Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
«No regrets»: Eλβετική καμπάνια για το ασφαλές σεξ... χωρίς τύψεις
«No regrets»: Eλβετική καμπάνια για το ασφαλές σεξ... χωρίς τύψεις
Το μήνυμα που θέλει να μεταφέρει η καμπάνια είναι ότι το να απολαμβάνεις με ασφάλεια τη ζωή και το κορμί σου δεν πρέπει να σου προκαλεί φόβο και να σου δημιουργεί ανησυχίες
Με στόχο την επαγρύπνηση, την ευαισθητοποίηση και την κοινωνική αλληλεγγύη για την αντιμετώπιση του AIDS και άλλων σεξουαλικώς μεταδιδόμενων ασθενειών η Ελβετία λανσάρει μια νέα καμπάνια υπό τον τίτλο «No regrets» - «Δεν μετανιώνω για τίποτα».
Ο δημόσιος φορέας απευθύνεται με αυτό τον τρόπο σε όλους, ανεξάρτητα από ηλικία και φύλο ή σεξουαλικών προτιμήσεων. Το βίντεο αναφέρεται ανοιχτά σε θέματα ταμπού γύρω από το σεξ, με απώτερο σκοπό να ενημερώσει.
Το φιλμάκι έχει κεντρικό σύνθημα «Αν αγαπάτε την ερωτική ζωή σας, προστατέψτε τη, απολαύστε τη και μη μετανιώνετε».
Η καμπάνια καλεί το κοινό να ευαισθητοποιηθεί στα βασικά μηνύματα, τα οποία είναι:
1) Αγαπώ τη ζωή μου και θέλω να τη ζω στο ζενίθ
2) Αγαπώ το σώμα μου και αυτό θέλω να το προστατεύω
Ο δημόσιος φορέας απευθύνεται με αυτό τον τρόπο σε όλους, ανεξάρτητα από ηλικία και φύλο ή σεξουαλικών προτιμήσεων. Το βίντεο αναφέρεται ανοιχτά σε θέματα ταμπού γύρω από το σεξ, με απώτερο σκοπό να ενημερώσει.
Το φιλμάκι έχει κεντρικό σύνθημα «Αν αγαπάτε την ερωτική ζωή σας, προστατέψτε τη, απολαύστε τη και μη μετανιώνετε».
Η καμπάνια καλεί το κοινό να ευαισθητοποιηθεί στα βασικά μηνύματα, τα οποία είναι:
1) Αγαπώ τη ζωή μου και θέλω να τη ζω στο ζενίθ
2) Αγαπώ το σώμα μου και αυτό θέλω να το προστατεύω
3) Δεν έχω δισταγμούς και αναστολές και δεν πρόκειται να αλλάξω αυτή τη στάση μου
Το τελευταίο μήνυμα είναι και το πιο βασικό της καμπάνιας, καθώς έπειτα από έρευνα που έγινε για λογαριασμό της καμπάνιας διαπιστώθηκε ότι μεγάλος αριθμός των ερωτηθέντων έχει μετανιώσει για τη σεξουαλική του συμπεριφορά στο παρελθόν. Μάλιστα, όποιος επιθυμεί να συμμετάσχει ενεργά στην καμπάνια, μπορεί να αφεθεί στα χέρια της φωτογράφου Diana Scheunemann, η οποία με τη σειρά της θα εκθέσει το υλικό. Επίσης, όποιος επιθυμεί μπορεί να προμηθευτεί και εντελώς δωρεάν το χαρακτηριστικό ροζ δαχτυλίδι, για να μεταδώσει πιο εύκολα το μήνυμα.
Το τελευταίο μήνυμα είναι και το πιο βασικό της καμπάνιας, καθώς έπειτα από έρευνα που έγινε για λογαριασμό της καμπάνιας διαπιστώθηκε ότι μεγάλος αριθμός των ερωτηθέντων έχει μετανιώσει για τη σεξουαλική του συμπεριφορά στο παρελθόν. Μάλιστα, όποιος επιθυμεί να συμμετάσχει ενεργά στην καμπάνια, μπορεί να αφεθεί στα χέρια της φωτογράφου Diana Scheunemann, η οποία με τη σειρά της θα εκθέσει το υλικό. Επίσης, όποιος επιθυμεί μπορεί να προμηθευτεί και εντελώς δωρεάν το χαρακτηριστικό ροζ δαχτυλίδι, για να μεταδώσει πιο εύκολα το μήνυμα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα