Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το «Angry Birds»
Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το «Angry Birds»
Η έμπνευση ήρθε από σκίτσα στυλιζαρισμένων, «θυμωμένων» και άπτερων πτηνών
Το γνωστό, πια, Angry Birds είναι ένα βιντεοπαιχνίδι το οποίο σχεδιάστηκε από τη Φινλανδική εταιρία Rovio Mobile. Σύμφωνα με τους ίδιους τους σχεδιαστές η έμπνευση ήρθε μετά από κάποια σκίτσα στυλιζαρισμένων, «θυμωμένων», άπτερων πτηνών. Η πρώτη έκδοση λανσαρίστηκε για το Apple iOS το Δεκέμβριο του 2009. Από τότε και ύστερα το παιχνίδι έχει πουλήσει πάνω από 12 εκατομμύρια κόπιες μέσω του Apple App Store, που προφανώς και έδωσε το έναυσμα στους developers να σχεδιάσουν νέες εκδόσεις του παιχνιδιού για λειτουργικά όπως το Android, κάνοντάς το ακόμα πιο δημοφιλές αφού σε όλες τις πλατφόρμες έχει φτάσει άνω των 100 εκατομμυρίων πωλήσεων.
Αναλυτικότερα η ιστορία των θυμωμένων αυτών πτηνών ξεκίνησε όταν το 2009 η εταιρία Rovio άρχισε να μελετάει προτάσεις για νέα παιχνίδια. Μία τέτοια πρόταση μέσα στις εκατοντάδες ήταν και αυτή του έμπειρου σχεδιαστή παιχνιδιών Jaako Iisalo η οποία εμπεριείχε μία «φωτογραφία» των Angry Birds χωρίς πόδια ή φτερά.
Αν και η φωτογραφία αυτή δεν έδινε κανένα στοιχείο ως προς το τι ακριβώς θα πραγματευόταν το παιχνίδι, τα μυαλά της Rovio ενθουσιάστηκαν και αμέσως συνέστησαν μία ομάδα σχεδιαστών για αυτό το πρότζεκτ. Όσο, λοιπόν, προχωρούσε ο σχεδιασμός του παιχνιδιού, η ομάδα κατάλαβε πως τα πτηνά θα έπρεπε να είχαν και κάποιον εχθρό.
Το μεγάλο θέμα εκείνων των ημερών ήταν η γρίπη των χοίρων, κάτι που έκανε αυτή την επιλογή εύκολη αφού η ομάδα είχε βρει, πια, τον ιδανικό εχθρό. Ο τρόπος παιχνιδιού εμπνεύστηκε από άλλα παιχνίδια με simulated physics, όπως το “Crush The Castle”, μία άλλη επιτυχία του 2009.
Αναλυτικότερα η ιστορία των θυμωμένων αυτών πτηνών ξεκίνησε όταν το 2009 η εταιρία Rovio άρχισε να μελετάει προτάσεις για νέα παιχνίδια. Μία τέτοια πρόταση μέσα στις εκατοντάδες ήταν και αυτή του έμπειρου σχεδιαστή παιχνιδιών Jaako Iisalo η οποία εμπεριείχε μία «φωτογραφία» των Angry Birds χωρίς πόδια ή φτερά.
Αν και η φωτογραφία αυτή δεν έδινε κανένα στοιχείο ως προς το τι ακριβώς θα πραγματευόταν το παιχνίδι, τα μυαλά της Rovio ενθουσιάστηκαν και αμέσως συνέστησαν μία ομάδα σχεδιαστών για αυτό το πρότζεκτ. Όσο, λοιπόν, προχωρούσε ο σχεδιασμός του παιχνιδιού, η ομάδα κατάλαβε πως τα πτηνά θα έπρεπε να είχαν και κάποιον εχθρό.
Το μεγάλο θέμα εκείνων των ημερών ήταν η γρίπη των χοίρων, κάτι που έκανε αυτή την επιλογή εύκολη αφού η ομάδα είχε βρει, πια, τον ιδανικό εχθρό. Ο τρόπος παιχνιδιού εμπνεύστηκε από άλλα παιχνίδια με simulated physics, όπως το “Crush The Castle”, μία άλλη επιτυχία του 2009.
Ο προϋπολογισμός του κόστους του σχεδιασμού του παιχνιδιού δεν ήταν μεγαλύτερος από 100.000 ευρώ, χωρίς φυσικά να υπολογίζονται και τα updates που ήρθαν αργότερα. Ο δρόμος προς την επιτυχία, δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα. Όταν η Rovio θέλησε να μεταφέρει το παιχνίδι και σε άλλες συσκευές οι οποίες έτρεχαν με Android λειτουργικό, κατάλαβε πως, λόγω των πολλαπλών συνδυασμών τεχνικών χαρακτηριστικών των κινητών, έπρεπε οπωσδήποτε να διαλέξει ένα σετ Ελαχίστων Χαρακτηριστικών, κάτι που σήμαινε πως 30 συσκευές που χρησιμοποιούσαν τότε Android έμειναν έξω από την αρχική λίστα. Βέβαια, η Rovio έσπευσε να δημιουργήσει το παιχνίδι και με μικρότερες απαιτήσεις έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της.
Η ιστορία συνεχίστηκε με αρκετές δωρεάν εκδόσεις και ακόμα περισσότερα δωρεάν updates για τους χρήστες των Angry Birds. Με βλέψη στο Facebook και στα λοιπά social networks, η Rovio έχει στα πλάνα της και beta-testing για το εν λόγω παιχνίδι.
Όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα χωρίς την ιδέα του Jaako Iisalo, του Φινλανδού με το «περίεργο», βόρειο όνομα. Ο εν λόγω developer ακόμα και σήμερα διατηρεί πολλές δουλειές, ως programmer, developer, supervisor αλλά ακόμα και ως ομιλητής σε συνέδρια για gaming ανά τον κόσμο.
Είτε σχεδίασε, είτε πήρε μέρος σε πάνω από 20 παιχνίδια και apps, ενώ έχει λάβει και οκτώ βραβεία για το Angry Birds και δύο για την ίδια τη Rovio Mobile, στην οποία εργάζεται ως Senior Game Designer. Έχει υπάρξει ομιλητής στο Korea Game Conference το 2010 και στο Vancouver Game Design Expo 2011, ενώ θεωρείται ως ο πλέον εξπέρ σε ό,τι αφορά τα παιχνίδια για mobile gaming. Άλλωστε είναι δύσκολο να ξεπεραστεί το κατόρθωμα των Angry Birds, ως σήμερα το πιο δημοφιλές παιχνίδι για smartphones.
Η ιστορία συνεχίστηκε με αρκετές δωρεάν εκδόσεις και ακόμα περισσότερα δωρεάν updates για τους χρήστες των Angry Birds. Με βλέψη στο Facebook και στα λοιπά social networks, η Rovio έχει στα πλάνα της και beta-testing για το εν λόγω παιχνίδι.
Όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να γίνουν πραγματικότητα χωρίς την ιδέα του Jaako Iisalo, του Φινλανδού με το «περίεργο», βόρειο όνομα. Ο εν λόγω developer ακόμα και σήμερα διατηρεί πολλές δουλειές, ως programmer, developer, supervisor αλλά ακόμα και ως ομιλητής σε συνέδρια για gaming ανά τον κόσμο.
Είτε σχεδίασε, είτε πήρε μέρος σε πάνω από 20 παιχνίδια και apps, ενώ έχει λάβει και οκτώ βραβεία για το Angry Birds και δύο για την ίδια τη Rovio Mobile, στην οποία εργάζεται ως Senior Game Designer. Έχει υπάρξει ομιλητής στο Korea Game Conference το 2010 και στο Vancouver Game Design Expo 2011, ενώ θεωρείται ως ο πλέον εξπέρ σε ό,τι αφορά τα παιχνίδια για mobile gaming. Άλλωστε είναι δύσκολο να ξεπεραστεί το κατόρθωμα των Angry Birds, ως σήμερα το πιο δημοφιλές παιχνίδι για smartphones.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα