Έρευνα AccorHotels: Ποια σημασία έχει ο γαστρονομικός τουρισμός για τους ταξιδιώτες

Έρευνα AccorHotels: Ποια σημασία έχει ο γαστρονομικός τουρισμός για τους ταξιδιώτες

Η γνωριμία με την τοπική κουζίνα είναι πια αναπόσπαστο κομμάτι του ταξιδιωτικού προγράμματος για το 54% των ταξιδιωτών

Έρευνα AccorHotels: Ποια σημασία έχει ο γαστρονομικός τουρισμός για τους ταξιδιώτες
To 54% των ταξιδιωτών θεωρεί απαραίτητο να δοκιμάσει στις διακοπές την τοπική κουζίνα, το 48% μετά τις διακοπές αναπολεί ιδιαίτερα το πρωινό στο ξενοδοχείο ενώ ειδικά για τους κινέζους, το 66% δοκιμάζουν την τοπική κουζίνα, με το 69% όμως να αναφέρει ότι τους λείπει η παραδοσιακή κουζίνα της χώρας τους.

Αυτά είναι μερικά από τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν από έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό της AccorHotels η GfK σε δείγμα 5.939 ανδρών και γυναικών από 18 έως 65 ετών, την περίοδο 27 Απριλίου-11 Μαϊου στη Γαλλία, το Ην. Βασίλειο, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τα ΗΑΕ, την Αργεντινή, τη Βραζιλία, την Κίνα, την Ινδία και την Αυστραλία. Στόχος ήταν να αποκαλύψει τις σύγχρονες ταξιδιωτικές συνήθειες των τουριστών, ανά εθνικότητα, ηλικία κτλ. σε σχέση με τη γαστρονομία και την τοπική κουζίνα των προορισμών. 

Η γνωριμία με την τοπική κουζίνα είναι πια αναπόσπαστο κομμάτι του ταξιδιωτικού προγράμματος για το 54% των ταξιδιωτών. 

Την άποψη αυτή συμμερίζονται ιδιαίτερα οι ταξιδιώτες ηλικίας από 50 έως 65 ετών (61%) ενώ για τους τουρίστες ηλικίας 18-34 το αντίστοιχο ποσοστό μειώνεται στο 48%.

Η Γαλλία είναι ο δημοφιλέστερος προορισμός των ταξιδιωτών με αδυναμία στις γαστρονομικές απολαύσεις. Αυτός είναι λόγος που επισκέπτεται τη Γαλλία το 38% των, το 20% των Κινέζων και το 14% των Βρετανών.
Κλείσιμο



Το 39% των Γάλλων πιστεύει ότι οι γαστρονομικές εμπειρίες είναι ένα από τα βασικά κριτήρια που οι ταξιδιώτες επιλέγουν τη χώρα τους για διακοπές, αν και στο σύνολο των ερωτηθέντων πρώτοι λόγοι είναι η επίσκεψη στον Πύργο του Άιφελ, η περιήγηση σε ιστορικά αξιοθέατα και μετά οι γαστρονομικές εμπειρίες.

Το 41% των Γάλλων θα επισκεπτόταν εστιατόριο με αστέρια Μισελέν δαπανώντας 20.000 ευρώ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, κάτι που δείχνει την αδυναμία τους ως ταξιδιώτες στο ποιοτικό φαγητό.



Μία από τις δημοφιλέστερες υπηρεσίες στο ξενοδοχείο είναι το πρωινό. Για το 53% των γυναικών το πρωινό σημαίνει χαλάρωση ενώ το αντίστοιχο συμβαίνει για το 43% των ανδρών. 

Εν τω μεταξύ, το 45% των ευρωπαίων ταξιδιωτών δήλωσε ότι δεν του λείπει κουζίνα της πατρίδας τους στις διακοπές, ιδιαίτερα οι Βρετανοί (36%). Στο 37% των millenials όμως λείπει το φαγητό της περιοχής τους κατά τη διάρκεια των διακοπών ενώ το 21% των ερωτηθέντων είπαν ότι δεν σκέφτονται για το φαγητό της περιοχής τους στις διακοπές.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης