Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ερευνα: Το 88% των Ελλήνων παίζει... στα δάχτυλα τους κινδύνους από την έκθεση στον ήλιο
Ερευνα: Το 88% των Ελλήνων παίζει... στα δάχτυλα τους κινδύνους από την έκθεση στον ήλιο
Πρότυπα σωστής συμπεριφοράς - Παρόλ’ αυτά, μόλις ένας στους 2 έχει επισκεφτεί δερματολόγο για να εξετάσει τις ελιές του, ενώ ένας στους 4 δεν έχει ποτέ ελέγξει τις ελιές στο σώμα του
Σε…πρότυπα σωστής συμπεριφοράς και τήρησης των κανόνων προστασίας από τον ήλιο αναδεικνύονται οι Έλληνες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα παγκόσμιας μελέτης που επικεντρώθηκε στην αντίληψη που έχουν οι άνθρωποι για τον ήλιο και τους κινδύνους από την έκθεσή τους σε αυτόν.
Η πλειοψηφία του συνολικού δείγματος, 88% των ερωτηθέντων, δήλωσε ότι γνωρίζει για τους κινδύνους εμφάνισης καρκίνου του δέρματος, όταν εκτίθεται χωρίς προστασία. Παρόλ’ αυτά, μόλις ένας στους 2 έχει επισκεφτεί δερματολόγο για να εξετάσει τις ελιές του, ενώ ένας στους 4 δεν έχει ποτέ ελέγξει τις ελιές στο σώμα του.
Ωστόσο, οι Έλληνες κάνουν τη (θετική) διαφορά, καθώς από τις απαντήσεις τους προκύπτει ότι οι συνήθειες προστασίας που ακολουθούν είναι πιο υπεύθυνες από το μέσο όρο των ερωτηθέντων των άλλων χωρών.
Συγκεκριμένα:
• Το 88% των Ελλήνων δηλώνει ότι προστατεύεται το καλοκαίρι από τον ήλιο, ενώ το 34% δηλώνει ότι προστατεύεται όλο το χρόνο, ανεξάρτητα από την εποχή, σε αντίθεση με το 18% του μέσου όρου όλων των χωρών.
• Το 96% των γονιών με παιδιά κάτω των 12 ετών, δηλώνει ότι εφαρμόζει πάντα ή συχνά αντηλιακή προστασία στα παιδιά του σε σχέση με το 87% του μέσου όρου.
• Το 81% των Ελλήνων έναντι 52% του μέσου όρου, επιδιώκει να παραμένει στη σκιά και το 78% φοράει γυαλιά ηλίου με φίλτρα UV.
• Δυστυχώς όμως, υπάρχει ποσοστό 17% των Ελλήνων που θεωρεί ότι είναι ασφαλές να εκτίθεσαι στον ήλιο χωρίς προστασία όταν το δέρμα έχει ήδη μαυρίσει.
• Το 92% γνωρίζει ότι η έκθεση στον ήλιο χωρίς προστασία είναι επικίνδυνη.
Η πλειοψηφία του συνολικού δείγματος, 88% των ερωτηθέντων, δήλωσε ότι γνωρίζει για τους κινδύνους εμφάνισης καρκίνου του δέρματος, όταν εκτίθεται χωρίς προστασία. Παρόλ’ αυτά, μόλις ένας στους 2 έχει επισκεφτεί δερματολόγο για να εξετάσει τις ελιές του, ενώ ένας στους 4 δεν έχει ποτέ ελέγξει τις ελιές στο σώμα του.
Ωστόσο, οι Έλληνες κάνουν τη (θετική) διαφορά, καθώς από τις απαντήσεις τους προκύπτει ότι οι συνήθειες προστασίας που ακολουθούν είναι πιο υπεύθυνες από το μέσο όρο των ερωτηθέντων των άλλων χωρών.
Συγκεκριμένα:
• Το 88% των Ελλήνων δηλώνει ότι προστατεύεται το καλοκαίρι από τον ήλιο, ενώ το 34% δηλώνει ότι προστατεύεται όλο το χρόνο, ανεξάρτητα από την εποχή, σε αντίθεση με το 18% του μέσου όρου όλων των χωρών.
• Το 96% των γονιών με παιδιά κάτω των 12 ετών, δηλώνει ότι εφαρμόζει πάντα ή συχνά αντηλιακή προστασία στα παιδιά του σε σχέση με το 87% του μέσου όρου.
• Το 81% των Ελλήνων έναντι 52% του μέσου όρου, επιδιώκει να παραμένει στη σκιά και το 78% φοράει γυαλιά ηλίου με φίλτρα UV.
• Δυστυχώς όμως, υπάρχει ποσοστό 17% των Ελλήνων που θεωρεί ότι είναι ασφαλές να εκτίθεσαι στον ήλιο χωρίς προστασία όταν το δέρμα έχει ήδη μαυρίσει.
• Το 92% γνωρίζει ότι η έκθεση στον ήλιο χωρίς προστασία είναι επικίνδυνη.
• Το 76% γνωρίζει ότι ένα έγκαυμα κατά την παιδική ηλικία ή την εφηβεία μπορεί να αποτελέσει βασικό παράγοντα ανάπτυξης καρκίνου του δέρματος.
• Το 80% συσχετίζει τον καρκίνο του δέρματος με τον αριθμό και το μέγεθος των σπίλων (ελιές).
Παρά την εκτεταμένη όμως αυτή γνώση, το 52% τελικά υιοθετεί την καλή συνήθεια να ελέγχει μόνο του τις ελιές του, τουλάχιστον μια φορά το χρόνο. Επιπλέον, μόνο το 19% πραγματοποιεί κάθε χρόνο εξέταση σπίλων από το δερματολόγο. Αξιοσημείωτο είναι όμως ότι 1 στους 2 έχει ήδη συμβουλέψει ένα αγαπημένο του πρόσωπο να επισκεφτεί το δερματολόγο για τον ίδιο λόγο. Αυτό εξηγείται από τη γενικότερη στάση του Έλληνα απέναντι στους αγαπημένους του, μιας και 8 στους 10 δηλώνουν ότι φροντίζουν περισσότερο για την υγεία των ανθρώπων που αγαπούν παρά για τη δική τους.
Η μελέτη η οποία διεξήχθη από την εταιρεία Ipsos για τη φαρμακευτική La Roche-Posay σε 23 χώρες από όλες τις ηπείρους, παρουσιάστηκε μαζί με τη διαδραστική καμπάνια, «ΓΙΝΕ SKIN CHECKER», http://bit.ly/SkinCheckers, που ενθαρρύνει κάθε άτομο να παίξει δραστικό ρόλο στη διαδικασία εξέτασης για πιθανό καρκίνο του δέρματος.
• Το 80% συσχετίζει τον καρκίνο του δέρματος με τον αριθμό και το μέγεθος των σπίλων (ελιές).
Παρά την εκτεταμένη όμως αυτή γνώση, το 52% τελικά υιοθετεί την καλή συνήθεια να ελέγχει μόνο του τις ελιές του, τουλάχιστον μια φορά το χρόνο. Επιπλέον, μόνο το 19% πραγματοποιεί κάθε χρόνο εξέταση σπίλων από το δερματολόγο. Αξιοσημείωτο είναι όμως ότι 1 στους 2 έχει ήδη συμβουλέψει ένα αγαπημένο του πρόσωπο να επισκεφτεί το δερματολόγο για τον ίδιο λόγο. Αυτό εξηγείται από τη γενικότερη στάση του Έλληνα απέναντι στους αγαπημένους του, μιας και 8 στους 10 δηλώνουν ότι φροντίζουν περισσότερο για την υγεία των ανθρώπων που αγαπούν παρά για τη δική τους.
Η μελέτη η οποία διεξήχθη από την εταιρεία Ipsos για τη φαρμακευτική La Roche-Posay σε 23 χώρες από όλες τις ηπείρους, παρουσιάστηκε μαζί με τη διαδραστική καμπάνια, «ΓΙΝΕ SKIN CHECKER», http://bit.ly/SkinCheckers, που ενθαρρύνει κάθε άτομο να παίξει δραστικό ρόλο στη διαδικασία εξέτασης για πιθανό καρκίνο του δέρματος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα