Μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τον ΓΕΡΜΑΝΟ το 2023

Μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τον ΓΕΡΜΑΝΟ το 2023

Μπροστά από τις εξελίξεις ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ με αύξηση σε πωλήσεις, επισκεψιμότητα καταστημάτων, καινοτομία και  άνοιγμα σε νέες προϊοντικές κατηγορίες

germanos_adv

Sponsored Content

Η ικανότητα προσαρμογής στις νέες συνθήκες της εποχής, η τεχνογνωσία, η σκληρή δουλειά και το πάθος των συνεργατών της αλυσίδας καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ έχουν αποτελέσματα που αποδεικνύονται στην πράξη. Τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου των συνεργατών της ΓΕΡΜΑΝΟΣ έδειξαν πως οι ισχυρές επιδόσεις συνεχίστηκαν και την περασμένη χρονιά, με αύξηση των επισκεπτών και ενίσχυση των εσόδων από υπηρεσίες και προϊόντα, ενώ το μέλλον δείχνει ιδιαίτερα ελπιδοφόρο. Ή αλλιώς, “Tomorrow is Smart”.

Οι περίπου 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι συμμετείχαν στο συνέδριο, συζήτησαν για τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στον κλάδο του retail και τη χρήση των έξυπνων συσκευών, έκαναν αποτίμηση της χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2024, θέτοντας πάντα τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο.

photo4
Ο κ. Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ
Ειδικότερα:
-Η επισκεψιμότητα των καταστημάτων αυξήθηκε σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, φτάνοντας τους 13.5 εκατομμύρια πελάτες, όπως αυξημένος ήταν και ο τζίρος των προϊόντων.
-Η αλυσίδα έφτασε στους στόχους της στις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των συνδέσεων σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, καθώς και τις συνδέσεις COSMOTE TV, όπου πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων των τελευταίων ετών. Ειδικά στις συνδέσεις Fiber To The Home οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά, ενώ ανοδική ήταν η χρονιά και για τις εταιρικές συνδέσεις.

-Σημαντική ήταν η ανάπτυξη στον τομέα των προϊόντων τεχνολογίας, καθώς ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε σταθερά Νο1 στα κινητά, ενώ υπήρξε αυξημένο ενδιαφέρον και για αξεσουάρ, smartwatches, gadgets και τηλεοράσεις. Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε Νο1 προορισμός για service.
Κλείσιμο
-Οι υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας όπως το G Click & Collect, η ασφάλεια και η επέκταση εγγυήσεων συσκευής (G Warranty Plus), το G Tattoo και το G Photoprint είχαν μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές.

photo5
Ο κ. Γιάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Retail Products & Services Ομίλου ΟΤΕ
Tomorrow is Smart
Με 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το 2024 θα δώσει έμφαση στην εμπειρία των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων. Θα συνεχίσει να ενισχύει τα καταστήματά του με νέα G Prime καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με νέες προϊοντικές κατηγορίες όπως το Smart Home και οι οικιακές μικροσυσκευές, με περισσότερα digital στοιχεία, αλλά και με βελτιωμένο e-shop.

Το 2024 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα εστιάσει στις δυνατότητες που δίνουν οι έξυπνες συσκευές στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Συσκευές που μπορούν να ελέγχουν εξ αποστάσεως μέσα από το smartphone ή το tablet τους, απολαμβάνοντας περισσότερη άνεση, ασφάλεια και εξοικονόμηση ενέργειας. Στον ΓΕΡΜΑΝΟ οι καταναλωτές θα βρουν μια μεγάλη γκάμα smart προϊόντων, από κορυφαία brands, οι Tech Experts, οι σύμβουλοι τεχνολογίας, θα τους βοηθήσουν να επιλέξουν τις κατάλληλες συσκευές, ενώ εξειδικευμένοι τεχνικοί της COSMOTE θα αναλάβουν την μελέτη του χώρου, την εγκατάσταση, αλλά και τη συνδεσιμότητα των συσκευών στο έξυπνο σπίτι.

Όπως τόνισε στο συνέδριο ο κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, «Η Smart Εποχή έχει ήδη ξεκινήσει. Διατηρώντας τα μερίδια αγοράς στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ήδη διαθέτουμε, στόχος μας είναι να κάνουμε άνοιγμα σε νέες κατηγορίες που θα μας δώσουν περαιτέρω ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια».

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, απηύθυνε χαιρετισμό στο συνέδριο και ευχαρίστησε τους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη συμβολή των καταστημάτων στις επιδόσεις του Ομίλου. Τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε, την εμπορική πολιτική, αλλά και τη στρατηγική για το 2024, παρουσίασαν οι κ.κ. Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ και Γιάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Retail Products & Services Ομίλου ΟΤΕ.

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: (από αριστερά) Ο κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ με τον κ. Θανάση Στράτο, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης