν θα επιτρέπεται να εισέλθουν στο έδαφος της Ουγγαρίας. Οι Ούγγροι πολίτες που επιστρέφουν από το εξωτερικό θα πρέπει να τίθενται σε καραντίνα για 14 ημέρες ή να παρουσιάσουν δύο τεστ αρνητικά στον ιό", δήλωσε ο Γκέργκελι Γκούλιας, ο προσωπάρχης του πρωθυπουργού Βίκτορ Όρμπαν.
Εξαιρέσεις για την είσοδο αλλοδαπών στη χώρα θα αποτελούν οι στρατιωτικές αποστολές, οι διελεύσεις για ανθρωπιστικούς λόγους και τα επαγγελματικά ή διπλωματικά ταξίδια.
"Υπάρχει κίνδυνος εισαγωγής του ιού και οι περισσότερες νέες μολύνσεις προέρχονται από το εξωτερικό. Οι Ούγγροι που εισέρχονται στη χώρα πρέπει να πληρώνουν οι ίδιοι το τεστ, δεν θα πληρωθεί από το κράτος. Η επιδημιολογική ταξινόμηση των χωρών έχει καταργηθεί, η Ουγγαρία είναι πράσινη, όλες οι άλλες χώρες περνούν στο εξής στο κόκκινο" πρόσθεσε ο Γκούλιας.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.
Με διεθνή παρουσία, ισχυρό τεχνολογικό αποτύπωμα και έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων, ο όμιλος Super Technologies εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.