Μήπως η επιχείρησή σου δεν είναι έτοιμη για την ψηφιακή εποχή;

ekthesi01

Στην εποχή μας είναι ανάγκη και επιθυμία, για κάθε μικρομεσαία επιχείρηση, που βλέπει μπροστά, να περάσει στην ψηφιακή εποχή. Η αγορά έχει γίνει πιο ανταγωνιστική και τα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει η τεχνολογία στις επιχειρήσεις είναι κάτι παραπάνω από ελκυστικά.

Από την ανάγκη και την επιθυμία στην πράξη όμως ο δρόμος είναι μακρύς. «Για να αυξήσει την παραγωγικότητά/βελτιώσει την απόδοση της και την ποιότητα υπηρεσιών της μια επιχείρηση...». πρέπει πρώτα να βρει ποιο είδος καινοτομίας είναι αυτό που της ταιριάζει καλύτερα και παράλληλα να αλλάξει ριζικά τον τρόπο που ως τώρα λειτουργούσε.

Υπάρχει ήδη μια κατηγορία επιχειρήσεων που έχει επενδύσει σωστά στις παροχές της ψηφιακής τεχνολογίας και τα αποτελέσματα εντυπωσιάζουν. Τις επιχειρήσεις αυτές τις λέμε «ψηφιακά έτοιμες». Παρόλο που δεν μπορούν όλες οι επιχειρήσεις να γίνουν “έξυπνες” με τον ίδιο τρόπο υπάρχουν κάποιες κοινές ερωτήσεις που όλοι οι επιχειρηματίες αξίζει να εξετάσουν για να δουν πόσο «έτοιμη» για τον ψηφιακό κόσμο είναι η επιχείρηση τους.
ekthesi02

Έχει η επιχείρησή σου κουλτούρα αυτοπεποίθησης;

Οι «έξυπνες» επιχειρήσεις οφείλουν να παίρνουν ρίσκα και να έχουν μέσα στην ιδεολογία τους την έννοια της καινοτομίας. Αυτό σημαίνει πως δε φοβούνται να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες και να κάνουν ένα βήμα παραπάνω ώστε να αναπτυχθούν και να επικρατήσουν στην αγορά.

Έχει η επιχείρησή σου τεχνολογικό πλεονέκτημα;

Οι επιχειρήσεις που είναι «ψηφιακά έτοιμες» είναι αυτές που βλέπουν την τεχνολογία σαν στρατηγικό εργαλείο και την εκμεταλλεύονται πλήρως. Για να έχουν πλήρη πρόσβαση στα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας, εστιάζουν στο ΙοΤ (Internet of Things) και το ΑΙ (τεχνητή νοημοσύνη) σε παγκόσμιο επίπεδο παρακολουθώντας τις εξελίξεις συνεχώς ενώ είναι διατεθειμένοι να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές εκεί που χρειάζεται.
Έχει η επιχείρησή σου την ΙΤ υποστήριξη που χρειάζεται;

Οι έξυπνες επιχειρήσεις είναι αυτές που ψάχνουν και βρίσκουν λύσεις για τις ψηφιακές τους ανάγκες μέσα από την απαραίτητη τεχνολογική υποστήριξη που θα μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο, άμεσα και πετυχημένα.

Κλείνοντας οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως οι επιχειρήσεις σήμερα αντιμετωπίζουν μια πληθώρα προκλήσεων που η τεχνολογία καλείται να αντιμετωπίσει. Οι “ψηφιακά έτοιμες” επιχειρήσεις καλούνται να κάνουν σωστή έρευνα για τις ψηφιακές τους ανάγκες, να λάβουν σωστή τεχνολογική υποστήριξη και να πάρουν τα απαραίτητα ρίσκα που θα τους δώσουν στρατηγικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Η Vodafone συνεχίζει να στέκεται αρωγός τόσο στην έρευνα όσο και στην ανάπτυξη νέων τεχνολογικών υπηρεσιών στηρίζοντας αυτές τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να γίνουν ψηφιακά έτοιμες. Μάθετε πόσο έτοιμη είναι η δική σας επιχείρηση για την ψηφιακή εποχή μέσω ενός γρήγορου ερωτηματολογίου που καταλήγει σε μια έκθεσης ετοιμότητας για τη δική σου επιχείρηση. H έκθεση ετοιμότητας μπορεί να αξιολογήσει όλα τα δυνατά στοιχεία και να σας δείξει πόσο ψηφιακά έτοιμη είναι η επιχείρησή σας σε σχέση με ανταγωνιστικές επιχειρήσεις του ίδιου κλάδου και να υποδείξει τρόπους που μπορούν να αναβαθμίσουν ψηφιακά την επιχείρησή σας. Εσείς ακόμα να το δοκιμάσετε;

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

HONOR_9X

Όταν η HONOR ανακοίνωνε την κυκλοφορία της σειράς HONOR 9X, με την μπροστινή pop-up κάμερα, η εταιρία ακόμα δήλωνε περήφανα πως το HONOR 8X είναι το πρώτο, σε πωλήσεις, κινητό για την HONOR. Όμως, τα 15 εκατομμύρια πωλήσεις του 8X, φαίνεται πως δε θα σταθούν εμπόδιο στο HONOR 9X για να πάρει εκείνο τα πρωτεία.

1
bb_king

Το σημερινό doodle της Google είναι αφιερωμένο στον Αμερικανό μπλουζ κιθαρίστα και τραγουδοποιό  - Διαβάστε για τη ζωή του και ακούστε τραγούδια του  - Με ένα βίντεο - doodle, η Google τιμά σήμερα τον διασημότερο εκπρόσωπο των μπλουζ B.B. King