Κορωνοϊός - NBA: Θετικοί τέσσερις παίκτες των Νετς
Τέσσερις παίκτες των Μπρούκλιν Νετς βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό και τέθηκαν σε καραντίνα
Το ΝΒΑ κατέβασε ρολά για τουλάχιστον έναν μήνα από τη στιγμή που έγινε γνωστό ότι ο Ρούντι Γκομπέρ και ο Ντόνοβαν Μίτσελ βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό, με τον κομισάριο Άνταμ Σίλβερ να ανακοινώνει επισήμως την αναστολή όλων των δραστηριοτήτων.
Σήμερα (17/3) λοιπόν έγινε γνωστό πως τέσσερις παίκτες των Νετς βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό και όλη η ομάδα τέθηκε σε καραντίνα! Πάντως οι τρεις από τους τέσσερις δεν έχουν εκδηλώσει συμπτώματα.
Four Nets have tested positive for the coronavirus, team says.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.