Ανησυχία στον Λευκό Οίκο: Θετικός στον ιό εργαζόμενος σε καφετέρια διπλανού κτιρίου
Η ιατρική υπηρεσία της αμερικανικής προεδρίας έκρινε ότι ο κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού είναι χαμηλός σε αυτή την περίπτωση
Εργαζόμενος σε καφετέρια κτιρίου όπου βρίσκονται τα γραφεία μελών του προσωπικού της αμερικανικής προεδρίας διαγνώστηκε πως έχει προσβληθεί από τον SARS-CoV-2, ανέφερε ρεπόρτερ του τηλεοπτικού δικτύου NBC News μέσω Twitter χθες Τετάρτη.
Οι υπηρεσίες της προεδρίας έχουν αρχίσει τη διαδικαδία ιχνηλάτησης των επαφών του εργαζομένου αυτού στο κτίριο Αϊζενχάουερ, ακριβώς δίπλα στον Λευκό Οίκο, διευκρίνισε ο Τζος Λέντερμαν, ο δημοσιογράφος του NBC.
Κατά τον ίδιο, η ιατρική υπηρεσία της αμερικανικής προεδρίας έκρινε ότι ο κίνδυνος μετάδοσης είναι χαμηλός.
Οι σύγχρονοι μηχανισμοί ωρίμανσης ιδεών, που μειώνουν το ρίσκο, επιταχύνουν την εφαρμογή και βοηθούν τις πόλεις να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.