Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ρεκόρ για την on line διαφημιστική δαπάνη
Ρεκόρ για την on line διαφημιστική δαπάνη
Αλλεπάλληλα ρεκόρ καταγράφει η on line διαφημιστική δαπάνη στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε το Interactive Advertising Bureau.
Αλλεπάλληλα ρεκόρ καταγράφει η on line διαφημιστική δαπάνη στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε το Interactive Advertising Bureau.
Ετσι, μετά από έσοδα ρεκόρ που άγγιξαν τα 9 δισ. δολάρια το τελευταίο (και παραδοσιακά λόγω των Χριστουγέννων ευνοημένο) τρίμηνο του 2011, σε ιστορικό υψηλό για το αντίστοιχο διάστημα κινήθηκε η on line διαφημιστική δαπάνη και κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012. Με το συνολικό ποσό να διαμορφώνεται στα 8,4 δισ. δολάρια, παρατηρήθηκε αύξηση 15% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Στο ίδιο διάστημα, η διαφημιστική δαπάνη προς τις έντυπες εκδόσεις των αμερικανικών εφημερίδων κατέγραψε και νέα μείωση, ακολουθώντας διαχρονικά από τα τέλη του 2006 πτωτική πορεία, με μοναδικές εξάρσεις τις περιόδους των Χριστουγέννων. Τα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ εξακολουθεί να έχει η τηλεόραση (χωρίς να υπολογίζονται και τα καλωδιακά δίκτυα), σημειώνοντας μάλιστα σημαντική ανάκαμψη το τελευταίο τρίμηνο του 2011.
Ετσι, μετά από έσοδα ρεκόρ που άγγιξαν τα 9 δισ. δολάρια το τελευταίο (και παραδοσιακά λόγω των Χριστουγέννων ευνοημένο) τρίμηνο του 2011, σε ιστορικό υψηλό για το αντίστοιχο διάστημα κινήθηκε η on line διαφημιστική δαπάνη και κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012. Με το συνολικό ποσό να διαμορφώνεται στα 8,4 δισ. δολάρια, παρατηρήθηκε αύξηση 15% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Στο ίδιο διάστημα, η διαφημιστική δαπάνη προς τις έντυπες εκδόσεις των αμερικανικών εφημερίδων κατέγραψε και νέα μείωση, ακολουθώντας διαχρονικά από τα τέλη του 2006 πτωτική πορεία, με μοναδικές εξάρσεις τις περιόδους των Χριστουγέννων. Τα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ εξακολουθεί να έχει η τηλεόραση (χωρίς να υπολογίζονται και τα καλωδιακά δίκτυα), σημειώνοντας μάλιστα σημαντική ανάκαμψη το τελευταίο τρίμηνο του 2011.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα