Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
GfK: Ανοδικά οι κρατήσεις των Γερμανών στην Ελλάδα, παρά το πρόσφατο «φρένο»
GfK: Ανοδικά οι κρατήσεις των Γερμανών στην Ελλάδα, παρά το πρόσφατο «φρένο»
H διάθεση των Γερμανών για ταξίδια εφέτος σε όλους τους προορισμούς παραμένει υψηλή -αν και ο δείκτης είναι ελαφρώς χαμηλότερα σε σύγκριση με το ρεκόρ του 2014
Ελαφρώς υψηλότερα κινούνται συνολικά για το 2015 οι κρατήσεις των Γερμανών προς την Ελλάδα, παρά την πτώση που παρατηρήθηκε στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής τις προηγούμενες εβδομάδες λόγω των διαπραγματεύσεων της ελληνικής κυβέρνησης και του κινδύνου του Grexit.
Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγουν τόσο η γνωστή εταιρεία GfK, με βάση τα στοιχεία έως και τα τέλη Ιουνίου, όσο και το χθεσινό βαρόμετρο της Ομοσπονδιακής Ένωσης της Γερμανικής Βιομηχανίας Τουρισμού (ΒΤW), το οποίο αποκαλύπτει ότι συνολικά, η διάθεση των Γερμανών για ταξίδια εφέτος σε όλους τους προορισμούς παραμένει υψηλή -αν και ο δείκτης είναι ελαφρώς χαμηλότερα σε σύγκριση με το ρεκόρ του 2014. Βασικές αιτίες, οι καλές συνθήκες στην αγορά εργασίας, ο χαμηλός πληθωρισμός και η συνακόλουθη, σημαντική αύξηση των πραγματικών εισοδημάτων των Γερμανών.
Το βαρόμετρο της BTW δημοσιεύεται δύο φορές το χρόνο και βασίζεται, μεταξύ άλλων, στο μηνιαίο δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης της GfK, σε ένα δείγμα 2000 καταναλωτών. Η τελευταία έρευνα βασίζεται σε συλλογή στοιχείων έως το τέλος του Ιουνίου - δηλαδή, πριν από την πρόσφατη κλιμάκωση της ελληνικής κρίσης και την τρομοκρατική επίθεση στην Τυνησία, η οποία επίσης άλλαξε τα δεδομένα στον τουρισμό της Μεσογείου την τελευταία στιγμή.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney
Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγουν τόσο η γνωστή εταιρεία GfK, με βάση τα στοιχεία έως και τα τέλη Ιουνίου, όσο και το χθεσινό βαρόμετρο της Ομοσπονδιακής Ένωσης της Γερμανικής Βιομηχανίας Τουρισμού (ΒΤW), το οποίο αποκαλύπτει ότι συνολικά, η διάθεση των Γερμανών για ταξίδια εφέτος σε όλους τους προορισμούς παραμένει υψηλή -αν και ο δείκτης είναι ελαφρώς χαμηλότερα σε σύγκριση με το ρεκόρ του 2014. Βασικές αιτίες, οι καλές συνθήκες στην αγορά εργασίας, ο χαμηλός πληθωρισμός και η συνακόλουθη, σημαντική αύξηση των πραγματικών εισοδημάτων των Γερμανών.
Το βαρόμετρο της BTW δημοσιεύεται δύο φορές το χρόνο και βασίζεται, μεταξύ άλλων, στο μηνιαίο δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης της GfK, σε ένα δείγμα 2000 καταναλωτών. Η τελευταία έρευνα βασίζεται σε συλλογή στοιχείων έως το τέλος του Ιουνίου - δηλαδή, πριν από την πρόσφατη κλιμάκωση της ελληνικής κρίσης και την τρομοκρατική επίθεση στην Τυνησία, η οποία επίσης άλλαξε τα δεδομένα στον τουρισμό της Μεσογείου την τελευταία στιγμή.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα