Εκπληκτική ατάκα του τεχνικού της Αϊντχόφεν: «Ανοίξτε την τηλεόραση, θα είναι ωραίο το ματς με τον Ολυμπιακό» Ο Πέτερ Μπος περιμένει «ένα ωραίο ματς» στο Φάληρο και ζητά από την ομάδα του να σπάσει την αρνητική παράδοση εκτός έδρας στην Ευρώπη 03.11.2025, 21:28 1