«Γιγαντώνεται» παγκοσμίως ο ξενοδοχειακός κλάδος

«Γιγαντώνεται» παγκοσμίως ο ξενοδοχειακός κλάδος

Νέες ευκαιρίες αναζητούν οι επενδυτές, επιδεικνύοντας έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα

«Γιγαντώνεται» παγκοσμίως ο ξενοδοχειακός κλάδος
Νέες ευκαιρίες στον ξενοδοχειακό κλάδο εντός του 2014 αναζητούν παγκοσμίως οι επενδυτές, επιδεικνύοντας έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έκθεσης της ΕΥ, με τίτλο «Global Hospitality Insights Top Thoughts for 2014».

Καθώς τα τελευταία πέντε χρόνια σημειώθηκε περιορισμένη ανάπτυξη νέων ξενοδοχείων και δεν πραγματοποιήθηκαν εξαγορές, οι επενδυτές σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν επικεντρώσει το ενδιαφέρον τους αλλά και τα κεφάλαιά τους σε νέες επενδυτικές ευκαιρίες, προκαλώντας αυξημένη δραστηριότητα στις αγορές κεφαλαίου καθώς και αυξημένες διασυνοριακές ροές κεφαλαίων.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης της EY, οι Ασιάτες επενδυτές, αναζητώντας υψηλής ποιότητας επενδύσεις σε σταθερές αγορές, κυριάρχησαν στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές συναλλαγές το 2013 και φαίνεται ότι το 2014 θα επαναλάβουν αυτό το υψηλό επίπεδο της δραστηριότητάς τους.

Συνδυαστικά, οι επενδυτές από την Κίνα και τη Σιγκαπούρη αναμένεται ότι θα αντιπροσωπεύουν πάνω από το 60% των κεφαλαίων που θα επενδυθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο εκτός Ασίας.

Μεταξύ των επιχειρηματικών ευκαιριών, οι ξένοι επενδυτές προσανατολίζονται στην κάλυψη της τρέχουσας και της προβλεπόμενης ζήτησης σε τομείς όπως ξενοδοχεία επιλεγμένων υπηρεσιών (select services), θέρετρα all inclusive, και «εναλλακτικά» ξενοδοχειακά προϊόντα όπως οι ξενώνες, οι ενοικιαζόμενες βίλες κ.ά.
Κλείσιμο

Καθώς η αναπτυξιακή δραστηριότητα αυξάνεται σε πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα σε πόλεις-πύλες, κύριοι ωφελημένοι από την αυξημένη πρόσβαση σε δανειακά και μετοχικά κεφάλαια είναι όσοι δραστηριοποιούνται στην Ασία και την Αφρική.

Στην Αφρική, την Γκάνα, τη Νιγηρία και τις ακτές της Τανζανίας, παράλληλα με τη Νότια Αφρική παρατηρείται σημαντική ξενοδοχειακή ανάπτυξη.

Ωστόσο, τόσο οι επενδυτές όσο και οι εταιρείες που διαχειρίζονται ξενοδοχεία δείχνουν αυξημένη εμπιστοσύνη, ενώ μακροχρόνιοι κίνδυνοι που συνδέονται κυρίως με τα εκτεταμένα προβλήματα ενέργειας και υποδομών των μεταφορών εξακολουθούν να μετριάζουν το ενδιαφέρον τους για την περιοχή.

Η ταξιδιωτική δαπάνη δύο μόνο ομάδων της γενιάς των millennials (οι γεννημένοι περίπου από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 ως το 2000) και των Κινέζων ταξιδιωτών, θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη για τις υψηλές επιδόσεις του κλάδου της φιλοξενίας παγκοσμίως για αρκετά ακόμη χρόνια.

Ειδικότερα, η επιρροή των millennials στη δαπάνη για επαγγελματικά ταξίδια -σήμερα αποτελούν το ένα τρίτο της αγοράς ενώ αναμένεται να είναι το ήμισυ της αγοράς μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια- ωθεί τους ξενοδόχους να τροποποιήσουν τις υπηρεσίες και τις ανέσεις που προσφέρουν για να ανταποκριθούν στην επιθυμία τους για την πραγματική αξία (money for value), καινοτομία (κρατήσεις μέσω smartphones, tablets και fee-based προγράμματα πιστότητας), αμεσότητα, ευκολία και κινητικότητα.

Ωστόσο, οι Κινέζοι τουρίστες ενδέχεται να ξεπεράσουν σε δαπάνες, τους millennials. Σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, (UNWTO), το 2012, οι Κινέζοι τουρίστες ξεπέρασαν τους Αμερικανούς και τους Γερμανούς στην τουριστική δαπάνη, καταναλώνοντας περισσότερα από 100 δισ. δολάρια σε τουριστικές υπηρεσίες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης