Είναι το πρόσωπο της στρατηγικής που ακολούθησε η Σουηδία στην αντιμετώπιση του νέου κορωνοϊού: ο επιδημιολόγος Άντερς Τεγκνέλ ήταν μέχρι πρότινος, μέχρι την αρχή της κρίσης, ένας άγνωστος σε όλους δημόσιος υπάλληλος στην Υπηρεσία Δημόσιας Υγείας.
Μέσα σε λίγες εβδομάδες, ο άνθρωπος που έπεισε την κυβέρνηση να κρατήσει ανοιχτά τα σχολεία, τα εστιατόρια και τα καταστήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχει γίνει πασίγνωστος: τόσο, που κάποιοι έφτασαν στο σημείο να χτυπήσουν τατουάζ με το πρόσωπό του 64χρονου «Κυρίου Κορόνα».
Ο Γκούσταφ Λόιντ Άγερμπλαντ, 32 ετών, ήταν ο πρώτος που το τόλμησε. Αφού πέρασε αρκετές ώρες… οδύνης σε ένα στούντιο τατουάζ στη συνοικία Σέντερμαλμ, στην καρδιά της Στοχκόλμης, επιδεικνύει τώρα με υπερηφάνεια το πρόσωπο του Τεγκνέλ στο αριστερό μπράτσο του.
«Μου αρέσει να έχω τατουάζ που σημαίνουν κάτι για μένα και αυτή η Covid-19 θα είναι μέρος της ζωής μου για πάντα», εξήγησε. «Ήθελα να έχω στο χέρι μου το σουηδικό πρόσωπο της κρίσης», είπε.
Ο Γκούσταφ είπε ότι εμπνεύστηκε από ένα μήνυμα που είχε αναρτήσει στο Instagram ο καλλιτέχνης τατουάζ Ζασάι Τάστας, όπου έδειχνε το πορτρέτο του επιδημιολόγου.
«Σχεδίαζα ανθρώπους των οποίων το προφίλ μου άρεσε και (ο Άντερς Τεγκνέλ) ήταν μεταξύ αυτών, το έκανα αυθόρμητα», είπε ο Ζασάι στο Γαλλικό Πρακτορείο, αφού ολοκλήρωσε τις τελευταίες λεπτομέρειες του πορτρέτου.
Ο Γκούσταφ και ο Ζασάι είπαν ότι αιφνιδιάστηκαν από το ενδιαφέρον που έδειξε όχι μόνο ο τοπικός αλλά και ο διεθνής Τύπος – κάποιοι πήγαν σήμερα να τραβήξουν σε βίντεο τις τελευταίες «πινελιές» του πορτρέτου.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.