Η Θεραπευτική Κλινική του Νοσοκομείου «Αλεξάνδρα» συμμετείχε ενεργά στο EHA 2026, παρουσιάζοντας σημαντικά ερευνητικά δεδομένα για το πολλαπλούν μυέλωμα και τις πλασματοκυτταρικές δυσκρασίες
Η κυρία Ιωάννα Σακελλάρη, Αιματολόγος, Διευθύντρια ΕΣΥ στο Νοσοκομείου «Γ. Παπανικολάου» εξηγεί στο ygeiamou.gr πως παρά τα εμπόδια που έχει προκαλέσει η πανδημία η Μονάδα Μεταμόσχευσης Αιμοποιητικών Κυττάρων (ΜΜΑΚ) του νοσοκομείου συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες της στους ασθενείς που τις έχουν ανάγκη