Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Το Apple Watch δεν γίνεται δεκτό με ενθουσιασμό από τους καταναλωτές
Το Apple Watch δεν γίνεται δεκτό με ενθουσιασμό από τους καταναλωτές
Με 90% πτώση σε πωλήσεις μέσα στον Ιούλιο στις ΗΠΑ, το Αpple Watch φαίνεται να μην συνεχίζει την τεράστια επιτυχία των προϊόντων της Apple
Bεβιασμένη κίνηση; Λάθος υπολογισμός των αναγκών των αγοραστών; Κακό timing στην παρουσία του στην αγορά; Όποια και να είναι η απάντηση, γεγονός παραμένει ότι το Apple Watch δεν σημειώνει την επιτυχία που όλοι περίμεναν από ένα προϊόν της Apple.
Όντας η πρώτη νέα συσκευή που κατασκευάζεται μετά τον θάνατο του ιδρυτή της εταιρίας Steve Jobs, το Αpple Watch ξεκίνησε δυναμικά τις πωλήσεις του μέσα στον Απρίλιο, με τις πωλήσεις να φθάνουν τις 35.000 συσκευές την ημέρα στις ΗΠΑ. Όμως η τάση ήταν πτωτική, και την 1η Ιουλίου οι πωλήσεις έφθασαν στις μόλις 2.500 μονάδες, μια πτώση της τάξης του 90% (να σημειώσουμε ότι οι πωλήσεις του iPhone ξεπερνούν τις 300.000 ημερησίως τις πρώτες ημέρες της παρουσίας τους στις ΗΠΑ).
Το προϊόν όπως φαίνεται δεν έλκει μεγάλο μέρος της νεολαίας. Ενώ δεν αποδεικνύεται και ιδιαίτερα κερδοφόρο για την εταιρία, καθώς οι περισσότερες πωλήσεις αφορούν την βασική, φθηνή έκδοση Sport. Aν και το Watch αφορά μόνο ένα 4% του κύκλου εργασιών της Apple αυτή την στιγμή, οι επενδυτές παρακολουθούν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον -και κάποια ανησυχία- την πορεία του, καθώς ίσως δείχνει ότι η εταιρία έχει χάσει το momentum του να διακρίνει τα νέα trends στον κόσμο των ηλεκτρονικών.
Όμως όπως υποστηρίζουν όσοι γνωρίζουν από αυτή την αγορά, είναι σχετικά νωρίς να κρίνουμε αν η ιδέα της Αpple θα αποτελέσει αποτυχία. Με το πέρασμα του καιρού και με την δημιουργία περισσοτέρων εφαρμογών, ίσως τα πράγματα να αλλάξουν. Και θυμίζουν ότι η πρώτη γενιά των iPhone και iPods δεν ήταν τόσο επιτυχημένες στην εποχή τους. Η ιστορία όμως απέδειξε ότι τα προϊόντα της Apple έχουν το... άγγιγμα του Μίδα, και αργά ή γρήγορα δημιουργούν το παγκόσμιο trend για το οποίο σχεδιάστηκαν εξ' αρχής.
Όντας η πρώτη νέα συσκευή που κατασκευάζεται μετά τον θάνατο του ιδρυτή της εταιρίας Steve Jobs, το Αpple Watch ξεκίνησε δυναμικά τις πωλήσεις του μέσα στον Απρίλιο, με τις πωλήσεις να φθάνουν τις 35.000 συσκευές την ημέρα στις ΗΠΑ. Όμως η τάση ήταν πτωτική, και την 1η Ιουλίου οι πωλήσεις έφθασαν στις μόλις 2.500 μονάδες, μια πτώση της τάξης του 90% (να σημειώσουμε ότι οι πωλήσεις του iPhone ξεπερνούν τις 300.000 ημερησίως τις πρώτες ημέρες της παρουσίας τους στις ΗΠΑ).
Το προϊόν όπως φαίνεται δεν έλκει μεγάλο μέρος της νεολαίας. Ενώ δεν αποδεικνύεται και ιδιαίτερα κερδοφόρο για την εταιρία, καθώς οι περισσότερες πωλήσεις αφορούν την βασική, φθηνή έκδοση Sport. Aν και το Watch αφορά μόνο ένα 4% του κύκλου εργασιών της Apple αυτή την στιγμή, οι επενδυτές παρακολουθούν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον -και κάποια ανησυχία- την πορεία του, καθώς ίσως δείχνει ότι η εταιρία έχει χάσει το momentum του να διακρίνει τα νέα trends στον κόσμο των ηλεκτρονικών.
Όμως όπως υποστηρίζουν όσοι γνωρίζουν από αυτή την αγορά, είναι σχετικά νωρίς να κρίνουμε αν η ιδέα της Αpple θα αποτελέσει αποτυχία. Με το πέρασμα του καιρού και με την δημιουργία περισσοτέρων εφαρμογών, ίσως τα πράγματα να αλλάξουν. Και θυμίζουν ότι η πρώτη γενιά των iPhone και iPods δεν ήταν τόσο επιτυχημένες στην εποχή τους. Η ιστορία όμως απέδειξε ότι τα προϊόντα της Apple έχουν το... άγγιγμα του Μίδα, και αργά ή γρήγορα δημιουργούν το παγκόσμιο trend για το οποίο σχεδιάστηκαν εξ' αρχής.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα