LIVE

Κορωνοϊός

Θετικά μηνύματα και υψηλοί στόχοι από την LG Ελλάς

Θετικά μηνύματα και υψηλοί στόχοι από την LG Ελλάς

Την πεποίθησή του ότι το νέο έτος θα είναι μια χρονιά ανάκαμψης και επιστροφής σε θετικό πρόσημο εξέφρασε ο πρόεδρος της LG Ελλάς, κ. Don Kwack, σε γεύμα με αφορμή τα δέκα χρόνια δραστηριοποίησης της κορεατικής εταιρείας στην ελληνική αγορά

Την πεποίθησή του ότι το νέο έτος θα είναι μια χρονιά ανάκαμψης και επιστροφής σε θετικό πρόσημο εξέφρασε ο πρόεδρος της LG Ελλάς, κ. Don Kwack, σε γεύμα με αφορμή τα δέκα χρόνια δραστηριοποίησης της κορεατικής εταιρείας στην ελληνική αγορά.

Οπως ανέφερε ο κ. Kwack, το 2012 ο τζίρος της LG στην Ελλάδα θα διαμορφωθεί στα 150 εκατομμύρια δολάρια, μετά από μια τριετία υψηλών πιέσεων και συνολικής πτώσης που έφτασε το 50% -από τα 300 εκατομμύρια δολάρια του 2009. Παρόλο αυτά, εξέφρασε την πεποίθησή του ότι το 2013 θα σημάνει την επιστροφή σε θετικό πρόσημο, τονίζοντας την απόφαση του κορεατικού ομίλου να μείνει και να αγωνιστεί γι’ αυτό στην Ελλάδα. Μάλιστα, έθεσε ως στόχο την ανάδειξη της LG στη νούμερο ένα φίρμα στην ελληνική αγορά μέσα στα επόμενα δυο με τρία χρόνια. Μια αν μη τι άλλο φιλόδοξη προσπάθεια, για την οποία όπως είπε «έχουν ήδη γίνει οι απαραίτητες διαρθρωτικές αλλαγές».

Ακόμη επισήμανε τις κινήσεις που έγιναν τα τελευταία δυο χρόνια από την LG σε παγκόσμιο επίπεδο, κυρίως όσον αναφορά τον επιδιωκόμενο μετασχηματισμό της από μια οικονομική φίρμα σε premium brand, τόσο στον χώρο των ηλεκτρονικών, όσο και στον τομέα των οικιακών (λευκών) συσκευών. Προς αυτή την κατεύθυνση, όπως τόνισε, η LG έκανε μεγάλες επενδύσεις σε έρευνα και ανάπτυξη, επιδιώκοντας μέσω των θυγατρικών της την απόκτηση τεχνογνωσίας και λύσεων για την υποστήριξη της παραγωγής προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

Ειδικότερα αναφέρθηκε στα smartphones, όπου η LG προσπαθεί τα τελευταία δυο χρόνια να κερδίσει το χαμένο έδαφος, έχοντας –όπως είπε- καταφέρει να παρουσιάσει κορυφαίες προτάσεις σε κάθε κατηγορία συσκευών.
Οσον αφορά την ελληνική αγορά, η παύση των αναλογικών τηλεοπτικών εκπομπών από Υμηττό και Αίγινα  στην Αθήνα, φαίνεται ότι βοήθησε να σωθεί εν μέρη για φέτος η παρτίδα, καθώς ο ρυθμός πτώσης των πωλήσεων νέων τηλεοράσεων έχει ανακοπεί οριακά σε μονοψήφιο νούμερο (9%) και αναμένεται να σταθεροποιηθεί με το λεγόμενο switch off στη Θεσσαλονίκη (στα μέσα Δεκεμβρίου) και άλλα μεγάλα αστικά κέντρα.

Εντυπωσιακό –αναφορικά με τα στοιχεία της LG- και προφανώς λόγω της μαζικής εισόδου νέων τηλεοπτικών συσκευών στην εγχώρια αγορά, είναι το στοιχείο ότι τους τελευταίους μήνες η Ελλάδα έρχεται πρώτη στην ενεργοποίησης «έξυπνων» τηλεοράσεων στο ευρωπαϊκό δίκτυο της κορεατικής εταιρείας, καθώς τέσσερις στις δέκα νέες smart TVs συνδέθηκαν on line. Πάντως, όπως έλεγαν στελέχη της LG Ελλάς, πολλοί είναι εκείνοι που αγόρασαν μια καινούργια τηλεόραση χωρίς να αξιοποιούν ή και γνωρίζουν τις περαιτέρω δυνατότητες που διαθέτει, όπως είναι η 3D προβολή και οι «έξυπνες» λειτουργίες μέσω της διασύνδεσης. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζει, βεβαίως, και η ουσιαστική έλλειψη ελληνικού περιεχομένου μέσω των αντίστοιχων εφαρμογών.

Τέλος, τόσο ο κ. Don Kwack όσο και τα υπόλοιπα στελέχη της εταιρείας αναφέρθηκαν στο προοπτικές που συνεχίζει να έχει η ελληνική αγορά στο κομμάτι των μεγάλων εγκαταστάσεων φωτοβολταϊκών πάνελ (παρά τους τριγμούς των τελευταίων μηνών), κλιματισμού-θέρμανσης και λύσεων οικονομικού LED φωτισμού, κυρίως στις ξενοδοχειακές υποδομές.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης