Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
«Επίθεση» της Microsoft στο Gmail της Google
«Επίθεση» της Microsoft στο Gmail της Google
Με τη διαφημιστική εκστρατεία υπό τον τίτλο «Scroogled»
Συνέχεια στη διαφημιστική της εκστρατεία, υπό τον τίτλο «Scroogled», που στρέφεται ευθέως κατά των υπηρεσιών της Google, δίνει η Microsoft, στοχεύοντας αυτήν τη φορά κατά του Gmail.
Όταν ξεκίνησε η συγκεκριμένη καμπάνια, αρχικός στόχος ήταν η υπηρεσία Google Shopping, με τη Microsoft να κατηγορεί τη Google τα αποτελέσματα των αναζητήσεων της, βγαίνουν με βάση τις πληρωμένες διαφημίσεις και όχι με κριτήριο τη σχετικότητα τους με αυτό που ζητάει ο χρήστης.
Αυτή τη φορά, η Microsoft στρέφεται εναντίον του γνωστού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Gmail, υποστηρίζοντας την άποψη πως η μηχανή της Google αναζητά λέξεις-«κλειδιά», ακόμα και μέσα από τα εμπιστευτικά e-mail των χρηστών, ώστε να εμφανίσει στοχευμένες διαφημίσεις, καταπατώντας κατάφωρα την ιδιωτικότητά τους.
Μάλιστα, τονίζεται πως το 70% των χρηστών έχουν πλήρη άγνοια για τη συγκεκριμένη τακτική, ενώ εξ αυτών που έχουν πλήρη επίγνωση, το 88% δεν την εγκρίνει.
Φυσικά, πρόκειται για διαφημιστική καμπάνια, οπότε η λύση που προτείνει η Microsoft είναι η χρήση του Outlook mail, που όπως εγγυάται η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές, σεβόμενη τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Όταν ξεκίνησε η συγκεκριμένη καμπάνια, αρχικός στόχος ήταν η υπηρεσία Google Shopping, με τη Microsoft να κατηγορεί τη Google τα αποτελέσματα των αναζητήσεων της, βγαίνουν με βάση τις πληρωμένες διαφημίσεις και όχι με κριτήριο τη σχετικότητα τους με αυτό που ζητάει ο χρήστης.
Αυτή τη φορά, η Microsoft στρέφεται εναντίον του γνωστού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Gmail, υποστηρίζοντας την άποψη πως η μηχανή της Google αναζητά λέξεις-«κλειδιά», ακόμα και μέσα από τα εμπιστευτικά e-mail των χρηστών, ώστε να εμφανίσει στοχευμένες διαφημίσεις, καταπατώντας κατάφωρα την ιδιωτικότητά τους.
Μάλιστα, τονίζεται πως το 70% των χρηστών έχουν πλήρη άγνοια για τη συγκεκριμένη τακτική, ενώ εξ αυτών που έχουν πλήρη επίγνωση, το 88% δεν την εγκρίνει.
Φυσικά, πρόκειται για διαφημιστική καμπάνια, οπότε η λύση που προτείνει η Microsoft είναι η χρήση του Outlook mail, που όπως εγγυάται η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές, σεβόμενη τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα