Μύκονος και Σαντορίνη: Προβολή των νησιών σε 12 μητροπόλεις του κόσμου

mykonos-proboli-ena

Στόχος η προσέλκυση υψηλού επιπέδου επισκεπτών - Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, εκδηλώσεις και εκθέσεις σκαφών αναψυχής

Με νέες αγορές και ενίσχυση των υφιστάμενων διευρύνεται για το 2020 η προβολή της Μυκόνου, της Σαντορίνης και όλων των νησιών του προγράμματος Mykonos – Santorini Aegean Islands Promo Around the Globe, υπό την αιγίδα του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης (HACC New York).

mykonos_1


Οι δράσεις που θα ενταχθούν στο πλάνο προβολής της επικείμενης σαιζόν βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης της Ελληνο-Αμερικανής προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του HACC New York, με καταγωγή από τη Μύκονο, κας Νάνσυ Παπαϊωάννου, κατά τη συνάντησή της με τον, επίσης Μυκονιάτη, κ. Κώστα Σκαγιά, υπεύθυνο στρατηγικής και υλοποίησης του προγράμματος Mykonos – Santorini Aegean Islands Promo Around the Globe και εκπρόσωπο του Επιμελητηρίου για το Αιγαίο, με έδρα τη Μύκονο.

Ως εκ τούτου, κατά τη σεζόν 2019 -2020, η ομάδα του προγράμματος θα ταξιδέψει σε δώδεκα χώρες και πόλεις ανά τον κόσμο, στοχεύοντας σε υψηλού επιπέδου επισκέπτες. Συγκεκριμένα, Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Τελ Αβίβ, Βερολίνο, Παρίσι, Μόσχα, Κατάρ, Κουβέϊτ, Σάο Πάολο, Άμπου Ντάμπι, Ντουμπάι, Λεμεσός και Βηρυτός, συμμετέχοντας σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, εκδηλώσεις και εκθέσεις σκαφών αναψυχής.

Κατά τη συνάντηση, η κυρίαα Παπαϊωάννου επανέλαβε την επιθυμία να αναδειχθεί και αυτήν τη σαιζόν, η ιστορία της Μυκόνου και των κατοίκων της, η παράδοση, η αρχιτεκτονική και η γραφικότητα της περιοχής με στόχο να διατηρηθεί η αυθεντικότητα του και η προσέλκυση υψηλού μορφωτικού και οικονομικού επιπέδου επισκεπτών από τις ΗΠΑ και ιδιαίτερα από τη Νέα Υόρκη.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Κώστας Σκαγιάς, παρουσίασε στην κα Παπαϊωάννου τις σύγχρονες μεθόδους προβολής του νησιού διεθνώς, σχεδιασμένες από ομάδα ειδικών στις σύγχρονες τεχνολογίες και στον τουρισμό από Λονδίνο, Νέα Υόρκη και την ομάδα της MTC Group στη Μύκονο, που “παντρεύουν” τις παραδοσιακές μορφές προώθησης με τις ψηφιακές καινοτόμες εφαρμογές.

Ιδιαίτερη έμφαση, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, δόθηκε στις νέες εφαρμογές για κινητά που έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο του προγράμματος Mykonos Promo – Santorini Promo – Aegean Islands Promo σε συνεργασία με την ομάδα MykonosBest.eu - SantoriniBest.eu και ParosBest.eu, υπό την αιγίδα του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης.

santorini_21


Πρόκειται για ένα περιβάλλον από καινοτόμες εφαρμογές και διαδραστικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης που στόχο έχουν την προσέλκυση ποιοτικού νεανικού τουρισμού και την ενίσχυση του ενδιαφέροντος τους για το νησί.
Εφαρμογές που συνδυάζουν το έντυπο με το ψηφιακό, αξιοποιώντας την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και της άμεσης ανταπόκρισης με έγκυρες πληροφορίες για το νησί και τα Platinum Members του προγράμματος Mykonos Promo – Santorini Promo – Aegean Islands Promo καθώς και MykonosBest.eu - SantoriniBest.eu και ParosBest.eu. Οι εφαρμογές αυτές είναι διαθέσιμες τον τελευταίο χρόνο σε google play και apple store καθώς επίσης έχουν προβληθεί στις σημαντικότερες εκθέσεις του εξωτερικού και σημειώνουν σημαντική ανταπόκριση από το κοινό.

ΣΧΟΛΙΑ

Αντρέας

Ναι μεν πανέμορφα αλλά τα νησιά του ό κλέψας του κλέψαντος'. Έχει κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

buenosayres-0

Αν πιστεύετε ότι η πρωτεύουσα της Αργεντινής είναι μόνο δεξιοτεχνικά εκτελεσμένα τάνγκο και μαστόρικα ψημένα steaks, ετοιμαστείτε να αλλάξετε γνώμη.

_DJI_0736-1

Σύμφωνα με τον μύθο, στα θερμά νερά της παραλίας απολάμβανε το μπάνιο της η Θεά Δήμητρα που της χάρισε το όνομά της. Το 2004 η καρδιά της Θερμησίας άρχισε να χτυπά ξανά χάρη στο «Makis Inn Beach - Resort», μια οικογενειακή επιχείρηση-στολίδι στα ακροδάχτυλα της Αργολίδας.

orient_main1

To ταξίδι στον χρόνο μπορεί να είναι ζητούμενο για πολλούς, το ταξίδι όμως με τον χρόνο είναι κάτι που βιώνει μόνο αυτός που ενδιαφέρεται για τη διαδρομή και όχι για τον προορισμό - Η νέα πολυτέλεια θέλει άρωμα άλλης εποχής, και η εμπειρία του θρυλικού «Orient Express» αποτελεί την καλύτερη επιλογή

4
eco23

Η βιώσιμη ανάπτυξη του κλάδου προϋποθέτει εκτός από όραμα, τόλμη και στρατηγική, νομοθέτηση και ένα κοινωνικό συμβόλαιο, πολιτεία και πολίτες να αντιλαμβάνονται πλήρως τις τομές που απαιτούνται

p1

Δεν είναι απλά ένας λόφος από... γρανίτη - Ένας βράχος -με υψόμετρο 771 μ, που ξεχωρίζει στ’ οροπέδιο του Κάτω Νευροκοπίου στη Δράμα - Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα αθέατο φρούριο, ένα … «αεροπλανοφόρο» που στα σωθικά του κρύβει ένα δαιδαλώδες συγκρότημα υπόγειων οχυρώσεων, που κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και τη γερμανική επίθεση στην Ελλάδα (6/4/1941) απέτρεψε τους εισβολείς να κάνουν «περίπατο», όπως πίστευαν.

4
psarou_ar

Συνεχίζοντας την κατάκτηση διακρίσεων σε διεθνές και εθνικό επίπεδο, αυτή την φορά τιμήθηκε με το ιδιαίτερο βραβείο «Lifestyle Boutique Hotel & Villas” κατά τη διάρκεια της 7ης Διεθνούς Τελετής των Seven Stars Awards στις 5 Οκτωβρίου.