Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Ένα στα τρία νήπια ηλικίας τριών ετών είναι online
Ένα στα τρία νήπια ηλικίας τριών ετών είναι online
Τα περισσότερα παιδιά αποκτούν πλέον διαδικτυακή ταυτότητα (ip) πολύ πριν προμηθευτούν κάποιο έγγραφο ταυτότητας (id)
Ενας γονιός στους τέσσερις νιώθει ότι δεν μπορεί να ελέγξει τι βλέπει ή τι κάνει το παιδί του online, αν και οι μισοί ανησυχούν ότι τα παιδιά τους μπορεί να αντιμετωπίζουν περιστατικά διαδικτυακού εκφοβισμού (cyberbullying).
Όντας οι ίδιοι ψηφιακοί μετανάστες, τη στιγμή που τα παιδιά σήμερα είναι οι ιθαγενείς του ψηφιακού κόσμου, μόλις το 39% των γονιών παρακολουθούν την online δραστηριότητα των παιδιών τους, ένα ισχνό 19% απαντά ότι είναι φίλοι μαζί τους ή τα ακολουθεί στα social media και το 38% τους έχει μιλήσει για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει η διασύνδεση.
Αυτά, όταν ήδη στο ανεπτυγμένο κόσμο και από την ηλικία των τριών ετών ένα στα τρία νήπια θεωρείται ότι έχει ιντερνετική υπόσταση. Μάλιστα, τα περισσότερα παιδιά αποκτούν πλέον διαδικτυακή ταυτότητα (ip) πολύ πριν προμηθευτούν κάποιο έγγραφο ταυτότητας (id).
Οι σχετικές διαπιστώσεις έγιναν στη διάρκεια παρουσίασης των αποτελεσμάτων έρευνας με θέμα το cyberbullying, από την B2B International για λογαριασμό της Kaspersky Lab. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα παιδιά είναι συχνά απρόθυμα να παραδεχθούν ότι έχουν πέσει θύματα κάποιας μορφής διαδικτυακού εκφοβισμού: Το ένα τέταρτο των γονιών, των οποίων τα παιδιά είχαν παρενοχληθεί με κάποιον τρόπο online, είπε ότι μεσολάβησε μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να ανακαλύψουν τι συνέβαινε. Η διαπίστωση αυτή είναι ιδιαίτερα ανησυχητική, αφού είναι συχνό το φαινόμενο της μετάδοσης του εκφοβισμού από το ψηφιακό σύμπαν στον φυσικό κόσμο και της κατάληξης σε περιστατικά σωματικής βίας.
Προβληματίζει επίσης η διαπίστωση ότι λιγότεροι από τους μισούς γονιούς (44%) παρενέβησαν για να αποτρέψουν την παρενόχληση ή τον διαδικτυακό εκφοβισμό όταν αντιλήφθηκαν τι γινόταν, με τους περισσότερους να μην κάνουν τίποτα, αισθανόμενοι ενδεχομένως αδυναμία, καθώς δυσκολεύονται να κατανοήσουν την ψηφιακή πραγματικότητα.
Από εκεί και πέρα, οι διάφορες υπηρεσίες άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων και επικοινωνίας (chat) είναι το συνηθέστερο κανάλι μέσω του οποίου τα παιδιά έρχονται σε επαφή με ακατάλληλο περιεχόμενο (67.2% των καταγεγραμμένων περιπτώσεων, με σημαντική ετήσια αύξηση) και ακολουθούν τα πορνογραφικά sites (59,5%) και αυτά του στοιχηματισμού (26,6%).
Όντας οι ίδιοι ψηφιακοί μετανάστες, τη στιγμή που τα παιδιά σήμερα είναι οι ιθαγενείς του ψηφιακού κόσμου, μόλις το 39% των γονιών παρακολουθούν την online δραστηριότητα των παιδιών τους, ένα ισχνό 19% απαντά ότι είναι φίλοι μαζί τους ή τα ακολουθεί στα social media και το 38% τους έχει μιλήσει για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει η διασύνδεση.
Αυτά, όταν ήδη στο ανεπτυγμένο κόσμο και από την ηλικία των τριών ετών ένα στα τρία νήπια θεωρείται ότι έχει ιντερνετική υπόσταση. Μάλιστα, τα περισσότερα παιδιά αποκτούν πλέον διαδικτυακή ταυτότητα (ip) πολύ πριν προμηθευτούν κάποιο έγγραφο ταυτότητας (id).
Οι σχετικές διαπιστώσεις έγιναν στη διάρκεια παρουσίασης των αποτελεσμάτων έρευνας με θέμα το cyberbullying, από την B2B International για λογαριασμό της Kaspersky Lab. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα παιδιά είναι συχνά απρόθυμα να παραδεχθούν ότι έχουν πέσει θύματα κάποιας μορφής διαδικτυακού εκφοβισμού: Το ένα τέταρτο των γονιών, των οποίων τα παιδιά είχαν παρενοχληθεί με κάποιον τρόπο online, είπε ότι μεσολάβησε μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να ανακαλύψουν τι συνέβαινε. Η διαπίστωση αυτή είναι ιδιαίτερα ανησυχητική, αφού είναι συχνό το φαινόμενο της μετάδοσης του εκφοβισμού από το ψηφιακό σύμπαν στον φυσικό κόσμο και της κατάληξης σε περιστατικά σωματικής βίας.
Προβληματίζει επίσης η διαπίστωση ότι λιγότεροι από τους μισούς γονιούς (44%) παρενέβησαν για να αποτρέψουν την παρενόχληση ή τον διαδικτυακό εκφοβισμό όταν αντιλήφθηκαν τι γινόταν, με τους περισσότερους να μην κάνουν τίποτα, αισθανόμενοι ενδεχομένως αδυναμία, καθώς δυσκολεύονται να κατανοήσουν την ψηφιακή πραγματικότητα.
Από εκεί και πέρα, οι διάφορες υπηρεσίες άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων και επικοινωνίας (chat) είναι το συνηθέστερο κανάλι μέσω του οποίου τα παιδιά έρχονται σε επαφή με ακατάλληλο περιεχόμενο (67.2% των καταγεγραμμένων περιπτώσεων, με σημαντική ετήσια αύξηση) και ακολουθούν τα πορνογραφικά sites (59,5%) και αυτά του στοιχηματισμού (26,6%).
Ακόμα ένα από τα εντυπωσιακά στοιχεία που συζητήθηκαν κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας στο πλαίσιο του Mobile World Congress, είναι αυτό το οποίο ενοχλεί περισσότερο τα παιδιά στη σχέση τους με την τεχνολογία: Συμβαίνει όταν οι γονείς τούς ζητάνε να αφήσουν από τα χέρια τις διασυνδεδεμένες φορητές συσκευές (smartphones και tablets), συνήθως όταν κάθονται στο τραπέζι για φαγητό.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα