Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Πώς τα ξενοδοχεία θα αντιμετωπίσουν την οικονομία διαμοιρασμού
Πώς τα ξενοδοχεία θα αντιμετωπίσουν την οικονομία διαμοιρασμού
Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της πλατφόρμας για κράτηση σουιτών σε ξενοδοχεία, η επιτυχία των τουριστικών μισθώσεων έγκειται στο γεγονός ότι έφεραν στο επίκεντρο των ταξιδιών το ανθρώπινο στοιχείο, προσφέροντας έναν χώρο στον οποίο οι ταξιδιώτες μπορούν να μένουν μαζί και να συνδέονται καλύτερα μεταξύ τους στις διακοπές
Προτάσεις για το πώς τα ξενοδοχεία θα αντιμετωπίσουν τον ισχυρό ανταγωνισμό που δέχονται από την οικονομία διαμοιρασμού στη διαμονή, παρουσιάζει ο συνιδρυτής της πλατφόρμας για κράτηση σουιτών σε ξενοδοχεία, Suiteness, Kyle Killion.
Σύμφωνα με τον κ. Killion, η επιτυχία των τουριστικών μισθώσεων έγκειται στο γεγονός ότι έφεραν στο επίκεντρο των ταξιδιών το ανθρώπινο στοιχείο, προσφέροντας έναν χώρο στον οποίο οι ταξιδιώτες μπορούν να μένουν μαζί και να συνδέονται καλύτερα μεταξύ τους στις διακοπές, και όχι απλώς να απολαμβάνουν τη διαμονή τους ως ντόπιοι.
Αντίθετα, στο σκεπτικό των ξενοδόχων παραμένει η σκέψη του ενιαίου μεγάλου δωματίου για όλους ανεξαρτήτως. Αυτό πρέπει να αλλάξει, τονίζει ο κ. Killion, καθώς πλατφόρμες όπως η Airbnb αλλά και διαδικτυακά τουριστικά γραφεία αρχίζουν ή έχουν ήδη εισάγει την ενοικίαση σουιτών σε ξενοδοχεία στις υπηρεσίες τους.
Στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται, καταλυτικό ρόλο θα παίξει, εκτιμά, η φορολόγηση των τουριστικών μισθώσεων στα πρότυπα των ξενοδοχείων, οπότε τα ξενοδοχεία θα χάσουν περαιτέρω έδαφος.
Για να προληφθεί αυτή η εξέλιξη και να συνεχίσουν τα ξενοδοχεία να είναι ανταγωνιστικά, ο κ. Killion, συστήνει στους ξενοδόχους τα εξής:
-Έμφαση στην εμπειρία διαμονής σε ξενοδοχείο:
Σύμφωνα με τον κ. Killion, η επιτυχία των τουριστικών μισθώσεων έγκειται στο γεγονός ότι έφεραν στο επίκεντρο των ταξιδιών το ανθρώπινο στοιχείο, προσφέροντας έναν χώρο στον οποίο οι ταξιδιώτες μπορούν να μένουν μαζί και να συνδέονται καλύτερα μεταξύ τους στις διακοπές, και όχι απλώς να απολαμβάνουν τη διαμονή τους ως ντόπιοι.
Αντίθετα, στο σκεπτικό των ξενοδόχων παραμένει η σκέψη του ενιαίου μεγάλου δωματίου για όλους ανεξαρτήτως. Αυτό πρέπει να αλλάξει, τονίζει ο κ. Killion, καθώς πλατφόρμες όπως η Airbnb αλλά και διαδικτυακά τουριστικά γραφεία αρχίζουν ή έχουν ήδη εισάγει την ενοικίαση σουιτών σε ξενοδοχεία στις υπηρεσίες τους.
Στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται, καταλυτικό ρόλο θα παίξει, εκτιμά, η φορολόγηση των τουριστικών μισθώσεων στα πρότυπα των ξενοδοχείων, οπότε τα ξενοδοχεία θα χάσουν περαιτέρω έδαφος.
Για να προληφθεί αυτή η εξέλιξη και να συνεχίσουν τα ξενοδοχεία να είναι ανταγωνιστικά, ο κ. Killion, συστήνει στους ξενοδόχους τα εξής:
-Έμφαση στην εμπειρία διαμονής σε ξενοδοχείο:
Tοποθεσία, Ανέσεις και Υπηρεσίες. Ένα σπίτι σε πλατφόρμες όπως της Airbnb δεν μπορεί να ανταγωνισθεί ένα έμπειρο ξενοδοχείο σε αυτά τα σημεία.
-Το σημείο της τοποθεσίας: Αξιολογείται συστηματικά ως ο σημαντικότερος παράγοντας στην απόφαση κράτησης καταλύματος. Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν το πλεονέκτημα ότι βρίσκονται σε κεντρικές τοποθεσίες με εύκολη πρόσβαση ενώ τα ενοικιαζόμενα σπίτια βρίσκονται σε γειτονιές.
-Το σημείο της άνεσης: Ενώ μερικά ενοικιαζόμενα σπίτια μπορεί να διαθέτουν πισίνα, σίγουρα δεν έχουν σπα. Επιπλέον, τα ξενοδοχεία διαθέτουν εστιατόρια και κλαμπ. Γνωρίζουμε ότι οι ταξιδιώτες επιθυμούν αυτές τις ανέσεις στις διακοπές τους καθώς οι εταιρίες που προσελκύουν πελάτες για ενοικίαση κατοικίας δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην πρόσβαση σε ξενοδοχειακές ανέσεις.
-Το σημείο των υπηρεσιών: Ένα από τα ισχυρότερα σημεία των ξενοδοχείων. Τα ενοικιαζόμενα σπίτια, με την αύξηση της δημοφιλίας τους, αυξάνουν και τους δυσαρεστημένους πελάτες τους εξαιτίας βλαβών και απρόοπτων που δεν συμβαίνουν στα ξενοδοχεία.
-Το σημείο του προσωπικού: Ένα από τα πιο πολύτιμα σημεία υπέρ των ξενοδοχείων. Οι προτάσεις της υποδοχής, το φιλικό προσωπικό δημιουργούν μια εμπειρία πολυτελούς διαμονής με ένα ολόκληρο προσωπικό να υπηρετεί τον επισκέπτη.
-Το σημείο της τοποθεσίας: Αξιολογείται συστηματικά ως ο σημαντικότερος παράγοντας στην απόφαση κράτησης καταλύματος. Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν το πλεονέκτημα ότι βρίσκονται σε κεντρικές τοποθεσίες με εύκολη πρόσβαση ενώ τα ενοικιαζόμενα σπίτια βρίσκονται σε γειτονιές.
-Το σημείο της άνεσης: Ενώ μερικά ενοικιαζόμενα σπίτια μπορεί να διαθέτουν πισίνα, σίγουρα δεν έχουν σπα. Επιπλέον, τα ξενοδοχεία διαθέτουν εστιατόρια και κλαμπ. Γνωρίζουμε ότι οι ταξιδιώτες επιθυμούν αυτές τις ανέσεις στις διακοπές τους καθώς οι εταιρίες που προσελκύουν πελάτες για ενοικίαση κατοικίας δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην πρόσβαση σε ξενοδοχειακές ανέσεις.
-Το σημείο των υπηρεσιών: Ένα από τα ισχυρότερα σημεία των ξενοδοχείων. Τα ενοικιαζόμενα σπίτια, με την αύξηση της δημοφιλίας τους, αυξάνουν και τους δυσαρεστημένους πελάτες τους εξαιτίας βλαβών και απρόοπτων που δεν συμβαίνουν στα ξενοδοχεία.
-Το σημείο του προσωπικού: Ένα από τα πιο πολύτιμα σημεία υπέρ των ξενοδοχείων. Οι προτάσεις της υποδοχής, το φιλικό προσωπικό δημιουργούν μια εμπειρία πολυτελούς διαμονής με ένα ολόκληρο προσωπικό να υπηρετεί τον επισκέπτη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα