Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Νωρίτερα απο κάθε άλλη χρονιά η επικοινωνιακή καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού
Νωρίτερα απο κάθε άλλη χρονιά η επικοινωνιακή καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού
Ήδη «τρέχουν» διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα χρονιά, οι οποίες θα συνεχιστούν έως και τον Απρίλιο
Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά ξεκινά φέτος η επικοινωνιακή δράση του Υπουργείου Τουρισμού (ΥΠΟΤ), για τη νέα τουριστική χρονιά (2014), τόνισε η αρμόδια υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη σε σημερινή συνέντευξη τύπου. Όπως είπε, ήδη από το Σεπτέμβριο, «τρέχουν» διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα χρονιά, οι οποίες θα συνεχιστούν έως και τον Απρίλιο, με έμφαση στο διαδίκτυο.
Στην εναρκτήρια ομιλία της, η υπουργός με αφορμή την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του υπουργείου, τόνισε μεταξύ άλλων,ότι στόχος είναι η σύνδεση των τουριστικών προϊόντων με την παραγωγή και αυτό είναι το όραμα για την ελληνική κοινωνία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα