Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Λιούις Χάμιλτον: Η ταχύτερη ανάλυση δεδομένων με οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα
Λιούις Χάμιλτον: Η ταχύτερη ανάλυση δεδομένων με οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα
O παγκόσμιος πρωταθλητής μίλησε για το πώς επηρεάζει η εξέλιξη της τεχνολογίας τον κόσμο της αυτοκίνησης και είπε πως έχει όλα όσα χρειάζεται για να κατακτήσει τον τέταρτο τίτλο του στην F1
H διασύνδεση των αυτοκινήτων, η ανάπτυξη συστημάτων αποδοτικότερης διαχείρισης τους και η εφαρμογή τεχνολογιών που θα δώσουν απαντήσεις σε καθημερινά προβλήματα, με φόντο τον ερχομό των αυτοδηγούμενων οχημάτων είναι ένα από τα βασικά θέματα του φετινού Mobile World Congress.
Είναι δεδομένο ότι ένα από τα κύρια πεδία αξιοποίησης των εντυπωσιακά υψηλότερων ταχυτήτων σύνδεσης και το σημαντικά μειωμένων χρόνων απόκρισης μέσα από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας επόμενης γενιάς (5G) θα είναι η αυτοκίνηση και η αυτοματοποίηση πολλών διαδικασιών που σήμερα εναπόκεινται στην κρίση του οδηγού.
Στο θέμα αναφέρθηκε ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον, μιλώντας στο MWC, με αφορμή τη συνεργασία της Mercedes Benz με την Qualcomm (εταιρεία κατασκευής επεξεργαστών). Ο Βρετανός πιλότος, αφού έβγαλε selfie πάνω στη σκηνή, έχοντας πίσω του ένα από τα αυθεντικά μονοθέσια της Mercedes, με τα οποία οδήγησε πέρσι μέχρι την κατάκτηση του τρίτου του πρωταθλήματος στη F1, μίλησε για το πόσο επηρεάζει την οδήγηση η καταιγιστική εξέλιξη της τεχνολογίας και περιέγραψε τη σχέση του με το μονοθέσιο ως «καλύτερη από έναν γάμο».
«Το αυτοκίνητο μου μιλάει συνέχεια. Είναι τόση η συμμετοχή της τεχνολογίας που η επιτυχία δεν είναι μόνο αποτέλεσμα των οδηγικών ικανοτήτων. Πρέπει να κατανοήσεις τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Έχουμε αισθητήρες που μας δίνουν συνεχώς πληροφορίες για το κάθε τι, από τη θερμοκρασία και τη φθορά των ελαστικών, μέχρι την ιδανική γραμμή οδήγησης. Ευτυχώς για μένα δεν χρειάζεται να αναλύω όλες αυτές τις πληροφορίες. Είναι δουλειά των μηχανικών. Η ομάδα μας απαρτίζεται από 1.300 άτομα. Σε μένα φτάνουν μόνο οι απολύτως χρήσιμες πληροφορίες».
Ο Πάντι Λόου, τεχνικός διευθυντής της Mercedes AMG Petronas, τόνισε ότι η επιτυχία είναι βασισμένη 50-50 στο αυτοκίνητο και τον οδηγό, με τον Χάμιλτον να αντιδρά δίπλα του με έναν μορφασμό...
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 αποκάλυψε ότι δεν είναι μεγάλος fan της οδήγησης στον δρόμο. «Με ενοχλεί η κίνηση», είπε και τόνισε πως είναι ενθουσιασμένος με το διαφαινόμενο μέλλον των αυτοκίνητων. «Λατρεύω την εξέλιξη της τεχνολογίας. Είμαι ενθουσιασμένος με τις δυνατότητες που μας δίνει».
Είναι δεδομένο ότι ένα από τα κύρια πεδία αξιοποίησης των εντυπωσιακά υψηλότερων ταχυτήτων σύνδεσης και το σημαντικά μειωμένων χρόνων απόκρισης μέσα από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας επόμενης γενιάς (5G) θα είναι η αυτοκίνηση και η αυτοματοποίηση πολλών διαδικασιών που σήμερα εναπόκεινται στην κρίση του οδηγού.
Στο θέμα αναφέρθηκε ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον, μιλώντας στο MWC, με αφορμή τη συνεργασία της Mercedes Benz με την Qualcomm (εταιρεία κατασκευής επεξεργαστών). Ο Βρετανός πιλότος, αφού έβγαλε selfie πάνω στη σκηνή, έχοντας πίσω του ένα από τα αυθεντικά μονοθέσια της Mercedes, με τα οποία οδήγησε πέρσι μέχρι την κατάκτηση του τρίτου του πρωταθλήματος στη F1, μίλησε για το πόσο επηρεάζει την οδήγηση η καταιγιστική εξέλιξη της τεχνολογίας και περιέγραψε τη σχέση του με το μονοθέσιο ως «καλύτερη από έναν γάμο».
«Το αυτοκίνητο μου μιλάει συνέχεια. Είναι τόση η συμμετοχή της τεχνολογίας που η επιτυχία δεν είναι μόνο αποτέλεσμα των οδηγικών ικανοτήτων. Πρέπει να κατανοήσεις τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Έχουμε αισθητήρες που μας δίνουν συνεχώς πληροφορίες για το κάθε τι, από τη θερμοκρασία και τη φθορά των ελαστικών, μέχρι την ιδανική γραμμή οδήγησης. Ευτυχώς για μένα δεν χρειάζεται να αναλύω όλες αυτές τις πληροφορίες. Είναι δουλειά των μηχανικών. Η ομάδα μας απαρτίζεται από 1.300 άτομα. Σε μένα φτάνουν μόνο οι απολύτως χρήσιμες πληροφορίες».
Ο Πάντι Λόου, τεχνικός διευθυντής της Mercedes AMG Petronas, τόνισε ότι η επιτυχία είναι βασισμένη 50-50 στο αυτοκίνητο και τον οδηγό, με τον Χάμιλτον να αντιδρά δίπλα του με έναν μορφασμό...
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 αποκάλυψε ότι δεν είναι μεγάλος fan της οδήγησης στον δρόμο. «Με ενοχλεί η κίνηση», είπε και τόνισε πως είναι ενθουσιασμένος με το διαφαινόμενο μέλλον των αυτοκίνητων. «Λατρεύω την εξέλιξη της τεχνολογίας. Είμαι ενθουσιασμένος με τις δυνατότητες που μας δίνει».
Περιέγραψε την οδήγηση ενός μονοθέσιου ως το πιο τρελό roller coaster. «Είναι σαν έχεις ένα πύραυλο στην πλάτη σου και να προσπαθήσεις να τον κρατήσεις στις ράγες. Θα ευχόμουν στον καθένα να νιώσει αυτή την εμπειρία. Η αίσθηση όταν δέχεσαι τέτοιες δυνάμεις είναι απερίγραπτη». Θέλοντας να εξηγήσει ακόμα καλύτερα την καταπόνηση που δέχεται το σώμα του, είπε ότι χάνει 2 κιλά στις δοκιμές (όπως αυτές τις ημέρες στην πίστα της Βαρκελώνης), καθώς υπάρχουν αγώνες που χάνει μέχρι και τέσσερα κιλά.
Τέλος, αναφερόμενος στη συνέχεια είπε: «Έχω όλα όσα χρειάζομαι για να κατακτήσω το τέταρτο πρωτάθλημα μου. Ζω ένα όνειρο. Νιώθω καταπληκτικά. Έχω τον ίδιο ενθουσιασμό και την ίδια ενέργεια. Είμαι πάντα ανταγωνιστικός για το κάθε τι».
Έφυγε από τη σκηνή τραβώντας ακόμα μια selfie με φόντο το πολυπληθές κοινό και την ανέβασε στο Snapchat.
Τέλος, αναφερόμενος στη συνέχεια είπε: «Έχω όλα όσα χρειάζομαι για να κατακτήσω το τέταρτο πρωτάθλημα μου. Ζω ένα όνειρο. Νιώθω καταπληκτικά. Έχω τον ίδιο ενθουσιασμό και την ίδια ενέργεια. Είμαι πάντα ανταγωνιστικός για το κάθε τι».
Έφυγε από τη σκηνή τραβώντας ακόμα μια selfie με φόντο το πολυπληθές κοινό και την ανέβασε στο Snapchat.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα