Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ποιοι είναι οι παράγοντες που επιλέγει ο καταναλωτής τι αυτοκίνητο θα πάρει
Ποιοι είναι οι παράγοντες που επιλέγει ο καταναλωτής τι αυτοκίνητο θα πάρει
Κριτήριο αγοράς η τεχνολογική φήμη της κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας - Ψάχνουμε μέσω διαδικτύου για πιο hi tech αυτοκίνητα
Έκθεση της Cisco αποκαλύπτει ότι περίπου οι μισοί καταναλωτές (47%) αγοράζουν αυτοκίνητα με γνώμονα την τεχνολογική φήμη της κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας.
Στη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 1.500 καταναλωτές σε δέκα χώρες, καθώς ερευνήθηκαν οι προτιμήσεις τους ως προς την εφαρμοσμένη τεχνολογία, κατά την αγορά και την οδήγηση ενός αυτοκινήτου. Οι καταναλωτές επεσήμαναν επίσης ως βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν τις προτιμήσεις τους την προσφορά εκ μέρους των αυτοκινητοβιομηχανιών πιο προσωπικής οδηγικής εμπειρίας και την εμπιστοσύνη τους στη μελλοντική καινοτομία της εκάστοτε εταιρείας στον χώρο του αυτοκινήτου.
Η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές θεωρούν την πληροφόρηση και την τεχνολογία ζωτικής σημασίας σε ότι έχει να κάνει σχέση με το αυτοκίνητο. Από την αγορά του έως τις υπηρεσίες σέρβις, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πιο προηγμένες τεχνολογίες (όπως τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας, ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων, τηλεφώνου και ιστοσελίδες) για την επικοινωνία τους με αυτοκινητοβιομηχανίες και αντιπροσωπείες αυτοκινήτων.
Επίσης, όπως προκύπτει από την έκθεση «Cisco Customer Experience Report», πριν από την αγορά ενός αυτοκινήτου οι καταναλωτές αρχίζουν την έρευνά τους μέσω του διαδικτύου. Το 83% των καταναλωτών παγκοσμίως προτιμούν να κάνουν την έρευνα αγοράς για το αυτοκίνητό τους στο Internet, σε σχέση με μόλις το 17% των καταναλωτών που προτιμούν να επικοινωνούν τηλεφωνικώς ή να επισκέπτονται αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Σε αυτό το πλαίσιο, το 61% των καταναλωτών χρησιμοποιούν τις ιστοσελίδες των αυτοκινητοβιομηχανιών για την έρευνα αγοράς τους.
Ακόμη, οι καταναλωτές εκφράζουν την επιθυμία για ένα πιο αυτοματοποιημένο τρόπο παρακολούθησης του κόστους συντήρησης του αυτοκινήτου. Το 52% των καταναλωτών θέλουν να παρακολουθούν τις τιμές της βενζίνης από το όχημα. Η παρακολούθηση της τιμής της βενζίνης ήταν η υψηλότερη προτεραιότητα, σε σύγκριση με το 46% των καταναλωτών που θέλουν να παρακολουθούν το κόστος της ασφάλισης, το 35% που θέλουν να παρακολουθούν τη διαθεσιμότητα οδικής βοήθειας και το 32% που θέλουν να λαμβάνουν ενημέρωση σχετικά με τις ανακλήσεις.
Συνακόλουθα, παρουσιάστηκε ζήτηση εκ μέρους των καταναλωτών για την παρακολούθηση του κόστους λειτουργίας του οχήματος, με το 62% των καταναλωτών να δηλώνουν ότι θα αγόραζαν μια συσκευή που έχει σχεδιαστεί για να τους βοηθά να παρακολουθούν τα μηνιαία έξοδα βενζίνης και συντήρησης του αυτοκινήτου τους.
Οι περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να ανταλλάσσουν προσωπικές πληροφορίες, με στόχο την εξατομίκευση, την ασφάλεια και την εξοικονόμηση χρημάτων:
- Το 74% θα επέτρεπε την παρακολούθηση της οδηγικής τους συμπεριφοράς προκειμένου να μειωθούν το κόστος ασφάλισης-συντήρησης ή άλλα έξοδα.
- Το 60% των καταναλωτών θα παρείχαν βιομετρικά στοιχεία, όπως δακτυλικά αποτυπώματα και δείγματα DNA, με αντάλλαγμα την εξατομικευμένη προσωπική ασφάλεια ή την ασφάλεια του αυτοκινήτου.
- Το 65% θα παρείχε προσωπικά στοιχεία, όπως ύψος/βάρος, οδηγικές συνήθειες, προτιμήσεις διασκέδασης εάν αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα ένα πιο εξατομικευμένο όχημα και οδηγική εμπειρία.
Τέλος όλο και περισσότεροι καταναλωτές εμπιστεύονται τα αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα ή τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό. Έτσι, περισσότεροι από τους μισούς (57%) δήλωσαν ότι θα ήταν πιθανό να επιβιβαστούν σε αυτοκίνητο που θα ελέγχεται εξ ολοκλήρου από την τεχνολογία και δεν θα απαιτεί άνθρωπο οδηγό, ενώ η εμπιστοσύνη των καταναλωτών μειώθηκε στο 46%, όταν ρωτήθηκαν αν θα άφηναν τα παιδιά τους να επιβιβαστούν σε αυτοκίνητα χωρίς οδηγό.
Οι καταναλωτές που θα ήταν λιγότερο πιθανό να επιτρέψουν κάτι τέτοιο ήταν στην Ιαπωνία, τη Γαλλία και τη Γερμανία, όπου μόνο το 6% θα επέτρεπε στα παιδιά τους να επιβιβαστούν σε τηλεκατευθυνόμενο αυτοκίνητο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα