Ο κόσμος της ΑΕΚ «πιάνει» θέση από νωρίς, δείχνει τις διαθέσεις του και θέλει να βοηθήσει στην αναγέννηση της Ένωσης. Αυτό αποδεικνύει η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας
Την στήριξη και τη βοήθεια του κόσμου είχε ζητήσει ο Δημήτρης Μελισσανίδης κατά την παρουσίαση του πλάνου της «νέας» ΑΕΚ αλλά τέτοια εξέλιξη δεν περίμενε ούτε ο ίδιος! Ο κόσμος της Ένωσης εμφανίζεται διατεθειμένος να ξεπεράσει κάθε όριο και να τρελάνει ακόμα και τον πιο αισιόδοξο.
Ήδη έχουν πωληθεί παραπάνω από 2.000 εισιτήρια διαρκείας και υπάρχει μεγάλη ικανοποίηση μεταξύ των ανθρώπων της ΑΕΚ. Επίσης, όπως τόνιζαν στα Σπάτα, υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση από τους Έλληνες του εξωτερικού και έχουν γίνει πολλά τηλέφωνα για κρατήσεις από τον Καναδά, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τη Γερμανία και την Κύπρο. Το εντυπωσιακό στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι οι συγκεκριμένοι οπαδοί θέλουν απλά να στηρίξουν τη νέα προσπάθεια, χωρίς καν να έχουν -στη συντριπτική πλειοψηφία τους- τη δυνατότητα να πηγαίνουν στο γήπεδο.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.