Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Βλέπουμε τηλεόραση σχολιάζοντας σε Twitter και Facebook
Βλέπουμε τηλεόραση σχολιάζοντας σε Twitter και Facebook
Το 62% των θεατών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ παρακολουθούν κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα
Η «κοινωνική τηλεόραση» -σε μετάφραση του όρου social TV- γίνεται χρόνο με το χρόνο μαζικό φαινόμενο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έκθεσης του Ericsson ConsumerLab «Consumer Trend TV & Video 2012».
Το 62% των θεατών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ παρακολουθούν κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα -αύξηση18% μέσα σε ένα χρόνο-, με το 66% των γυναικών να υιοθετεί αυτήν τη συμπεριφορά, σε σύγκριση με το 58% των ανδρών. Μάλιστα, το 25% των καταναλωτών χρησιμοποιεί τα social media για να συζητήσει αυτό που παρακολουθεί.
Ακόμη υψηλότερο (67%) είναι το ποσοστό αυτών που χρησιμοποιεί tablets, smartphones ή προσωπικούς υπολογιστές ως μέσο παρακολούθησης τηλεόρασης.
Παρόλο, δε, που η συμπεριφορά και οι απαιτήσεις θέασης αλλάζουν, μόνο το 7% των καταναλωτών δηλώνει ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να μειώσει τη συνδρομητική τηλεόραση στο μέλλον. Στην πραγματικότητα, αντί ο καταναλωτής να αναζητά μείωση κόστους, είναι πρόθυμος να πληρώσει περισσότερα για βελτιωμένη εμπειρία: Το 41% των καταναλωτών θα πλήρωνε για περιεχόμενο τηλεόρασης και βίντεο σε HD.
«Οι φορητές συσκευές είναι σημαντικό μέρος της εμπειρίας παρακολούθησης, με το 67% των καταναλωτών να χρησιμοποιεί smartphones, tablets ή φορητούς υπολογιστές για τη θέαση βίντεο και τηλεόρασης. Επιπλέον, το 60% των καταναλωτών δηλώνει ότι χρησιμοποιεί on-demand υπηρεσίες σε εβδομαδιαία βάση. Η παρακολούθηση τηλεόρασης σε κίνηση κερδίζει έδαφος όλο και περισσότερο, ενώ το 50% του χρόνου που δαπανάται βλέποντας τηλεόραση και βίντεο στο smartphone, πραγματοποιείται εκτός σπιτιού, με τις συνδέσεις κινητής ευρυζωνικότητας να διευκολύνουν αυτήν την αύξηση», σχολίασε ο Niklas Rοnnblom, σύμβουλος του Ericsson ConsumerLab.
Το 62% των θεατών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ παρακολουθούν κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα -αύξηση18% μέσα σε ένα χρόνο-, με το 66% των γυναικών να υιοθετεί αυτήν τη συμπεριφορά, σε σύγκριση με το 58% των ανδρών. Μάλιστα, το 25% των καταναλωτών χρησιμοποιεί τα social media για να συζητήσει αυτό που παρακολουθεί.
Ακόμη υψηλότερο (67%) είναι το ποσοστό αυτών που χρησιμοποιεί tablets, smartphones ή προσωπικούς υπολογιστές ως μέσο παρακολούθησης τηλεόρασης.
Παρόλο, δε, που η συμπεριφορά και οι απαιτήσεις θέασης αλλάζουν, μόνο το 7% των καταναλωτών δηλώνει ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να μειώσει τη συνδρομητική τηλεόραση στο μέλλον. Στην πραγματικότητα, αντί ο καταναλωτής να αναζητά μείωση κόστους, είναι πρόθυμος να πληρώσει περισσότερα για βελτιωμένη εμπειρία: Το 41% των καταναλωτών θα πλήρωνε για περιεχόμενο τηλεόρασης και βίντεο σε HD.
«Οι φορητές συσκευές είναι σημαντικό μέρος της εμπειρίας παρακολούθησης, με το 67% των καταναλωτών να χρησιμοποιεί smartphones, tablets ή φορητούς υπολογιστές για τη θέαση βίντεο και τηλεόρασης. Επιπλέον, το 60% των καταναλωτών δηλώνει ότι χρησιμοποιεί on-demand υπηρεσίες σε εβδομαδιαία βάση. Η παρακολούθηση τηλεόρασης σε κίνηση κερδίζει έδαφος όλο και περισσότερο, ενώ το 50% του χρόνου που δαπανάται βλέποντας τηλεόραση και βίντεο στο smartphone, πραγματοποιείται εκτός σπιτιού, με τις συνδέσεις κινητής ευρυζωνικότητας να διευκολύνουν αυτήν την αύξηση», σχολίασε ο Niklas Rοnnblom, σύμβουλος του Ericsson ConsumerLab.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα