Εταιρεία εσωρούχων διαλέγει τα μοντέλα της χωρίς... να τα δει

«Είσαι πολύ περισσότερα από ένα κορμί», το σύνθημα της Underargument - Δείτε φωτογραφίες των μοντέλων που επιλέγονται στα... τυφλά

Στα κάστινγκ για τις φωτογραφήσεις εσωρούχων η συνηθισμένη πρακτική των εταιρειών είναι να βάζουν στο «μικροσκόπιο» κάθε εκατοστό του σώματος των υποψήψιων μοντέλων. Κιλά, ύψος, χρώμα μαλλιών, ηλικία και χρώμα δέρματος αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες που κρίνουν αν μια κοπέλα, ή αγόρι, θα κερδίσει τελικά τη δουλειά.


Υπάρχει όμως μια εταιρεία που όχι μόνο δεν προσλαμβάνει τα μοντέλα της με βάση την εξωτερική τους εμφάνιση, αλλά πραγματοποιεί το κάστινγκ της χωρίς καν... να τα δει.



Σύμφωνα με την Guardian, η εταιρεία Underargument διαλέγει τα μοντέλα της αποκλειστικά με βάση την ιστορία τους, την οποία υποβάλλουν σε γραπτή μορφή στο site. Όπως επισημαίνει η Maïna Cissé, ιδρύτρια της πρωτοποριακής φίρμας εσωρούχων, αυτές οι ιστορίες είναι πολύ πιο σημαντικές από την εμφάνιση.



Το 2018, η Cissé άρχισε να εφαρμόζει μια πρακτική που ονομάζει «anticasting». Πρόκειται για μια νέα μέθοδο εύρεσης μοντέλων για τις φωτογραφήσεις που γίνονται για τις ανάγκες του ιστότοπου, η οποία θα μπορούσε να περιγραφεί και ως «τυφλή». Τα ενδιαφερόμενα άτομα καλούνται να υποβάλλουν την ιστορία τους και πώς συνδέονται με τα διάφορα «θέματα» των συλλογών της φίρμας - όπως π.χ. το πρόβλημα της εμμονής με την τελειότητα και τη σύγχρονη εικόνα μιας τρυφερής σχέσης. Η Cissé επιλέγει τα μοντέλα για την επόμενη φωτογράφηση εσωρούχων αποκλειστικά με βάση αυτές τις γραπτές ιστορίες, χωρίς να δει ούτε μια φωτογραφία των υποψηφίων ή να μάθει τις διαστάσεις τους.




Η πρακτική αυτή ακούγεται πραγματικά επαναστατική για εταιρεία εσωρούχων, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη την εμμονή του συγεκριμένου κλάδου (τουλάχιστον μέχρι τα πρόσφατα χρόνια) με τα «τέλεια» σώματα λευκών καλλίγραμων γυναικών, που φωτογραφίζονται σε σέξι πόζες. Από τη διαφήμιση Hello Boys το 1994 με την Eva Herzigová μέχρι και τις πιο πρόσφατες επιδείξεις της Victoria’s Secret, αυτή η τάση είναι αδιαμφισβήτητη.



Όπως υποστηρίζει η Cissé, η ίδια θεωρεί σημαντικό «να απομακρυνθεί η συζήτηση» γενικά από τα σώματα και τις διαστάσεις. Το μήνυμα που θέλει να στείλει στις γυναίκες είναι το εξής: «Είσαι πολλά περισσότερα από ένα κορμί, και η ιστορία σου είναι πολύ σημαντική». Παρόλο που αυτό μπορεί να ακούστεί σε κάποιους ως κόλπο μάρκετινγκ, οι ιστορίες που μοιράζονται οι γυναίκες είναι βαθιά προσωπικές και ειλικρινείς: Η Naomi μιλά για την κακοποίηση, η Roisin εκθέτει τις απόψεις της για τους ρόλους των φύλων, η Mary και η Lily συζητούν την πολυσυντροφικότητα.



Κι όλα αυτά συνοδεύονται από φωτογραφίες των γυναικών, που ποζάρουν φορώντας εσώρουχα με την υπογραφή της Cissé. «Όλοι δείχνουν διαφορετικοί, αλλά συνάμα εκπληκτικοί» λέει η ιδρύτρια της εταιρείας. Σύμφωνα με την ίδια, παρόλο που σε κάθε φωτογράφηση συμμετέχουν μοντέλα που κανείς δεν έχει συναντήσει προηγουμένως, όλες οι εμπειρίες τους μέχρι τώρα ήταν πολύ θετικές.



Σύμφωνα με την Cissé, στον ιστότοπο της Underargument υποβάλλονται περίπου κάθε εβδομάδα περίπου 50 κείμενα υποψηφίων και οι φωτογραφίσεις πραγματοποιούνται κάθε 41-1,5 μήνα. Αυτή η πρωτοποριακή μέθοδος κάστινγκ έχει βοηθήσει τη φίρμα να αναπτυχθεί. «Ξεκίνησα με 10 μεγέθη στηθόδεσμου και τώρα έχω περισσότερα από 40, από 28a έως 38e. Αυτήν την εποχή εργάζομαι για να σχεδιάσω ακόμα μεγαλύτερα νούμερα για την επόμενη χρονιά», αναφέρει χαρακτηριστικά η Cisse.



Ειδήσεις σήμερα: 

Συγκλονιστικό βίντεο δείχνει το μέγεθος της καταστροφής στη Βηρυτό από ψηλά

Τουρίστας «ξάπλωσε» σε γλυπτό 200 ετών σε μουσείο της Ιταλίας και το... έσπασε

Έκρηξη στη Βηρυτό: Η καταστροφή και ο ανθρώπινος θρήνος - Σκληρές εικόνες

Κοζάνη: Πήγε να ζητήσει ενοίκιο και τον… πέταξαν από τη σκάλα!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr