Thomas Cook: Στην πρώτη θέση ως οργανισμός διακοπών και την Κρήτη

thomas-cook4

Επίσημα εγκαίνια αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας στο νησί

Η Thomas Cook δεσμεύτηκε, για τη συνέχιση των επενδύσεών της στην Ελλάδα, ανακοινώνοντας ότι αναμένεται να φέρει τρία εκατομμύρια επισκέπτες στη χώρα το 2018, σημειώνοντας αύξηση πάνω από ένα τρίτο, συγκριτικά με τα δύο προηγούμενα χρόνια.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Thomas Cook, κ. Peter Fankhauser και η υπουργός Τουρισμού, κυρία Έλενα Κουντουρά, μίλησαν σε ειδική εκδήλωση στην Κρήτη, με αφορμή τα επίσημα εγκαίνια της νέας, καινοτόμου αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας, με την επωνυμία Cook’s Club.

Ο κ Fankhauser τόνισε ότι η εταιρεία έχει επεκταθεί σε τέσσερις νέους προορισμούς στη χώρα, ενώ πρόσθεσε περισσότερα από 34 νέα αεροπορικά δρομολόγια μόνο τα τελευταία δύο χρόνια, καθιστώντας την Thomas Cook, σήμερα, τον μεγαλύτερο οργανισμό διακοπών, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα.

Το νέο Cook’s Club στη Χερσόνησο της Κρήτης, είναι η τελευταία προσθήκη στις 188 δυνατές ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στην εταιρεία παγκοσμίως, καθώς και ένα από τα 47 ξενοδοχεία που της ανήκουν και φέρουν το σήμα της στην Ελλάδα. Με τα εγκαίνια του πρώτου ξενοδοχείου Cook’s Club στην Ελλάδα, η Thomas Cook επιδιώκει να επεκταθεί, προσθέτοντας επιπλέον 10 έως και 15 ξενοδοχεία, μέχρι το καλοκαίρι του 2019.

Η «άφιξη» των ξενοδοχείων Cook’s Club ακολουθεί την επιτυχία της boutique lifestyle αλυσίδας ξενοδοχείων της εταιρείας, Casa Cook, η οποία, επίσης, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2016, στη Ρόδο, με τη δεύτερη ξενοδοχειακή μονάδα της αλυσίδας να προστίθεται το καλοκαίρι του 2017, στην Κω, και την τρίτη να είναι προγραμματισμένη να ανοίξει προς το τέλος του καλοκαιριού, στα Χανιά.

Ο κ. Peter Fankhauser, δήλωσε: «Η Ελλάδα έχει αναπτυχθεί γρήγορα στη διάρκεια των δύο τελευταίων χρόνων, ώστε πλέον να είναι ο δεύτερος ισχυρότερος προορισμός για την Thomas Cook. Από το 2016, έχουμε διευρύνει τις επιλογές των προορισμών και των περιοχών που προσφέρουμε στους πελάτες μας, συμπεριλαμβανομένης της Βόρειας Ελλάδας, έχουμε προσθέσει πτήσεις σε νέους προορισμούς συνολικά στην ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και σε πολλά από τα όμορφα νησιά της χώρας, ενώ έχουμε φέρει καινοτόμες ιδέες και υπηρεσίες, εγκαινιάζοντας δύο νέες αλυσίδες ξενοδοχείων υπό την επωνυμία μας, τα Casa Cook και Cook’s Club.

Oι σχέσεις μας με τους τοπικούς συνεργάτες μας στην Ελλάδα, στα ξενοδοχεία υπό την επωνυμία μας, είναι υψίστης σημασίας και φιλοδοξούμε να επιταχύνουμε το ρυθμό ανάπτυξης των ιδιόκτητων ξενοδοχειακών μονάδων στην χώρα, παρουσιάζοντας ήδη από αυτήν την άνοιξη, ένα νέο επενδυτικό κεφάλαιο για την ανάπτυξη ξενοδοχείων.

Διαβάστε περισσότερα στο www.cretapost.gr

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gondola

Ο δήμαρχος της πόλης σκέφτεται να προτείνει πρόστιμα ύψους από 50 έως 500 ευρώ - Ήδη απαγορεύεται να τρωει κανείς περπατώντας ή σε σκαλιά - Σκέφτονται να «κόψουν» και τη μουσική στις βάρκες

6
walderlust

Το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αποκάλυψε όλους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του

1
Greek-olive-tree

To γεγονός αυτό θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των προγραμμάτων προβολής του ελληνικού τουρισμού είτε για τη προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών είτε για την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών μας στις ΗΠΑ