Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
«Διαδραστική» πιστωτική κάρτα με ενσωματωμένο πληκτρολόγιο
«Διαδραστική» πιστωτική κάρτα με ενσωματωμένο πληκτρολόγιο
Η πρώτη «διαδραστική» πιστωτική κάρτα παρουσιάστηκε από την εταιρεία Mastercard στη Σιγκαπούρη - Το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά τον Ιανουάριο του 2013
Το «πλαστικό χρήμα» αλλάζει όψη και αποκτά νέες σύγχρονες δυνατότητες.
Η νέα γενιά πιστωτικών καρτών θα δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να δημιουργήσει τον δικό του προσωπικό κωδικό και να δει το διαθέσιμο υπόλοιπο του λογαριασμού του, αξιοποιώντας μια οθόνη LCD και ένα ενσωματωμένο στην κάρτα- πληκτρολόγιο.
Η πρώτη «διαδραστική» πιστωτική κάρτα παρουσιάστηκε από την εταιρεία Mastercard στη Σιγκαπούρη. Το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά τον Ιανουάριο του 2013.
Κύριος στόχος των κατασκευαστών είναι να διευκολύνουν τους πελάτες τους, που χρησιμοποιούν συστήματα διαδικτυακών τραπεζικών λογαριασμών.
Έως τώρα, οι πελάτες των τραπεζών ήταν υποχρεωμένοι να αλλάζουν συχνά κωδικούς και ονόματα χρήστη, ώστε να διασφαλίσουν ότι οι συναλλαγές τους είναι απόλυτα ασφαλείς. Με τις νέες πιστωτικές κάρτες, αυτή η διαδικασία θα γίνει σαφώς απλούστερη και γρηγορότερη.
Μελλοντικά, η νέα γενιά πιστωτικών καρτών θα παρέχει στον χρήστη πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα loyalty, τους κερδισμένους πόντους bonus καθώς και τις λοιπές κινήσεις λογαριασμού.
Η νέα γενιά πιστωτικών καρτών θα δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να δημιουργήσει τον δικό του προσωπικό κωδικό και να δει το διαθέσιμο υπόλοιπο του λογαριασμού του, αξιοποιώντας μια οθόνη LCD και ένα ενσωματωμένο στην κάρτα- πληκτρολόγιο.
Η πρώτη «διαδραστική» πιστωτική κάρτα παρουσιάστηκε από την εταιρεία Mastercard στη Σιγκαπούρη. Το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά τον Ιανουάριο του 2013.
Κύριος στόχος των κατασκευαστών είναι να διευκολύνουν τους πελάτες τους, που χρησιμοποιούν συστήματα διαδικτυακών τραπεζικών λογαριασμών.
Έως τώρα, οι πελάτες των τραπεζών ήταν υποχρεωμένοι να αλλάζουν συχνά κωδικούς και ονόματα χρήστη, ώστε να διασφαλίσουν ότι οι συναλλαγές τους είναι απόλυτα ασφαλείς. Με τις νέες πιστωτικές κάρτες, αυτή η διαδικασία θα γίνει σαφώς απλούστερη και γρηγορότερη.
Μελλοντικά, η νέα γενιά πιστωτικών καρτών θα παρέχει στον χρήστη πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα loyalty, τους κερδισμένους πόντους bonus καθώς και τις λοιπές κινήσεις λογαριασμού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα