Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Τουρισμός πολυτελείας: Οι πέντε μεγάλες τάσεις που θα επικρατήσουν το 2018
Τουρισμός πολυτελείας: Οι πέντε μεγάλες τάσεις που θα επικρατήσουν το 2018
Οι ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν καλές τιμές, αλλά η έμφαση δίνεται στη δημιουργία ενός μοναδικού προγράμματος διακοπών
Τις 5 κορυφαίες τάσεις στα πολυτελή ταξίδια το 2018, παρουσιάζει το blog της έκθεσης WTM του Λονδίνου, σύμφωνα με στοιχεία προτιμήσεων των ταξιδιωτών όπως αποτυπώθηκαν στην έκθεση World Travel Monitor.
Δείτε τις…
1. To ψυχρό κλίμα είναι μόδα - Οι ταξιδιώτες προτιμούν όλο και περισσότερο προορισμούς με ψυχρό κλίμα όπως η Ισλανδία, η Νορβηγία και η Ανταρκτική, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς για πολυτελή ταξίδια. Εκτός από το Βόρειο Σέλας, οι ταξιδιώτες ίσως ελκύονται από την αίσθηση ότι διασχίζουν απομακρυσμένες περιοχές της γης. Οι κρουαζιέρες στην Ανταρκτική γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.Τα brand ενδυμάτων για ψυχρά κλίματα καθώς και εξοπλισμών χιονιού αναμένεται να έχουν άμεση ώθηση εξαιτίας της τάσης αυτής.
2. Oι ταξιδιώτες επιθυμούν να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες - Τα ταξίδια περιπέτειας γνωρίζουν άνθιση καθώς οι εμπειρίες υπερτερούν ξεκάθαρα πλέον σε σχέση με την απόκτηση υλικών αγαθών, ακόμα και στα πολυτελή ταξίδια.Έτσι, οι ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς στους οποίους δεν έχουν ταξιδέψει ποτέ ξανά στο παρελθόν, τολμώντας δραστηριότητες όπως ξεναγήσεις με ελικόπτερο κτλ.
Δείτε τις…
1. To ψυχρό κλίμα είναι μόδα - Οι ταξιδιώτες προτιμούν όλο και περισσότερο προορισμούς με ψυχρό κλίμα όπως η Ισλανδία, η Νορβηγία και η Ανταρκτική, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς για πολυτελή ταξίδια. Εκτός από το Βόρειο Σέλας, οι ταξιδιώτες ίσως ελκύονται από την αίσθηση ότι διασχίζουν απομακρυσμένες περιοχές της γης. Οι κρουαζιέρες στην Ανταρκτική γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.Τα brand ενδυμάτων για ψυχρά κλίματα καθώς και εξοπλισμών χιονιού αναμένεται να έχουν άμεση ώθηση εξαιτίας της τάσης αυτής.
2. Oι ταξιδιώτες επιθυμούν να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες - Τα ταξίδια περιπέτειας γνωρίζουν άνθιση καθώς οι εμπειρίες υπερτερούν ξεκάθαρα πλέον σε σχέση με την απόκτηση υλικών αγαθών, ακόμα και στα πολυτελή ταξίδια.Έτσι, οι ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς στους οποίους δεν έχουν ταξιδέψει ποτέ ξανά στο παρελθόν, τολμώντας δραστηριότητες όπως ξεναγήσεις με ελικόπτερο κτλ.
3. Η Γερμανία είναι ανερχόμενος προορισμός - Σύμφωνα με το World Travel Monitor η Γερμανία μετατρέπεται στον δημοφιλέστερο προορισμό πολυτελών ταξιδίων στην Ευρώπη.Η μεγαλύτερη πηγή ταξιδιωτών πολυτελείας είναι οι ΗΠΑ, με 1,37 εκατ. ταξίδια πολυτελείας στο εξωτερικό, και ακολουθεί η Κίνα (10 εκατ.) αλλά και άλλες αγορές όπως η Ιαπωνία, η Μ. Βρετανία και η Ταϊβάν.Το γεγονός ότι η Γερμανία παραμένει νούμερο 1 προορισμός ιατρικού τουρισμού παίζει ρόλο στην ανάδειξή της ως κορυφαίου προορισμού πολυτελών ταξιδίων στην Ευρώπη, καθώς οι επισκέπτες συνδυάζουν τις ιατρικές υπηρεσίες με διαμονή σε πολυτελή ξενοδοχεία.
4. Προτίμηση σε διακοπές πόλεις παρά παραλίας - Σύμφωνα με το World Travel Monitor, το 29% των ταξιδιωτών πολυτελείας προτιμούν city break διακοπές, και όχι διακοπές παραλίας. Οι διακοπές περιηγήσεων είναι η αμέσως επόμενος δημοφιλέστερος τύπος ταξιδίων μετά της διακοπές παραλίας. Στόχος κι εδώ είναι η απόκτηση μοναδικών εμπειριών. Ενώ οι διακοπές παραλίας προσφέρουν χαλάρωση, δεν μπορούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση για πρωτόγνωρες εμπειρίες που προσφέρουν οι πόλεις.Οι προορισμοί παραλίας θα είναι πάντα σταθερά στα γαμήλια ταξίδια και στα ταξίδια ζευγαριών, όμως οι ταξιδιώτες πολυτελείας δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στη δημιουργία αξέχαστων και προσωποποιημένων αναμνήσεων και όχι απλώς στην απόλαυση της χλιδής.
5. Η χρήση τουριστικών γραφείων συνεχίζει να εντείνεται - Ενώ στην πλειονότητά τους οι διεθνείς ταξιδιώτες χρησιμοποιούν ιστοσελίδες για κράτηση, οι περισσότεροι ταξιδιώτες πολυτελείας προτιμούν την κράτηση σε τουριστικό γραφείο.
Παρότι οι μηχανές αναζήτησης διευρύνονται συγκρίνοντας το κόστος διαμονής και αεροπορικών εισιτηρίων, οι ιστοσελίδες αυτές σχεδιάζονται πρωταρχικά με βασικό κριτήριο τον εντοπισμό των χαμηλότερων τιμών.
Οι ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν καλές τιμές, αλλά η έμφαση δίνεται στη δημιουργία ενός μοναδικού προγράμματος διακοπών. Τα τουριστικά γραφεία, είτε απευθύνονται σε ταξιδιώτες πολυτελείας είτε όχι, συνεχίζουν να διαδραματίζουν κομβικό ρόλο στον εντοπισμό και τη δημιουργία μοναδικών αναμνήσεων στα ταξίδια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα