Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Το facebook ζωντάνεψε στην Αθήνα
Το facebook ζωντάνεψε στην Αθήνα
Δύο ξυλοπόδαροι άνοιξαν ένα πραγματικό παράθυρο, όπως αυτά του facebook και ξεδίπλωσαν μπροστά στο πλήθος αληθινές διαδικτυακές ιστορίες. Την ίδια στιγμή ένας ολοζώντανος κέρσορας μπήκε στην αυτοσχέδια οθόνη
Τo facebook ζωντάνεψε ξαφνικά στο κέντρο της Αθήνας και ένα μεγάλο αυτοσχέδιο παράθυρο, παρόμοιο με το περιβάλλον του γνωστού ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης, στήθηκε από street performers, ξαφνιάζοντας ευχάριστα όσους έκαναν τη βόλτα τους στην Καπνικαρέα και στο Θησείο.
Δύο ξυλοπόδαροι άνοιξαν ένα πραγματικό παράθυρο, όπως αυτά του facebook και ξεδίπλωσαν μπροστά στο πλήθος αληθινές διαδικτυακές ιστορίες. Την ίδια στιγμή ένας ολοζώντανος κέρσορας μπήκε στην αυτοσχέδια οθόνη. Μία ομάδα από street performers είχε ήδη γίνει attached στο ζωντανό παράθυρο του facebook και το παιχνίδι μόλις ξεκινούσε.
Με τους περαστικούς να παρακολουθούν έκπληκτοι, ο πρωταγωνιστής πόσταρε στον τοίχο του ότι έχει γενέθλια και οι φίλοι του, που του είχαν κάνει join στην οθόνη, του έκαναν send μπαλόνια, smileys και μια τούρτα, μετατρέποντας ένα
συνηθισμένο post σε πραγματική γιορτή.
Το εντυπωσιακό χάπενινγκ στήθηκε για την προώθηση γνωστής φίρμας στιγμιαίου καφέ, του αγαπημένου όλων μας φραπέ, θυμίζοντας ότι η ζωντανή επικοινωνία είναι πάντα πιο διασκεδαστική.
Δύο ξυλοπόδαροι άνοιξαν ένα πραγματικό παράθυρο, όπως αυτά του facebook και ξεδίπλωσαν μπροστά στο πλήθος αληθινές διαδικτυακές ιστορίες. Την ίδια στιγμή ένας ολοζώντανος κέρσορας μπήκε στην αυτοσχέδια οθόνη. Μία ομάδα από street performers είχε ήδη γίνει attached στο ζωντανό παράθυρο του facebook και το παιχνίδι μόλις ξεκινούσε.
Με τους περαστικούς να παρακολουθούν έκπληκτοι, ο πρωταγωνιστής πόσταρε στον τοίχο του ότι έχει γενέθλια και οι φίλοι του, που του είχαν κάνει join στην οθόνη, του έκαναν send μπαλόνια, smileys και μια τούρτα, μετατρέποντας ένα
συνηθισμένο post σε πραγματική γιορτή.
Το εντυπωσιακό χάπενινγκ στήθηκε για την προώθηση γνωστής φίρμας στιγμιαίου καφέ, του αγαπημένου όλων μας φραπέ, θυμίζοντας ότι η ζωντανή επικοινωνία είναι πάντα πιο διασκεδαστική.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα