Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Οι αριθμοί πίσω από τις (4K) κάμερες του Μουντιάλ
Οι αριθμοί πίσω από τις (4K) κάμερες του Μουντιάλ
Η ιαπωνική εταιρεία μετέφερε στη Βραζιλία με 47 πτήσεις, 4.500 τόνους μηχανημάτων και εξοπλισμού
Τη στιγμή που πολλοί - ειδικοί και μη - ασχολούνται με τα στατιστικά του παγκοσμίου κυπέλλου ποδοσφαίρου της Βραζιλίας, μετρώντας γκολ, νίκες, τελικές προσπάθειες, ακόμα και τα χιλιόμετρα που διανύουν οι ποδοσφαιριστές σε κάθε αγώνα, η Sony κάνει τον δικό της απολογισμό, με αφορμή το εγχείρημα καταγραφής της ποδοσφαιρικής δράσης σε Ultra HD.
Για την επίτευξη του, η Sony μετέφερε στη Βραζιλία με 47 πτήσεις, 4.500 τόνους μηχανημάτων και εξοπλισμού, περισσότερους από 280 ανθρώπους-προσωπικό και τεχνικούς από την εταιρεία, καλύπτοντας 12 διαφορετικά μέρη και περισσότερα από 50.000 μίλια, με 300 κάμερες.
Οι τεχνικοί της εταιρείας στήνουν κάμερες για 37 σταθερά πλάνα σε κάθε αγώνα και υπολογίζεται ότι συνολικά θα τραβηχτούν πάνω από 2.500 ώρες στιγμιότυπων και αγώνων, ικανά να προβάλλονται για 7 χρόνια από όλα τα κανάλια.
«Το δύσκολο και εντυπωσιακό αυτό εγχείρημα της Sony, στόχο έχει να ικανοποιήσει πλήρως κάθε ποδοσφαιρόφιλο, ανά την υφήλιο, και γι΄ αυτό ενεργοποιήσαμε έναν πρωτοποριακό μηχανισμό και τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες», σχολίασε ο επικεφαλής της Sony στην Ελλάδα, Γιάννης Γρατσώνης,
Για την επίτευξη του, η Sony μετέφερε στη Βραζιλία με 47 πτήσεις, 4.500 τόνους μηχανημάτων και εξοπλισμού, περισσότερους από 280 ανθρώπους-προσωπικό και τεχνικούς από την εταιρεία, καλύπτοντας 12 διαφορετικά μέρη και περισσότερα από 50.000 μίλια, με 300 κάμερες.
Οι τεχνικοί της εταιρείας στήνουν κάμερες για 37 σταθερά πλάνα σε κάθε αγώνα και υπολογίζεται ότι συνολικά θα τραβηχτούν πάνω από 2.500 ώρες στιγμιότυπων και αγώνων, ικανά να προβάλλονται για 7 χρόνια από όλα τα κανάλια.
«Το δύσκολο και εντυπωσιακό αυτό εγχείρημα της Sony, στόχο έχει να ικανοποιήσει πλήρως κάθε ποδοσφαιρόφιλο, ανά την υφήλιο, και γι΄ αυτό ενεργοποιήσαμε έναν πρωτοποριακό μηχανισμό και τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες», σχολίασε ο επικεφαλής της Sony στην Ελλάδα, Γιάννης Γρατσώνης,
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα