Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
H Ελλάδα πρώτη επιλογή των Βρετανών μετά το Brexit
H Ελλάδα πρώτη επιλογή των Βρετανών μετά το Brexit
H Ελλάδα δηλώθηκε ως επιθυμητός προορισμός διακοπών για το 40% των Βρετανών μετά το δημοψήφισμα για Brexit, έναντι 17% προ-Brexit
H Eλλάδα είναι ο δημοφιλέστερος προορισμός των Βρετανών τουριστών στην εποχή μετά το δημοφήφισμα για Brexit, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας WEX, που είναι ο κορυφαίος πάροχος λύσεων εταιρικών πληρωμών στην Ευρώπη.
Όπως έδειξε η έρευνα, η Ελλάδα δηλώθηκε ως επιθυμητός προορισμός διακοπών για το 40% των Βρετανών μετά το δημοψήφισμα για Brexit, έναντι 17% προ-Brexit.
"Η Ελλάδα κερδίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως προορισμός διακοπών και στην μετα-Brexit εποχή φαίνεται να είναι ο μεγαλύτερος νικητής," δήλωσε ο Ian Johnson, εμπορικός διευθυντής της WEX.Τα γενικότερα συμπεράσματα της έρευνας:
- Οι Βρετανοί τουρίστες σκοπεύουν να δαπανήσουν λιγότερα για τις διακοπές τους μετά την ψηφοφορία για Brexit, ωστόσο, δεν διαφοροποιούν ιδιαίτερα τα ταξίδια τους. Η πρώτη δημοσκόπηση, το Μάιο, έδειξε ότι το 65%, από τους 1.000 Βρετανούς που ρωτήθηκαν, δεν ήταν βέβαοι ότι θα πραγματοποιήσουν τουλάχιστον 2 ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, όμως το ποσοστό αυτό μειώθηκε στο 62% στην ίδια ερώτηση τον Αύγουστο.
Στη δεύτερη φάση της έρευνας, πάντως, τον Αύγουστο μειώθηκε σε 25% το ποσοστό αυτών που ανέφερε ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει τουλάχιστον 3 φορές ή περισσότερο, από 35% την πρώτη φορά.
- Μειώθηκε, επίσης, ο μέσος όρος των ταξιδιωτικών δαπανών των Βρετανών κατά 11% μεταξύ Αυγούστου και Μαίου ( από £ 2.924 στην προ-Brexit έρευνα σε £ 2.597 μετά την ψηφοφορία).
Όπως έδειξε η έρευνα, η Ελλάδα δηλώθηκε ως επιθυμητός προορισμός διακοπών για το 40% των Βρετανών μετά το δημοψήφισμα για Brexit, έναντι 17% προ-Brexit.
"Η Ελλάδα κερδίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως προορισμός διακοπών και στην μετα-Brexit εποχή φαίνεται να είναι ο μεγαλύτερος νικητής," δήλωσε ο Ian Johnson, εμπορικός διευθυντής της WEX.Τα γενικότερα συμπεράσματα της έρευνας:
- Οι Βρετανοί τουρίστες σκοπεύουν να δαπανήσουν λιγότερα για τις διακοπές τους μετά την ψηφοφορία για Brexit, ωστόσο, δεν διαφοροποιούν ιδιαίτερα τα ταξίδια τους. Η πρώτη δημοσκόπηση, το Μάιο, έδειξε ότι το 65%, από τους 1.000 Βρετανούς που ρωτήθηκαν, δεν ήταν βέβαοι ότι θα πραγματοποιήσουν τουλάχιστον 2 ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, όμως το ποσοστό αυτό μειώθηκε στο 62% στην ίδια ερώτηση τον Αύγουστο.
Στη δεύτερη φάση της έρευνας, πάντως, τον Αύγουστο μειώθηκε σε 25% το ποσοστό αυτών που ανέφερε ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει τουλάχιστον 3 φορές ή περισσότερο, από 35% την πρώτη φορά.
- Μειώθηκε, επίσης, ο μέσος όρος των ταξιδιωτικών δαπανών των Βρετανών κατά 11% μεταξύ Αυγούστου και Μαίου ( από £ 2.924 στην προ-Brexit έρευνα σε £ 2.597 μετά την ψηφοφορία).
Το γενικό συμπέρασμα της έρευνας είναι αισιόδοξο: Οι Βρετανοί θα συνεχίσουν και μετά το Brexit να ταξιδεύουν περισσότερο από μια φορά και να ξοδύουν ένα σημαντικό ποσό για τα ταξίδια τους, αναζητώντας ταξιδιωτικές εταιρείες, όπως τονίζεται στην έκθεση της WEX.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα