Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Οι έφηβοι γυρίζουν την πλάτη στο facebook
Οι έφηβοι γυρίζουν την πλάτη στο facebook
Aπό τον Ιανουάριο του 2011 ο όγκος των χρηστών ηλικίας από 13 έως 17 ετών έχει συρρικνωθεί κατά 25%, επιβεβαιώνοντας την εκτίμηση ότι το δημιούργημα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει πρόβλημα στην προσέλκυση χρηστών νεαρότερης ηλικίας
Και άλλο νερό στο μύλο της συζήτησης για το αν οι νέοι γυρίζουν την πλάτη στο facebook, στρεφόμενοι σε υπηρεσίες όπως το Instagram, το Snapchat ή το Tumblr, έρχονται να ρίξουν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η iStrategyLabs.
Σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων προερχόμενων από τα διαφημιστικά εργαλεία της δημοφιλέστερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, ο αριθμός των χρηστών ηλικίας από 13 έως 24 ετών στις ΗΠΑ έχει μειωθεί κατά 6,7 εκατομμύρια τα τελευταία τρία χρόνια. Αν η εκτίμηση είναι σωστή, αυτό σημαίνει ότι ειδικότερα ο όγκος των Αμερικανών εφήβων στο facebook έχει συρρικνωθεί κατά 25% (9,8 από 13,1 εκατομμύρια), επιβεβαιώνοντας την άποψη πολλών αναλυτών ότι το δημιούργημα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει πρόβλημα στην προσέλκυση χρηστών νεαρότερης ηλικίας.
Πάντως το facebook βελτιώνει σταθερά τη διείσδυσή του στις μεγαλύτερες ηλικίες, παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη αύξηση στους άνω των 55 ετών, δηλαδή εκείνους που όπως φαίνεται άργησαν να το ανακαλύψουν.
Σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων προερχόμενων από τα διαφημιστικά εργαλεία της δημοφιλέστερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, ο αριθμός των χρηστών ηλικίας από 13 έως 24 ετών στις ΗΠΑ έχει μειωθεί κατά 6,7 εκατομμύρια τα τελευταία τρία χρόνια. Αν η εκτίμηση είναι σωστή, αυτό σημαίνει ότι ειδικότερα ο όγκος των Αμερικανών εφήβων στο facebook έχει συρρικνωθεί κατά 25% (9,8 από 13,1 εκατομμύρια), επιβεβαιώνοντας την άποψη πολλών αναλυτών ότι το δημιούργημα του Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει πρόβλημα στην προσέλκυση χρηστών νεαρότερης ηλικίας.
Πάντως το facebook βελτιώνει σταθερά τη διείσδυσή του στις μεγαλύτερες ηλικίες, παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη αύξηση στους άνω των 55 ετών, δηλαδή εκείνους που όπως φαίνεται άργησαν να το ανακαλύψουν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα