Διαφήμιση στη Βρετανία κρίθηκε ακατάλληλη γιατί παρέπεμπε σε πορνό
Οι δημιουργοί της την χαρακτήρισαν «health food porn»
Κατάλληλη μόνο για να προβάλλεται μετά τις 9 το βράδυ κρίθηκε διαφήμιση με φρούτα και smoothies στη Βρετανία.
Το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων για λογαριασμό της εταιρείας Swisse Me που παράγει υγιεινά smoothies κρίθηκε ότι ακατάλληλη για ανηλίκους καθώς παραπέμπει σε σκηνές σεξ με φρούτα που θυμίζουν «γεννητικά όργανα, στήθη και πορνό».
Η διαφήμιση την οποία οι δημιουργοί της χαρακτήρισαν «health food porn» ξεκινά με δύο αβοκάντο και ένα γυναικείο δάχτυλο να χαϊδεύει κατά μήκος μια μπανάνα.
Οι εικόνες με σεξουαλικά υπονοούμενα συνεχίζονται με έναν άνδρα να βάζει δύο δάχτυλα σε ένα ζουμερό πορτοκάλι και ένα δαμάσκηνο να ανοίγει στα δύο.
«Δεν πρόκειται απλά για ένα συνηθισμένο διαφημιστικό food porn, πρόκειται για ένα διαφημιστικό υγιούς food porn» σχολίασε από τη μεριά του ο δημιουργός του σποτ.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.